abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 maart 2007 @ 21:29:37 #51
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_47623495
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 15:52 schreef dekkered het volgende:

[..]

ja boeient dat weet ik ook wel
Jij komt er wel in de ICT..

Je opent een topic, over iets wat je zelf imho op zou moeten kunnen lossen als ICT'er.. Desalniettemin helpen mensen je, en dan kaats je van die opmerkingen terug alsof je het zelf allemaal beter weet. That's not gonna get you anywhere boy.

Nou goed, on topic. Misschien heb je je windows installer op zeep geholpen. Start -> uitvoeren -> msiexec.exe /unregister. Als het goed is, verschijnt er een melding.
Hierna hetzelfde, maar dan: msiexec /regserver.

Nogmaals proberen. Nog steeds hetzelfde probleem? Even windows installer v3 downloaden van de microsoft site. Lost dit je probleem niet op..? Tsjah, ligt het niet aan je WIndows installer, dan zullen we echt meer info moeten hebben.
Zijn het Installshield installaties die niet goed gaan? Dit komt meestal wel ergens voorbij tijdens een installatie van het desbetreffende pakket. Als ik mij niet vergis is Nokia Suite een installshield package. Allicht op de installshield site iets te vinden..

Ik schat dat:
* of je registry vernachelt is;
* of er iets wazigs met je rechten/rechtenstruktuur op je machine aan de hand is.

In beide gevallen lost een reinstall het uiteraard op, maar goed, dat is al eerder geopperd..

[ Bericht 41% gewijzigd door neo2000 op 24-03-2007 21:36:51 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_47624227
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 21:29 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Jij komt er wel in de ICT..

Je opent een topic, over iets wat je zelf imho op zou moeten kunnen lossen als ICT'er.. Desalniettemin helpen mensen je, en dan kaats je van die opmerkingen terug alsof je het zelf allemaal beter weet. That's not gonna get you anywhere boy.

Nou goed, on topic. Misschien heb je je windows installer op zeep geholpen. Start -> uitvoeren -> msiexec.exe /unregister. Als het goed is, verschijnt er een melding.
Hierna hetzelfde, maar dan: msiexec /regserver.

Nogmaals proberen. Nog steeds hetzelfde probleem? Even windows installer v3 downloaden van de microsoft site. Lost dit je probleem niet op..? Tsjah, ligt het niet aan je WIndows installer, dan zullen we echt meer info moeten hebben.
Zijn het Installshield installaties die niet goed gaan? Dit komt meestal wel ergens voorbij tijdens een installatie van het desbetreffende pakket. Als ik mij niet vergis is Nokia Suite een installshield package. Allicht op de installshield site iets te vinden..

Ik schat dat:
* of je registry vernachelt is;
* of er iets wazigs met je rechten/rechtenstruktuur op je machine aan de hand is.

In beide gevallen lost een reinstall het uiteraard op, maar goed, dat is al eerder geopperd..
nou okej ik reageer soms wel wat overdreven maar dat iemand gaat zeggen van ja je moet wel de rechten hebben om wat te installeren dat weet idereen..

ik heb nu duel boot draaien net namelijk men xp opnieuw geinstalleerd op een andere schijf
Every war is different, every war is the same.
  zondag 25 maart 2007 @ 00:36:34 #53
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_47630029
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 21:45 schreef dekkered het volgende:

[..]

nou okej ik reageer soms wel wat overdreven maar dat iemand gaat zeggen van ja je moet wel de rechten hebben om wat te installeren dat weet idereen..

ik heb nu duel boot draaien net namelijk men xp opnieuw geinstalleerd op een andere schijf
1. Dat weet niet iedereen.
2. Je kan nog niet eens fatsoenlijk Nederlands typen. Laat staan dat iedereen van je verwacht dat je alles van computers weet, ook al beweer je dat je ICT'er bent. Persoonlijk krijg ik de indruk dat mijn moeder nog meer weet van pc's.
3. Heb eens een beetje meer respect voor de mensen hier die je proberen te helpen. Als je zo doorgaat verwacht ik dat je helemaal geen nuttige antwoorden meer krijgt in dit topic.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_47630187
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 21:45 schreef dekkered het volgende:

[..]

Wat heb je dus voor de volgende keer geleerd?

Informatie meegeven zodat we weten waar wij mee te maken hebben. Je gaf niet eens aan met welke programma je de error kreeg.

zondag 25 maart 2007 @ 00:51:07 #55
55693 Radio-silence
Allememachies! Adri-anus toch
pi_47630394
Kneus van het jaar
pi_47630439
quote:
Op zondag 25 maart 2007 00:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat heb je dus voor de volgende keer geleerd?

Informatie meegeven zodat we weten waar wij mee te maken hebben. Je gaf niet eens aan met welke programma je de error kreeg.

dat heb ik wel vertelt
pi_47630443
quote:
Op zondag 25 maart 2007 00:51 schreef Radio-silence het volgende:
Kneus van het jaar
pi_47630474
quote:
Op zondag 25 maart 2007 00:36 schreef Merovingian het volgende:

[..]

1. Dat weet niet iedereen.
2. Je kan nog niet eens fatsoenlijk Nederlands typen. Laat staan dat iedereen van je verwacht dat je alles van computers weet, ook al beweer je dat je ICT'er bent. Persoonlijk krijg ik de indruk dat mijn moeder nog meer weet van pc's.
3. Heb eens een beetje meer respect voor de mensen hier die je proberen te helpen. Als je zo doorgaat verwacht ik dat je helemaal geen nuttige antwoorden meer krijgt in dit topic.
voor de mensen die me helpen heb ik wel respect maar voor domme ventjes die zomaar wat roepen niet
  zondag 25 maart 2007 @ 04:47:15 #59
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_47632730
Topic gelezen. Excuseert u mij als ik er ff op schijt.

Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
pi_47634660
quote:
Op zondag 25 maart 2007 04:47 schreef Neutrino het volgende:

[afbeelding]

Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 25 maart 2007 @ 11:30:23 #61
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_47634681
quote:
Op zondag 25 maart 2007 00:54 schreef dekkered het volgende:

[..]

voor de mensen die me helpen heb ik wel respect maar voor domme ventjes die zomaar wat roepen niet
Ergo: je hebt geen respect voor jezelf
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 25 maart 2007 @ 11:33:58 #62
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_47634732
Man als je niet iets kan installeren doe (probeer) het dan niet!!
  zondag 25 maart 2007 @ 12:13:38 #63
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_47635587
Weet je wat we doen, deze gooi ik dicht, de sfeer is nou toch niet te pruimen hier.

TS, we willen je graag helpen, maar dan moet je niet gelijk met een groot mond komen als we in jouw ogen domme dingen vragen, want je geeft zelf ook bijna geen info.
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')