Als je de posts nu eens even doorleest (5 minuten werk denk ik) dan is het eerste deel van je vraag al beantwoordquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie kan mij in het kort zeggen wat er te zien en te doen is en hoe lang zou je blijven op een stop-over?
Honkbalwedstrijd bezoeken is geweldig! Ben twee jaar geleden weer in Chicago geweest. Toen een wedstrijd van de Cubs bezocht. Dit is het team waar je een wedstrijd van moet gaan bezoeken! Geweldig mooi stadion midden in een woonwijk. White Sox is een kutteam met kutfans.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:18 schreef NegaSado het volgende:
Dingen om te zien/doen in Chicago:
- Een baseball wedstrijd, bijvoorbeeld van de White Sox!
Redelijk, Chicago is ook wel in een dag te doenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik had DC in een hele dag wel gezien, zijn Chicago en DC vergelijkbaar?
Het centrum van Chicago is inderdaad redelijk compact en daar zijn ook de meeste dingen te zien/doen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:31 schreef Yankee het volgende:
[..]
Redelijk, Chicago is ook wel in een dag te doen
Ik ben zelf in 2005 naar Chicago geweest en heb daar een wedstrijd van de White Sox gezien. Dat was het seizoen dat ze de world series hadden gewonnen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:30 schreef Yankee het volgende:
[..]
Honkbalwedstrijd bezoeken is geweldig! Ben twee jaar geleden weer in Chicago geweest. Toen een wedstrijd van de Cubs bezocht. Dit is het team waar je een wedstrijd van moet gaan bezoeken! Geweldig mooi stadion midden in een woonwijk. White Sox is een kutteam met kutfans.
Chicago is idd erg mooi. Prachtige stad. De architecten hebben erg hun best gedaan. Mooie gebouwen(oud en nieuw door elkaar) en enkele ruime parken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:04 schreef popolon het volgende:
En ondertussen zitten de Cubs in de playoffs en zijn de White Sox niets meer.
Oh, Chicago is mooi, leuk, gaaf. En veel beter dan NYC natuurlijk.
[afbeelding]
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:10 schreef popolon het volgende:
Nog de Sears Tower beklommen?
Prachtig uitzicht over Chicago en Lake michigan heb je dan.
De eerste keer dat ik Chicago was (januari 1994) zat ik ook in een Hostel in Lincoln Park. Geweldige buurt. Prima uitgaan dan ook - met onder ander The Metro.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:58 schreef Cydex het volgende:
Ik ben in 2002 in Chicago geweest (poeh, al zo lang geleden). Het is een superstad. We hadden een hostel vlakbij Lincoln Park. Ruim, schoon en nette prijs.
Er is daar wel meer. De Crown Fountain lijkt me ook tof. En het Jay Pritzker Pavillion. Oh, en de BP-bridge.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het Art Institute is erg mooi. Zeker doen.
Millenium Park is ook leuk, maar vooral vanwege The Bean.![]()
Ah, daar ga ik dan eens kijken. Het honkbalseizoen is nog niet begonnen, maar er wordt wel ge-ijshockeyt en gebasketbald. De tickets daarvoor zijn alleen achterlijk duur: $200 is geen uitzondering, via de officiële kanalen. En da's een beetje veel om alleen de sfeer te proeven (die sporten interesseren me verder niet bijzonder veel).quote:Je zou Stubhub.com in de gaten kunnen houden voor tickets voor sportwedstrijden en concerten enzo. Ik heb daar toen ook mijn kaartjes geregeld voor de Minnesota Twins (ok, dat was in Minneapolis, maar je snapt wat ik bedoel).
Wat vond jij er leuk aan dan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:36 schreef Blik het volgende:
Chicago is echt een leuke stad, maar niet als het ijskoud is
Ik was er slechts anderhalve dag, zat daar in de buurt 2 weken voor training en had vanaf zaterdagmiddag tm zondagavond vrij. Mooie gebouwen, straalt een beetje het oude Amerika uit met die oude skyscrapers, leuke dingen om te doen zoals het aquarium, biertje drinken in j. Hancock center bij zonsondergang, Architecture boot-tour, etc.quote:Op maandag 9 februari 2015 01:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat vond jij er leuk aan dan?
Ik zie trouwens net dat de dierentuin gratis is. Apart.
Die heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nou, als je gaat....
Ik deed daar een paar jaar terug een erg leuke architectuur riviertocht (is dat normaal Nederlands eigenlijk??? Nouja, iig met een boot over de rivier en dan werd je overal gewezen op de architectuur.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |