inderdoad.. ik rij te vaak (dag centjes aan benzine :/)quote:Op donderdag 12 april 2007 20:23 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
zilveren? en je reed vandaag in een spijkerjas langs de philips (daar achterlangs richting kersenboogaard?)
ik lach luid om die prom king/queen verkiezingquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:17 schreef BeRightBack het volgende:
Ja, er is een examenfeest en daar word een prom king / queen verkiezing gehouden.
dus nu willen die mensen die die stembiljetten ophangen dat er op hun wordt gestemd.
zag je mij ook op me zwarte aeroxquote:Op woensdag 18 april 2007 14:33 schreef Snawr het volgende:
[..]
inderdoad.. ik rij te vaak (dag centjes aan benzine :/)
misschienquote:Op woensdag 18 april 2007 20:13 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
zag je mij ook op me zwarte aerox?
Ik heb ook op 't Oscar gezeten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:11 schreef denkjedat het volgende:
iemand op oscar romero die die stem formulieren ziet ik snap er niks van![]()
jahur over de dijk(H) vroem vroem 85quote:Op woensdag 18 april 2007 23:27 schreef Snawr het volgende:
[..]
misschienweet niet, ik rij daar best vaak.
kan je lekker hard skeuren![]()
jullie staan 3 stemmen voor?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:30 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Nu niet meer.
http://www.dijkpop.nl/cms/index.php?option=com_pollxt&task=results&id=2&Itemid=1
trouwens, volgens mij zag ik wel een zwarte aerox op dijk keertje, weet niet zeker meer ;Pquote:Op donderdag 19 april 2007 19:30 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
jahur over de dijk(H) vroem vroem 85![]()
met die glittertjesquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:24 schreef Snawr het volgende:
[..]
trouwens, volgens mij zag ik wel een zwarte aerox op dijk keertje, weet niet zeker meer ;P
is ie metallic zwart?
dus ik mag niet een rondje rijden?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:31 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
met die glittertjes(weet niet of dat metallic is:P)
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:31 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
met die glittertjes(weet niet of dat metallic is:P)
neequote:Op zaterdag 21 april 2007 21:07 schreef denkjedat het volgende:
[..]
dus ik mag niet een rondje rijden?![]()
enigste reden dat ik hier zit is dat het westfriesland topic zo dood is als watquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:50 schreef Lemjur het volgende:
Wat een zooi Horinezen hierzo. Ben zelf de enige Wervershover ( zover ik weet), maar ben gelukkig bijna elke dag in Hoorn te vinden, Wervershoof verveelt snel.
opmaaie dan maarquote:Op maandag 23 april 2007 22:40 schreef ataky het volgende:
[..]
enigste reden dat ik hier zit is dat het westfriesland topic zo dood is als wat
ik vind hoorn persoonlijk helemaal niks, rare mensen![]()
Wervershoofse hierquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:50 schreef Lemjur het volgende:
Wat een zooi Horinezen hierzo. Ben zelf de enige Wervershover ( zover ik weet), maar ben gelukkig bijna elke dag in Hoorn te vinden, Wervershoof verveelt snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |