nope, ik heb het nu maar gewoon gebruikt en zie wel wat ermee gebeurt, anders moet ik morgen 5 kilometer lopenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:28 schreef 2cv het volgende:
Heb je behalve die bison contactlijm een andere keus ?
Exactoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:34 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
nope, ik heb het nu maar gewoon gebruikt en zie wel wat ermee gebeurt, anders moet ik morgen 5 kilometer lopen
zolang je hem maar snel genoeg oppompt. dan is de vorm goed. en is er niks aan het handje (pas wel op met stoepranden trouwensquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:23 schreef RMD het volgende:
stop er anders een pepernoot in...
denk niet dat het gaat werken met contactlijm... fietsenbandlekplaklijm is flexibel, en er zit iets van een weekmaker (of iets) in, zodat het ook flexibel blijft... contactlijm wordt keihard
Hij heeft het in ieder geval 1 keer gedaanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:45 schreef Pascal86 het volgende:
Nee vanochtend was hij vol maar toen ik dernet weer naar huis wou was hij leeg, en ik had geen zin om hem mee te sjeulen naar huis dus ga morgen ochtend dus lopend
Had ik echt geen zin in, ik heb die fiets 2 jaar geleden gekocht voor 700 euro, na een week zat er gat in binnrnband, geplakt toen continu lek gaan, toen heb ik vorig jaar een anti lek band aan beide wielen gezet was me klauwe met geld koste omdat hij elke keer leeg gingen ookeen binneband met 6 plaksels was geen uitzondering.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hij heeft het in ieder geval 1 keer gedaan
Maar als je hem nou opgepompt had voor de terugreis ... ? Geprobeerd ... ?
Het verwisselen van een band is niet te doen zelf, aangezien er een heel ingewikkeld versnellings kast aan vast zit die al een keer naar de malle moer is geholpen en nooit meer de oude is geworden (4 en 6 slippen)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
oh en toen ik bij de meest paupere fiestenmaker op aarde werkte, werden banden met meer dan twee plakkertjes gewoon weg gegooid, onder het motto 'op'.
Je moet die doorn ook uit je buitenband halen tijdens het plakken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:49 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
na een week zat er gat in binnrnband, geplakt toen continu lek gaan
hele wiel demonteren, ketting krijg je los door ff met een schroevendraaier achter de enige afwijkende schakel te porren.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:54 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Het verwisselen van een band is niet te doen zelf, aangezien er een heel ingewikkeld versnellings kast aan vast zit die al een keer naar de malle moer is geholpen en nooit meer de oude is geworden (4 en 6 slippen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |