Dat is toch de vrijdag vóór lappendag? Ben al jaren niet meer geweest... (kleine kinderen thuis...)quote:
Oja kut... ik kwam uit Swaf vandaan dus ik was niet helemaal helder meerquote:Op zondag 1 juli 2007 12:21 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Dat is toch de vrijdag vóór lappendag? Ben al jaren niet meer geweest... (kleine kinderen thuis...)
Precies. De shit. Ik ben er dan vast niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:21 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Dat is toch de vrijdag vóór lappendag? Ben al jaren niet meer geweest... (kleine kinderen thuis...)
rofl jij hebt kinderen?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:21 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
rofl?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:10 schreef Snawr het volgende:
[..]
rofl jij hebt kinderen?![]()
ik dacht dat je serieus 15-18 jaar oud was ofzo XD rofl.
Ik zal het maar als een compliment zien (denk ik??). Ik ben inmiddels alweer 38...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:10 schreef Snawr het volgende:
[..]
rofl jij hebt kinderen?![]()
ik dacht dat je serieus 15-18 jaar oud was ofzo XD rofl.
ik heb serieus geen idee XD.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:57 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik zal het maar als een compliment zien (denk ik??). Ik ben inmiddels alweer 38...
Waarom kwam jij op zo'n jonge leeftijd uit?
Zag weer een paar attracties van kilometers ver, as usualquote:
Hun zoon zat bij me in de klas. Daar had ik mijn eerste klassefeest destijdsquote:
naja ik vind eigk helemaaaal nieti nteressant die kermis O.o.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:50 schreef Causa het volgende:
[..]
Zag weer een paar attracties van kilometers ver, as usual![]()
veel plezier =pquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:34 schreef Causa het volgende:
Ik kan dit jaar niet te kermis, morgen en route.
same herequote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:50 schreef Causa het volgende:
[..]
Zag weer een paar attracties van kilometers ver, as usual![]()
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:54 schreef Causa het volgende:
Was het wat dit jaar? De kermis?
Zal wel weer megadruk zijn geweest op lappendag.
Wervershover kermis is ook al voorbij. Tijd vliegt, hele kermisseisoen is zowat om.
Keut komt nog, en lutjebroek geloof ik. Ik weet het niet eens goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |