abonnement Unibet Coolblue
pi_47898303
En een lekker schoon hok D'r ligt toch ook nog wel ergens een dot hooi in de kooi he?

Ik heb ook nog wat zomerse kiekjes gemaakt vandaag!

In deze opstelling stonden de caafjes; in de grote hoge ren zat de grote groep en Iwi heb ik er ook een tijdje bij gehad en dat ging gewoon goed :shock: In de kleine ren voor zaten Onyx en Zoe en daarnaast zat Oger.


Jewel, die haar pony weer dapper laat groeien, geniet van het gras.


Flo stond er ook lief op, met Iwi op de achtergrond


Groepskiekje


Flo, je haar danst!


Owen ligt er vooral niet lekker bij. Nee, echt niet hoor!!


Onyx en Oger willen best graag aan elkaar snuffelen via de kleine gaatjes van de ren....


Zo schattig


Ohja, en Owen ligt niet alleen niet lekker, hij trekt ook vooral géén lekkere bekjes....


En na een ruim half uur heerlijk buiten gras eten, volledig uitgeput terug in de kooi, die moest er ook even bij
I had a signature once. It was awful.
pi_47898586
quote:
Op zondag 1 april 2007 18:10 schreef zoeperzazke het volgende:
En een lekker schoon hok D'r ligt toch ook nog wel ergens een dot hooi in de kooi he?
Jups!

En ook nog een pluk in zijn hooibolletje.
pi_47899619
tvp
ik vond het al zo rustig in MyAT
pi_47920140
Ik heb sinds vorige week ook twee cavia´s. Ze zochten een nieuw huisje omdat het oude baasje allergisch voor ze was. Nu vroeg ik mij eigenlijk af wat jullie cavia´s zoal op een dag eten? Vroeg heb ik ook wel cavia´s gehad maar ik heb het idee dat deze die ik nu heb echt onwijze schokkoppen zijn en alles wat los en vast zit eten.

Dit is Emma, 1jaar oud.


Dit is Lisa 1,5 jaar oud.


[ Bericht 12% gewijzigd door Flower-Ti-Amo op 02-04-2007 12:05:12 (Foto toegevoegd) ]
pi_47921238
Ze eten sowieso de hele dag door hooi en hardvoer. Ik weer niet wat voor hardvoer jij geeft, maar opd e foto herken ik het niet als caviavoer. Ze hebben een degelijk voer nodig, bv van gerty of hope farms. Knaagdierenvoer voldoet niet, er zit veel in wat cavia's niet mogen hebben (johannesbrood, zonnebloempitten, mais etc).

Verder hebben caafjes overdag ook een portie groenvoer nodig. Een half witlofje per caaf, een kwartje paprika per caaf, een paar flinke bladeren andijvie per caaf, een halve tomaat per caaf.... 1 van deze dingen per dag is toch wel het minimum voor een goede voeding.

En uiteraard schoon drinkwater in een flesje.

Het zijn wel mooie caafs, hebben ze toevallig ook een stamboom? Zo te zien komen ze wel bij een rasfokker vandaan.
I had a signature once. It was awful.
pi_47921872
quote:
Op maandag 2 april 2007 12:20 schreef zoeperzazke het volgende:
Ze eten sowieso de hele dag door hooi en hardvoer. Ik weer niet wat voor hardvoer jij geeft, maar opd e foto herken ik het niet als caviavoer. Ze hebben een degelijk voer nodig, bv van gerty of hope farms. Knaagdierenvoer voldoet niet, er zit veel in wat cavia's niet mogen hebben (johannesbrood, zonnebloempitten, mais etc).

Verder hebben caafjes overdag ook een portie groenvoer nodig. Een half witlofje per caaf, een kwartje paprika per caaf, een paar flinke bladeren andijvie per caaf, een halve tomaat per caaf.... 1 van deze dingen per dag is toch wel het minimum voor een goede voeding.

En uiteraard schoon drinkwater in een flesje.

Het zijn wel mooie caafs, hebben ze toevallig ook een stamboom? Zo te zien komen ze wel bij een rasfokker vandaan.
Ze krijgen inderdaad iedere dag vers hooi en hardvoer, het hardvoer wat ze krijgen heb ik erbij gekregen alszijnde cavia voer, volgens de oude eigenaar. Ik weet dus ook niet precies wat het is, dit is bijna op dus dan zal ik eens bij de dierenwinkel kijken naar speciaal voer voor ze.

Verder geef ik ze iedere ochtend andijvie en ´s avonds ieder een wortel. Zo te horen is het dus redelijk normaal wat ze eten.

Zover ik weet hebben ze geen stamboom, ik heb er in iedergeval niks over gehoord of bij gekregen.
Het zijn ook echt hele leuke cavia´s, ze zoeken zoveel contact met het whiepen, erg leuk. Wel jammer dat ze nog best schuw zijn, maar ja dat heeft tijd nodig.
pi_47922085
Ok, als ik jou was zou ik deze week eens op je gemakje kijken naar ander caviavoer, dan kun je het alvast met het huidige voer mengen zodat ze geleidelijk over kunnen gaan. Dit kost weinig moeite en scheelt eventuele darmprobleempjes. Verder klinkt het alsof je je caafjes goed voert.

Het zijn in ieder geval leuke caafjes, zeker Lisa zou je als je dat leuk vindt een keertje mee kunnen nemen naar de rassenkeuring, ze is mooi verdeeld voor een roodbonte coronet! Ik zag in je profiel staan dat je in Rotterdam woont, heb je op 9 juni wat te doen toevallig? Ik kreeg deze week te horen dat er een extra caviashow gepland staat op een MBO-school in de buurt van Rotterdam Zie www.europeancavieclub.nl voor meer informatie
I had a signature once. It was awful.
pi_47924878
quote:
Op maandag 2 april 2007 12:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Ok, als ik jou was zou ik deze week eens op je gemakje kijken naar ander caviavoer, dan kun je het alvast met het huidige voer mengen zodat ze geleidelijk over kunnen gaan. Dit kost weinig moeite en scheelt eventuele darmprobleempjes. Verder klinkt het alsof je je caafjes goed voert.

Het zijn in ieder geval leuke caafjes, zeker Lisa zou je als je dat leuk vindt een keertje mee kunnen nemen naar de rassenkeuring, ze is mooi verdeeld voor een roodbonte coronet! Ik zag in je profiel staan dat je in Rotterdam woont, heb je op 9 juni wat te doen toevallig? Ik kreeg deze week te horen dat er een extra caviashow gepland staat op een MBO-school in de buurt van Rotterdam Zie www.europeancavieclub.nl voor meer informatie
Ik ben net meteen maar even naar de dierenwinkel gegaan, ik wil tenslotte niet dat ze iets krijgen wat eigenlijk niet goed voor ze is. Ik heb nu Gerty Guinea pig gekocht en de dames zitten er heerlijk van te smullen.

9 juni, ik zal het zeker onthouden! Lijkt me wel een keer leuk namelijk! Ga je daar zelf ook heen of niet?
pi_47927495
Ik ga zelf ook, ik heb een standje met www.cobaye.nl en ik sta er waarschijnlijk ook deels met de knoevelstand (www.knoevel.net). En hoogstwaarschijnlijk stuur ik ook enkele van mijn peruufjes in Het leuke van een ECC-dag is dat er veel randgebeuren is, in tegenstelling tot de NCC-shows waar het énkel en alleen keuringen zijn, zijn ECC-dagen ook leuk georganiseerd met knuffelkeuringen en volop leuke standjes en bezigheden voor de liefhebber die niet alleen voor de rassenkeuring komt!
I had a signature once. It was awful.
pi_47946141
Gave cavia's hebben jullie allemaal!
Er zitten hele mooie dieren tussen

Dit is mijn caafje, hij heet Onzen Ad



't Is maar een eenvoudige huis-tuin-en-keuken-caaf, maar daarom nog niet minder lief
Hij woont al sinds hij een week of 5 oud is samen met z'n konijnenvriendje, hij heet Bob
pi_48019739
net gespot: 'n "discovery moments" op discovery channel.. over Cavia's!!

echt zooo lief
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:11:21 #62
61288 Duna
Still Going Strong
pi_48079213
Mijn skatjes:

Kedi (Shelty)


Mindy(Peruvian)


Guusje (Gladhaar)


Mulan (Shelty)


En mijn nieuwe aanwinst... Jack! (Coronet)


En hun huisje:

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
pi_48103627
Is dat een Allegria-flat? Hij ziet er in iedre geval netjes uit, en er wonen ook erg mooie caafjes in! Is Mindy lilac-goud? Ze heeft zo'n aparte tekening op haar kopje, het lijkt wel brindle En Jack is lief!
I had a signature once. It was awful.
pi_48125867
Da's inderdaad een mooi huis met erg mooie bewoners!
Jack is een hele mooie caaf (ik heb er geen verstand van, maar deze leek vindt hem prachtig!)
pi_48126882
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:11 schreef Duna het volgende:
Mijn skatjes:

Kedi (Shelty)
[afbeelding]

Mindy(Peruvian)
[afbeelding]

Guusje (Gladhaar)
[afbeelding]

Mulan (Shelty)
[afbeelding]

En mijn nieuwe aanwinst... Jack! (Coronet)
[afbeelding]

En hun huisje:

[afbeelding]
Mindy
En zo'n flat hadden wij vroeger ook, maar dan met gaas aan de voorkant zodat ze er echt niet uit konden springen.
Ik wil later ook een cavia-harem .
Want aangezien het er hier thuis echt niet in zat, heb ik twee weken geleden een hamstertje gekocht . Een klein grijs mormeltje met obesitas die vooral heel bang is. Later als ik groot ben en gesettled ga ik echt voor de caafjes. Maar nu staat er dus de komende 1,5 - 2 jaar zo'n mini-gabberkooi in m'n kamer .
Maar ik blijf hier natuurlijk meegenieten met de foto's, caafjes blijven altijd tof, zit nog steeds te kwijlen in dierenwinkels. Toen ik m'n hamster ging halen hadden ze twee creme Tesseltjes, die zaten zo lekker bij elkaar in een hoekje lief te zijn . Maar helaas.
Tap tap tap
pi_48192111
Wat mij opvalt is dat er word gesproken dat er in caviavoer geen zonnebloempitten mogen zitten, echter heb ik Hopefarms Cavia Super CC en daar zitten ook zonnebloempitten in?
pi_48197172
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 21:17 schreef Trusten het volgende:
Wat mij opvalt is dat er word gesproken dat er in caviavoer geen zonnebloempitten mogen zitten, echter heb ik Hopefarms Cavia Super CC en daar zitten ook zonnebloempitten in?
zijn die nog in schil of zijn het de gepelde pitjes?
I had a signature once. It was awful.
pi_48205019
in de schil..maar ik lees ook hier en daar dat hopefarms alleen korrels zijn en dat is bij mij ook niet zo...
pi_48206718
Hope Farms heeft diverse varianten, de hope farms super cc is volgens mij gemengd. Ik wist niet dat daar zonnebloempitjes inzaten; deze blijven evengoed niet geschikt voor cavia's. Moet er wel bij zeggen dat je altijd ziet dat die half verwaarloosde cavia's die gewoon gemengd knaagdierenvoer krijgen waar ook zonnebloempitten inzitten, soms ook 8 jaar worden zonder enig probleem... maar zelf wil ik zo weinig mogelijk risico lopen.
I had a signature once. It was awful.
pi_48216054
Ik heb caviashampoo gekocht van de knoevelsite.

Morgen of zaterdag maar eens uitproberen op mijn onwillige dames, vooral met die voorspelde temperatuur van 25 graden
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_48221231
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb caviashampoo gekocht van de knoevelsite.

Morgen of zaterdag maar eens uitproberen op mijn onwillige dames, vooral met die voorspelde temperatuur van 25 graden
Succes! Maak je wel foto's?
I had a signature once. It was awful.
pi_48227149
quote:
Op woensdag 11 april 2007 10:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Hope Farms heeft diverse varianten, de hope farms super cc is volgens mij gemengd. Ik wist niet dat daar zonnebloempitjes inzaten; deze blijven evengoed niet geschikt voor cavia's. Moet er wel bij zeggen dat je altijd ziet dat die half verwaarloosde cavia's die gewoon gemengd knaagdierenvoer krijgen waar ook zonnebloempitten inzitten, soms ook 8 jaar worden zonder enig probleem... maar zelf wil ik zo weinig mogelijk risico lopen.
Ja ik moet eerlijk zeggen dat mijn cavia die nu dood is ook 7 jaar is geworden met dat voer en er was nooit wat aan de hand maar ja als m'n cavia stikt in een zonnebloempit zou ik dat toch niet zo fijn vinden
pi_48331566


Mijn nieuwste aanwinst:



pi_48332504
Wat een leukerd!
Gefeliciteerd met je aanwinst
Heeft ie al een naam?
pi_48334351
Ehm nee...ik moet het eens worden met mn zusje van mn vader en zij komt met namen als Gozmi en dat vind ik dierenmishandeling (de ander heet Gizmo )
pi_48336991
Wat een grappig beestje! waar heb je hem/haar vandaan?
I had a signature once. It was awful.
pi_48344410
van een particulier....de moeder is een zilveragouti en de vader een amerikaans gekruinde gladhaar vandaar ook dit rare kleurtje
pi_48347000
Het is volgens mij een crèmeagouti... Maar agouti-kleuren zijn niet mijn sterkste punt hoor. Welke kleur had de vader dan? Het is hoe dan ook wel een schatje!! lekker ondeugend kopje
I had a signature once. It was awful.
pi_48347532
creme/bruinachtig met een witte kruin op zn hoofd
pi_48357709
Héé, waar blijft dat groenvoer!!!!



en in de close-up:

I had a signature once. It was awful.
pi_48358367
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_48381563




ja ja, de zomer komt er weer aan!
pi_48382254
Summer
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 20 april 2007 @ 10:27:31 #84
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_48531699
Onze zwarte cavia is vanochtend overleden
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_48532758
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 10:27 schreef thaduck het volgende:
Onze zwarte cavia is vanochtend overleden
sterkte Weet je ook waaraan?
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 20 april 2007 @ 11:28:12 #86
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_48533794
Dank! Maar denk dat ivetje het meer nodig heeft. Ik ben niet zo'n cavia liefhebber verder.

Ik heb geen flauw idee, denk ouderdom. Hij was een jaar of 5 geloof ik.
Gisteravond laat toen ik thuiskwam zattie al in zijn huisje en wou geen snoepje hebben. Dus ik was er al bang van. Vanochtend ivetje die rond 8 uur wegging toen zat ie nog steeds in zijn huisje maar leefde nog. Ongeveer uurtje later kwam ik uit bed en toen was het gebeurd helaas.
Hij ligt nu in een doosje op het aanrecht met een handdoek eroverheen, vanavond met ivetje maar ff overleggen wat ze wil.

De andere, witte, cavia snapte er geen bal van. Hij was opeens opvallend lief enzo toen ik hem uit zijn hok haalde. Daarna had ik de zwarte eruit gehaald en toen de witte terug, werd ie helemaal dwaas. Rennen en springen door het hele hok, door het huisje heen, op het huisje, etc. Dat was wel aandoenlijk om te zien, denk niet dat ie het begreep maar jah. Kan het moeilijk uitleggen natuurlijk aan hem.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_48534703
Hm, als het beestje de dag ervoor al ssufjes was kan het wel zijn dat er toch iets verkeerd heeft gezeten, bij ouderdom gaat het geleidelijker en anders. Het beestje gaat steeds meer slapen en wordt steeds rustiger en wel iets minder actief bedelend om groenvoer, maar eten weigeren doen ze tot op het laatste moment niet.

Maar het geeft niet, je had waarschijnlijk niks kunnen doen en het feit dat het diertje rustig ingeslapen is op een mooie leeftijd, is een hele geruststelling. Mijn Ibi ben ik op 2 jarige leeftijd verloren aan een hersenbloeding en dat is echt een k*t-einde, omdat je het beestje helemaal gek ziet worden en op een nare manier verliest.

De andere cavia zal inderdaad wel onwennig zijn. Het beste is om hem/haar zo snel mogelijk weer een vriend(innet)je te geven, maar uiteraard wel pas als jullie er zelf aan toe zijn.
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:04:46 #88
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_48537054
Hoi iedereen...

ik denk dat ik wel weet wat Google dwars heeft gezeten. Hij had vorige zomer al een keer bij mijn ouders iets raars. Hij had nl. last van zijn ontlasting, de keutels kleefden aan elkaar en het kwam er als een bal uit zeg maar. Na die tijd heeft ie dat nooit meer gehad, tot 2 weken terug...toen vond ik weer zo'n bal. Toen ik hem vanmorgen zag zitten wist ik eigenlijk wel dat er iets mis was. Z'n buik voelde hard aan, was helemaal opgezet...ook had hij weer keutels die aan elkaar kleefden. Mijn vriend wilde niet met hem naar de dierenarts en ik heb zelf geen geld ervoor. Had toch vanaf mijn werk een afspraak gemaakt voor vanmiddag...maar dat was helaas niet meer nodig
Hij zat waarschijnlijk gewoon verstopt...weet niet of daar iets aan te doen was geweest. Het lag in ieder geval niet aan z'n voeding, hij kreeg genoeg hooi en at als een gek. Ook het water ging er heel snel doorheen. Ik denk zelf niet dat de DA iets had kunnen doen eerlijk gezegt, en ik heb voor vanmorgen ook nooit het idee gehad dat hij ergens last van had. Hij deed niet anders dan normaal, was nog steeds even vrolijk ook gistermiddag bij het verschonen van de kooi...het is gewoon zo snel gegaan, toen ik hem vanmorgen zag zitten wist ik al wel genoeg eigenlijk...z'n haar stond verwilderd, hij at niet, dronk niet, keek niet op of om...zat alleen maar met z'n koppie in het hoekje van de kooi weggedoken




Google...4 jaar en 7 maanden oud...de liefste caaf die ik me kan voorstellen
Dag lieve Google...ik zal je heel erg missen en Tinus ook. Hij is helemaal van slag, heeft zijn eten nog niet aangeraakt zowat. We gaan een mooi plekje voor je zoeken en maak maar veel plezier met alle andere caafjes in de caafjes-hemel
To infinity…and beyond!
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:05:38 #89
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_48537088
Ik wil trouwens wel een nieuw vriendje voor Tinus...hij zit zo zielig alleen nu. Zal alleen mijn vriend moeten overhalen ben ik bang...
To infinity…and beyond!
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:11:34 #90
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_48539713
RIP Google Doe je alle andere caafjes de groetjes op de regenboogbrug ?
Sterkte Ivetje
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:14:21 #91
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_48539813
Dank je
To infinity…and beyond!
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:35:47 #92
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_48540635
Ivetje, opbstipatie als gevolg van verslapte darmspieren komt regelmatig voor bij oudere beren. Het hoort bij de het ouder worden. Jonge cavia's en zeugen hebben dit maar zelden (zeugen schijnen een iets andere anatomie te hebben). Cavia's eten hun eigen keutels voor vitamines en andere voedingsstoffen, recht uit hun anus. Als de anus verslapt, lukt dit niet meer, en takelen ze langzaam af. Daarbij raakt de boel vaak ook nog eens verstopt en als gevolg gaat de vertering achteruit, wat nog verdere aftakeling tot gevolg heeft.

Er is wat aan te doen, maar de spieren zullen nooit meer de oude zijn geworden. Je zou de beer elke dag handmatig moeten helpen met het ontlasten (het eruit knijpen van de poep), wat geen prettig karwei is, al helemaal niet voor de caaf. Daarbij zul je omdat hij niet meer zijn eigen poep kan eten een vitamine B-complex moeten toevoegen aan zijn dieet.

Zoals je al hoort is de opstopping niet gekomen door jou toedoen, maar simpelweg door ouderdom en wat pech. Ik hoop dat dit wat troost geeft. Als je het nog na wilt lezen, kan dat op de volgende link:

http://www.guinealynx.com/impaction.html

Ik hoop voor je dat Tinus een nieuwe partner mag....
pi_48540816
Ik wilde net ongeveer typen van SBN heeft gedaan. Bij oude beren verslappen de spieren rondom de balletjes makkelijk waardoor alles klem komt te zitten in de ballen. Je kunt de cavia er wel bij helpen door minimaal tweemaaldaags de ballen schoon te maken (het meest ranzige caviakarwei, hooguit abcessen spoelen is viezer) maar uiteindelijk kan dat altijd een keer mis gaan. Gecastreerde beren hebben hier trouwens meestal geen last van omdat er onvoldoende rek overgebleven is om keutels in klem te laten zitten.

Ik hoop dat je een maatje mag voor Tinus want het is voor hem wel prettig om snel een nieuw vriendje te krijgen, anders kan hij vereenzamen....
Op dit moment heeft Sandy (www.riesamaris.nl) wel een oudere beer te koop zitten (bijna een jaar) maar daarbij is de kans niet groot dat het klikt. Verder verwacht Sandy binnenkort nestjes, de eerste zal rond 15 mei geboren worden, dat zijn allemaal peruufjes in rood- of zwartbont, misschien is dat wat om in gedachten te houden? De afstand is niet zo heel groot.

Afijn, neem eerst de tijd om je eigen verdriet een plaatsje te geven, want zulke dingen kunnen echt heel veel verdriet geven. Sterkte...
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 20 april 2007 @ 15:19:36 #94
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_48542358
Ik heb vanmorgen idd nog geholpen met het eruit drukken van de ontlasting, maar zag ook dat er vocht bij zat enzo en vond het echt niet prettig om te doen. Ook Google vond het helemaal niet fijn...
Vind het wel fijn om te horen dat het niet echt aan mij heeft gelegen...ik had zelf eigenlijk ook al het idee dat er weinig aan te doen was en zag niet aan hem dat hij er veel last van had. Ik wist ook eigenlijk niet echt wat ik ermee aan moest om eerlijk te zijn

Maar goed, er komt vast een nieuwe caaf voor Tinus. Hij wilde net z'n vitamine C tabletje iig wel weer, dus het gaat al wat beter met hem Wil alleen geen peruuf, sorry Heb het niet zo op lange haren en wil toch liever een Rex of een Teddy als ik toch nog een cavia mag. Moet alleen nog flink over gediscussieerd worden hier
To infinity…and beyond!
pi_48543302
Dat Tinus zijn vietje gewoon aanpakte is alweer een goed teken. Hopelijk heeft hij het er niet te moeilijk mee, maar hij zal in ieder geval wel zijn gezelschap missen. Cavia's zijn uiteindelijk toch vrolijker met minimaal zijn tweetjes, zeker als ze dit al zo lang gewend zijn.

Als je wilt kan ik je nog wel het adres geven van een jonge fokster in omgeving Oud-Zuilen. Zij fokt overwegend gladhaar en borstel. Voor Teddy's heb ik eventueel een adres in Tiel? Er is op 9 juni in Dordrecht een caviashow, zie www.europeancavieclub.nl , daar kun je ook eens gaan kijken (wel beetje op tijd komen 's ochtends) of er wat leuks te koop zit of met fokkers in contact komen... Rexen en teddy;s zijn verder niet echt mijn ras dus veel fokkers daarin ken ik niet zo.
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 20 april 2007 @ 15:51:57 #96
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_48543624
Thanx in ieder geval voor de info
9 juni ben ik helaas al op vakantie, dus dat gaat niet lukken. En eerst even vriend zo ver krijgen dat er nog een caafje komt en dan gaan we eens goed op zoek. Misschien kom ik wel een hele leuke tegen wat geen rex of teddy is We zien wel. Als ik nog iets wil weten horen jullie het hier wel weer!!

Ga zometeen Google begraven hier in het Viaanse bos samen met mijn schoonmoeder. Kan het niet over mijn hart verkrijgen om hem zomaar in de kliko te gooien (zeker niet dat ding hier bij de flat, met zo'n klep waar je dan iets in gooit en dat het een eind naar beneden valt). Dus hij krijgt in ieder geval een mooi plekje in het bos
To infinity…and beyond!
pi_48544222
Heel veel succes en sterkte bij de begrafenis, het is heel lief dat je hem nog een mooi plekje geeft...

Als ik je kan helpen met het zoeken van een nieuw caafje laat je het maar weten, als het goed is sta ik nog op je msn
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:16:55 #98
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_48544442
Je staat in mijn msn, maar je bent wel offline...weet dus niet of ik nog het goede mail-adres heb
To infinity…and beyond!
pi_48546892
hey Ivetje,
allereerst veel sterkte met het verlies van Google, het is allemaal wel snel gegeaan zo te lezen....Succes met het verwerken hoor, t blijft altijd een gemis als ze de regenboogbrug over zijn..

Een collega fokster hier in Barneveld heeft volgens mij een US-teddy beertje te koop. Ik kan wel informeren voor je als je wilt? Hij is rood met wit
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:32:34 #100
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_48550075
Hee RiesAmaris,
bedankt En thanx voor het aanbod van de Teddy, maar ik moet mijn vriend eerst over zien te halen helaas. Misschien over een paar weekjes dat er een andere caaf komt. Hij wil er eigenlijk geen meer, omdat je er dan weer een jaar of 5 aan vast zit. Tinus is nu net 4 geworden en begint dus ook alweer wat ouder te worden. En het is altijd maar de vraag of het klikt met die 2. Ik wil wel erg graag een nieuw vriendje voor Tinus, maar we moeten dus even kijken hoe het gaat

Wel heel erg bedankt!!
To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')