Dan had je maar niet zoveel moeten drinken en wakker moeten blijven, maar bedankt voor het puntjequote:
Weet je zeker dat het niet andersom isquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:47 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Tis een schat, maar ze is nu heel dement hoor en het hondje is dood![]()
Als je echt serieus bent, vind ik dat je de punten verdient zonder het goede antwoord te geven.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:47 schreef Carolyne1575 het volgende:
Tis een schat, maar ze is nu heel dement hoor en het hondje is dood![]()
Nou serieus in de zin dat ze verdacht veel lijkt op mijn oma zeker.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:49 schreef broer het volgende:
[..]
Als je echt serieus bent, vind ik dat je de punten verdient zonder het goede antwoord te geven.
Neequote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:53 schreef Yurithemaster het volgende:
barbera chelsea?
Bijdehandjequote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:56 schreef Consigliere het volgende:
barbera cartland!
Doe je een nieuwe vraag of laat je de eer aan iemand anders?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ik geef het op.
Ik ben verslagen. Gebelgd. Gekwetst. Getergd. Dat niemand mijn vraag wist.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:57 schreef broer het volgende:
Doe je een nieuwe vraag of laat je de eer aan iemand anders?
Hmmm. Whatever.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:00 schreef broer het volgende:
Ik moet toegeven: met die spelfout in de voornaam klinkt Consigliere nog tamelijk aannemelijk ook.
Dan doe ik een vraag. En ik borduur voort op de afkortingen van daarstraks.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
Hmmm. Whatever.
Tong moet vooral blijven slapenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:14 schreef broer het volgende:
Als er verder niemand is die hem weet, parkeer ik hem voor de duur van dit topic. (Ik ga niet morgen ook nog eens het volgende deel doorlezen.)
En dan mag iemand anders een vraag stellen. Is tong alweer wakker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |