Last update: 'Voor De Rest Van Je Leven' blijkt als een lange reclameopvulling te fungeren. GTST trekt maar 920k kijkers bij een marktaandeel van bijna 20% (yes omdat het niet meer zo succesvol is:
![]()
), Grijpstra boeit 720k (11,9% aandeel), terwijl de voorspelde kaskraker met Daan 'lekker ding' Schuurmans slechts 370k vangt bij een miserabel ontvangst van 6,9%.
Zoals ik al eerder zei: dit is een goedkoop spelletje dat louter bedoeld is om mee te liften op de successen van Deal Or No Deal, dat wel rond de 500.000-grens schommelt.
Het advies aan ome Fons is om Daan vervroegd verlof te geven, deze quiz nooit meer uit te zenden en Endemol vragen om een heerlijke kaskraker te produceren, waarbij niet alleen de deelnemers zelf, maar ook de kijkers zelf actief kunnen meedoen (Off-line: Wat is er gebeurd met 'In't & Win 't?' en 'De Aanhouder Wint?' Waren die formules nou niet beter voor de vrijdagavond?)
Het moet weer tijd worden dat de kijkers op prime-time niet naar de publieke omroep moeten worden gesteund om een heerlijk avondje 'kwartjeskennis te testen'.
(Mocht dit boodschap niet goed vallen: dit is een redelijke topic-kick zonder aan te veel stevige persoonlijke aanvallen.)