genotenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:52 schreef Forza- het volgende:
en wat hebben jullie toen gedaan ?
Ze had zich moeten voorbereiden. Microscoop gehaald dusquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:54 schreef mrbomb het volgende:
Dus ze kon je leuter dit keer wel vinden?
Welke film ga je kijken?quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:52 schreef Forza- het volgende:
Een week geleden schreef ik op KLB dat mijn inmiddels ex-vriendin het had uitgemaakt vanwege de slechte sex--> Vriendin maakt het uit vanwege slechte sex Beetje vreemd opzich omdat ik er nog nooit klachten over had gehad maarja.
Vanmiddag belde ze, ze had haar stereo-toren kapot en vroeg of ik even langs wou komen om die te maken. Eerst vroeg ik of ze wel goed bij haar hoofd was, maar hoe langer het gesprek duurde hoe meer ze me wist om te praten. (vrouwen)
Dus ik naar haar toe. Echt ik zweer het je. Binnen 15 minuten had ze mijn leuter al in haar mond. Dat had ik dus nog nooit meegemaakt (niet van die leuter in haar mond, maar zo het algeheel). Ik weet momenteel echt niet wat ik van haar moet denken en hoe het nu verder moet. Ze zei wel dat ze van me hield enzo, maar of het waar is.... ik weet het niet.
Mensen hier die net zulke ervaringen hebben en wat hebben jullie toen gedaan ?
moeilijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:08 schreef ooge het volgende:
misschien vind ze sex alleen spannend als ze vreemd gaat
dat verklaart wel waarom sommige mannen thuis op de bank slapen om maar geen seks te hebben met hun vrouw, maar wel buiten de deur neuken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:08 schreef ooge het volgende:
misschien vind ze sex alleen spannend als ze vreemd gaat
Sabbel je vaak aan je knie eigenlijk? je avatarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat verklaart wel waarom sommige mannen thuis op de bank slapen om maar geen seks te hebben met hun vrouw, maar wel buiten de deur neuken.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sabbel je vaak aan je knie eigenlijk? je avatar
Zoiets als met je voet in je oor ofzo?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:17 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zit inderdaad vaak in oncharmante houdingen
de duim zit aan de andere kantquote:
Ja, dat dus!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:15 schreef chromosoompje het volgende:
Ze wilde gewoon legaal met andere neuken en heeft het uitgemaakt en toen dat niet beviel had ze bedacht dat ze je terugwilde
Ik had ook zo'n ex
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:17 schreef Adelante het volgende:
Misschien had ze iemand ontmoet die nog slechter neukte
Of als een bedankt-voor-het-maken-van-mijn-stereo-fuckquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:24 schreef Triptamine het volgende:
klinkt na mijn mening als een pity-fuck
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:50 schreef Ladidadida het volgende:
Of als een bedankt-voor-het-maken-van-mijn-stereo-fuck![]()
quote:Goftedomme weer geen foto's
Klinkt als hele slechte pr0nquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:52 schreef Forza- het volgende:
Een week geleden schreef ik op KLB dat mijn inmiddels ex-vriendin het had uitgemaakt vanwege de slechte sex--> Vriendin maakt het uit vanwege slechte sex Beetje vreemd opzich omdat ik er nog nooit klachten over had gehad maarja.
Vanmiddag belde ze, ze had haar stereo-toren kapot en vroeg of ik even langs wou komen om die te maken. Eerst vroeg ik of ze wel goed bij haar hoofd was, maar hoe langer het gesprek duurde hoe meer ze me wist om te praten. (vrouwen)
Dus ik naar haar toe. Echt ik zweer het je. Binnen 15 minuten had ze mijn leuter al in haar mond. Dat had ik dus nog nooit meegemaakt (niet van die leuter in haar mond, maar zo het algeheel). Ik weet momenteel echt niet wat ik van haar moet denken en hoe het nu verder moet. Ze zei wel dat ze van me hield enzo, maar of het waar is.... ik weet het niet.
Mensen hier die net zulke ervaringen hebben en wat hebben jullie toen gedaan ?
Jezus, volgende keer als je een coherent verhaal wil houden, typ dan even Nederlandse volzinnen, wil je?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat wordt niks.
Verwacht er alsjeblieft niets van.
Een vriendin van mij had een relatie.
Hij verbrak de relatie op vreemde manier. (zo beweerde hij bij haar in te willen trekken en even later mailde ! hij haar dat de relatie van ongeveer 2 jaar uit was).
Nou dat laat vraagtekens achter. Hij kwam langs (met zijn vrouw) om er nog even over te praten, want op deze manier was het voor de dame in kwestie een vaag verhaal.
Toen zijn vrouw op de wc zat zei hij tegen die vriendin dat hij graag met haar wil praten onder vier ogen omdat hij het wel degelijk allemaal gemeend had (vriendin dacht op dat memnt dat de hele relatie 1 grote leugen was geweest).
Nou na een paar weken was het zover.. ze zouden met elkaar gaan praten.
Eerst zou er een derde persoon bij zijn, dat werd anders.
Meneer stapt er de deur binnen, ze kletsen wat... hij vraagt haar hand, hij vraagt of hij d'r mag knuffelen en ja hoor... ze eindigden in bed. Hij hield van d'r en bal bla bla...
. Wat het was de nacht ?
geen idee. Waarschijnlijk lust, egoisme en de drang naar het bedonderen van zijn vrouw van zijn kant en van die van de vriendin was het naar mijn idee domme doos naivieteit.
worden als "ik hou van je" moet je nooit serieus nemen als je je leuter uit je broek hebt of je je benen wijd hebt.
Vraag het op een moment zonder hitsigheid, geeft een stuk meer duidelijkheid![]()
Je komt er tenminste voor uitquote:Op zondag 25 maart 2007 16:11 schreef VirginAtlantic het volgende:
Ik heb je vriendin vanmiddag nog even bezocht en nu weet ze wat slechte sex is
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:17 schreef Adelante het volgende:
Misschien had ze iemand ontmoet die nog slechter neukte
Hoe heet ze dan ?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:11 schreef VirginAtlantic het volgende:
Ik heb je vriendin vanmiddag nog even bezocht en nu weet ze wat echte sex is
Eye openerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:09 schreef Mirage het volgende:
worden als "ik hou van je" moet je nooit serieus nemen als je je leuter uit je broek hebt of je je benen wijd hebt.
Vraag het op een moment zonder hitsigheid, geeft een stuk meer duidelijkheid![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:52 schreef Forza- het volgende:
...
Dus ik naar haar toe. Echt ik zweer het je. Binnen 15 minuten had ze mijn leuter al in haar mond.
....
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:29 schreef Stofje het volgende:
Ik heb mijn vriendin ook eens op hangende pootjes geneukt, maar het was toch niet zo stabiel als ik dacht.
Precies! Wat was er kapot? Doet ie het weer? Wat voor een was het?quote:Op zondag 25 maart 2007 18:51 schreef DancePlaza het volgende:
maar heb je nou die stereo toren gemaakt![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, dat dus!
Ik heb ook eens zo iemand gehad, dat ging daarna goed tot ik het onderwerp 'Jij legaal met een ander neuken, dat mag ik dus ook' aansneed, toen was het huis te klein
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |