Typisch. Als iemand je een sukkel vindt zit hij schuimbekkend achter z'n PC? Ik zit gewoon m'n tijd op kantoor te vullen hier hoor, je hebt echt veel minder invloed op me dan je denktquote:Op maandag 26 maart 2007 18:05 schreef Koenz0r het volgende:
Volgens mij zitten hier echt een paar frusties ik noem een stefanP schuimbekkend en stampvoetend achter hun monitor, omdat een persoon er voor kiest om geen donor te worden..
Misschien wordt het dan tijd voor een leuke baan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Typisch. Als iemand je een sukkel vindt zit hij schuimbekkend achter z'n PC? Ik zit gewoon m'n tijd op kantoor te vullen hier hoor, je hebt echt veel minder invloed op me dan je denkt
Ik heb een hele leuke baan, het is alleen een beetje 'traag' op dit moment, beetje weinig projectenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:25 schreef Alicey het volgende:
Misschien wordt het dan tijd voor een leuke baan.
Misschien is het dan wel gebrek aan koffie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke baan, het is alleen een beetje 'traag' op dit moment, beetje weinig projecten
Puik plan! Hoewel ik van koffie hoogstends feller word, heb ik toch wel zin in een bakkie heerlijke vers gemalen espresso!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:37 schreef Alicey het volgende:
Misschien is het dan wel gebrek aan koffie.
Dat gebeurt sowieso al als de doodsoorzaak niet duidelijk is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:54 schreef babyblue het volgende:
Neej alleen die gedachte aliemand anders in mijn lichaan snuffelen..
![]()
Dat laatste is dus echt not done vind ik...quote:Op maandag 26 maart 2007 19:49 schreef Koenz0r het volgende:
Ik wil geen donor zijn. Mijn reden staat boven ergens.
Maar ik hou mij altijd aanbevelen voor een extra levertje, die zo nu al langzaam kapot gaat van de alcohol!.
en waarom niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:53 schreef lavAzza het volgende:
Nee ik wil geen orgaandonor zijn.
hmm.. okquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:14 schreef Golradir het volgende:
Nee, darwinisme, je weet toch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |