Jij komt er wel in de ICT..quote:
nou okej ik reageer soms wel wat overdreven maar dat iemand gaat zeggen van ja je moet wel de rechten hebben om wat te installeren dat weet idereen..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jij komt er wel in de ICT..![]()
Je opent een topic, over iets wat je zelf imho op zou moeten kunnen lossen als ICT'er.. Desalniettemin helpen mensen je, en dan kaats je van die opmerkingen terug alsof je het zelf allemaal beter weet.That's not gonna get you anywhere boy.
Nou goed, on topic. Misschien heb je je windows installer op zeep geholpen. Start -> uitvoeren -> msiexec.exe /unregister. Als het goed is, verschijnt er een melding.
Hierna hetzelfde, maar dan: msiexec /regserver.
Nogmaals proberen. Nog steeds hetzelfde probleem? Even windows installer v3 downloaden van de microsoft site. Lost dit je probleem niet op..? Tsjah, ligt het niet aan je WIndows installer, dan zullen we echt meer info moeten hebben.
Zijn het Installshield installaties die niet goed gaan? Dit komt meestal wel ergens voorbij tijdens een installatie van het desbetreffende pakket. Als ik mij niet vergis is Nokia Suite een installshield package. Allicht op de installshield site iets te vinden..
Ik schat dat:
* of je registry vernachelt is;
* of er iets wazigs met je rechten/rechtenstruktuur op je machine aan de hand is.
In beide gevallen lost een reinstall het uiteraard op, maar goed, dat is al eerder geopperd..
1. Dat weet niet iedereen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:45 schreef dekkered het volgende:
[..]
nou okej ik reageer soms wel wat overdreven maar dat iemand gaat zeggen van ja je moet wel de rechten hebben om wat te installeren dat weet idereen..
ik heb nu duel boot draaien net namelijk men xp opnieuw geinstalleerd op een andere schijf
Wat heb je dus voor de volgende keer geleerd?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:45 schreef dekkered het volgende:
[..]
nou okej ik reageer soms wel wat overdreven maar dat iemand gaat zeggen van ja je moet wel de rechten hebben om wat te installeren dat weet idereen..
ik heb nu duel boot draaien net namelijk men xp opnieuw geinstalleerd op een andere schijf
dat heb ik wel verteltquote:Op zondag 25 maart 2007 00:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heb je dus voor de volgende keer geleerd?
Informatie meegeven zodat we weten waar wij mee te maken hebben. Je gaf niet eens aan met welke programma je de error kreeg.
![]()
voor de mensen die me helpen heb ik wel respect maar voor domme ventjes die zomaar wat roepen nietquote:Op zondag 25 maart 2007 00:36 schreef Merovingian het volgende:
[..]
1. Dat weet niet iedereen.
2. Je kan nog niet eens fatsoenlijk Nederlands typen. Laat staan dat iedereen van je verwacht dat je alles van computers weet, ook al beweer je dat je ICT'er bent. Persoonlijk krijg ik de indruk dat mijn moeder nog meer weet van pc's.
3. Heb eens een beetje meer respect voor de mensen hier die je proberen te helpen. Als je zo doorgaat verwacht ik dat je helemaal geen nuttige antwoorden meer krijgt in dit topic.
quote:Op zondag 25 maart 2007 04:47 schreef Neutrino het volgende:
Topic gelezen. Excuseert u mij als ik er ff op schijt.
[afbeelding]
Topic gelezen. Excuseert u mij als ik er ff op schijt.
Ergo: je hebt geen respect voor jezelfquote:Op zondag 25 maart 2007 00:54 schreef dekkered het volgende:
[..]
voor de mensen die me helpen heb ik wel respect maar voor domme ventjes die zomaar wat roepen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |