Eentje uit Zwaag en eentje uit Alkmaar. Niks te maken met Hoorn dus!quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:24 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
13-jarigen scheuren rond in bestelbus
voor de duidelijkheid!
maargoed vind je wel dat hoorn een beetje anders word dan het was door de ghetto's?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:49 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Eentje uit Zwaag en eentje uit Alkmaar. Niks te maken met Hoorn dus!
ja.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:53 schreef denkjedat het volgende:
[..]
maargoed vind je wel dat hoorn een beetje anders word dan het was door de ghetto's?
en hoe hard gaat jouw scooter?quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:14 schreef Snawr het volgende:
[..]
ja.
nou zit de politie te snel achter ej aan als je op scooter zit![]()
veel van die allochtonen hebben echt ziek opgevoerde scooters, zie ze altijd bij de coffeeshop.
maarja, het ligt niet alleen aan hun.
ik doe het tenslotte ook![]()
80km/h :> trekt lekker snel op. hiihihiquote:
ehh misschien reden ze rond in hoorn? drieboomlaan? is dat geen hoorn?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:49 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Eentje uit Zwaag en eentje uit Alkmaar. Niks te maken met Hoorn dus!
quote:Op maandag 9 april 2007 10:44 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
ehh misschien reden ze rond in hoorn? drieboomlaan? is dat geen hoorn?
quote:Op maandag 9 april 2007 20:51 schreef BeRightBack het volgende:
Heel even, laatste paar nummers van Vegas for Millions gezien.
Ik was naar Bob Dylan in de heineken music hall dus ik was wat later.
eigenlijk wel moehahahhahaquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:17 schreef Snawr het volgende:
[..]
80km/h :> trekt lekker snel op. hiihihi
je bent toch geen politie he![]()
yamaha slider <3quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:35 schreef denkjedat het volgende:
[..]
eigenlijk wel moehahahhaha![]()
watvoor scooter?![]()
Dat was juist een kutbandquote:Op maandag 9 april 2007 20:51 schreef BeRightBack het volgende:
Heel even, laatste paar nummers van Vegas for Millions gezien.
Ik was naar Bob Dylan in de heineken music hall dus ik was wat later.
Ik wil weten wie jij bent, of ik je herkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:55 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dat was juist een kutband. naja niet veel van gezien ook
...
same herequote:Op dinsdag 10 april 2007 23:31 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Ik wil weten wie jij bent, of ik je herken![]()
zilveren? en je reed vandaag in een spijkerjas langs de philips (daar achterlangs richting kersenboogaard?)quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:39 schreef Snawr het volgende:
[..]
yamaha slider <3
http://www.moto.com.ua/ca(...)5!12!10!-!-!-!-!.jpg
mag ik een rondje rijden?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:39 schreef Snawr het volgende:
[..]
yamaha slider <3
http://www.moto.com.ua/ca(...)5!12!10!-!-!-!-!.jpg
inderdoad.. ik rij te vaak (dag centjes aan benzine :/)quote:Op donderdag 12 april 2007 20:23 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
zilveren? en je reed vandaag in een spijkerjas langs de philips (daar achterlangs richting kersenboogaard?)
ik lach luid om die prom king/queen verkiezingquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:17 schreef BeRightBack het volgende:
Ja, er is een examenfeest en daar word een prom king / queen verkiezing gehouden.
dus nu willen die mensen die die stembiljetten ophangen dat er op hun wordt gestemd.
zag je mij ook op me zwarte aeroxquote:Op woensdag 18 april 2007 14:33 schreef Snawr het volgende:
[..]
inderdoad.. ik rij te vaak (dag centjes aan benzine :/)
misschienquote:Op woensdag 18 april 2007 20:13 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
zag je mij ook op me zwarte aerox?
Ik heb ook op 't Oscar gezeten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:11 schreef denkjedat het volgende:
iemand op oscar romero die die stem formulieren ziet ik snap er niks van![]()
jahur over de dijk(H) vroem vroem 85quote:Op woensdag 18 april 2007 23:27 schreef Snawr het volgende:
[..]
misschienweet niet, ik rij daar best vaak.
kan je lekker hard skeuren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |