Ze zijn ook nog geen echte miljonair hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:50 schreef the_undertaker het volgende:
mogen ze nu ook al geen eten meer bestellen... er wordt echt steeds meer wegbezuinigd![]()
Een echte miljonair kookt toc niet zelf![]()
Kwou zeggen, dan bestel je toch meteen bij een 3 sterren rest. of wat kaviaar. Komop zeg, op kosten jagen die JdM.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:50 schreef BONG4002 het volgende:
Ze mogen nog 2X in de week bestellen, dus dat valt an sich nog wel mee
Idd, qua saaiheid zeker (met name BB6/HBB)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:51 schreef marky het volgende:
Begint steeds meer op BB te lijken
Zit wel wat inquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:52 schreef schatje het volgende:
Amanda: "Ik ben te lui dat ik leef".
Ja en daarom is het tijd voor een bommetjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:52 schreef Marelle het volgende:
Hebben Brian en Jaap geen pillen gehad vandaag??
Heeft brian toch zelf ook al eens gedaan, seksen met Amanda zonder dat ze het weet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:52 schreef rebellious_angel het volgende:
oeiiiiii, volgens Brian moest j.aap zijn kans grijpen en de slapende Amanda 'pakken'. Mmmmmm, erg netjes tegenover een meisje dat je zogenaamd beschermen wil
Nee nee Peter6000 wel objectief blijven hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:51 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda, Brian en Jaap hebben weer gefrustreerde lol vanwege SHE.
De H van hypocriet, etc.
"En als je Sylvia heet mag je wel overdag slapen."
Ja zelfs uit een schorre kraai komt een mooier geluid.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:54 schreef a_leeuwtje het volgende:
Ik heb net even het filmpje van een zinggende brian gehoord op de tien site !!!!!!![]()
Het eindigde met het gejank van een hond!!!!!!!!!!!!!!!!! erg leuk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan is hij wel vooruit gegaan want normaal begint het ook met gejank van een hondquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:54 schreef a_leeuwtje het volgende:
Ik heb net even het filmpje van een zinggende brian gehoord op de tien site !!!!!!![]()
Het eindigde met het gejank van een hond!!!!!!!!!!!!!!!!! erg leuk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
net als jouw haar ongetwijfeldquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:55 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda wil eerst een worstenbroodje, en daarna gaat ze haar haar doen, want dat zit ook terrible.
Ocherm, wat hebben ze t allemaal moeilijk zo, ze slapen al 12u per dag, en dan kan er zker nog wat meer bij lol. Dat bijkomen van Sylvia, is lezen totdat ze erbij neervalt en vanzelf in slaap valt, en die Eric zal wel last hebben van z'n darmwegenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
...
Syl heeft een week geleden haar vader begraven, dus kan wel wat tijd gebruiken om bij te komen, en Eric is ziek.
Wat nou.
echte liefde ...he! ! !quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:56 schreef Marelle het volgende:
Kijk hoeveel Brian om Amandel geeft, het straalt er van af, zoveel liefde![]()
Ik zou ook rare geluiden gaan maken als ik me de hele dag zo enorm moest vervelen daar. Sjezus, hadden ze niet een game-console kunnen kopen voor de bewoners aka Miljonairs ffs.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:55 schreef milk-shake het volgende:
brain moet zijn pilletjes ..........krijgt weer last van rare geluidjes
Deed ze dat maar is met haar haarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:58 schreef waxmask het volgende:
"Sprinkle with little bit of water"
En Amanda leest:
"Pleurt die zooi onder de kraan"
(worstebroodjes)
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:53 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rBxhQfmu_Ro
Krottenwijk deel 2
Van vol
Krottenwijk deel 2
Van vol
HAHAHA!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:53 schreef Ning het volgende:
Krottenwijk deel 2
Van vol
Ja ik verheug me nu alquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:00 schreef Suikeroom het volgende:
ik denk dat als Brian in de jacuzzi gaat zitten dat ie het binnen 4 zinnen over Huub heeft
En terecht, dan zitten ze mooi als groepje bij elkaar. Tijd om plannen te bespreken...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:00 schreef Suikeroom het volgende:
ik denk dat als Brian in de jacuzzi gaat zitten dat ie het binnen 4 zinnen over Huub heeft
ieder geval binnen 5 minuten ..zeker wetenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:00 schreef Suikeroom het volgende:
Ja, dat is zo ongeveer wel heel erg precies waar ze mee bezig zijn ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat ik vreemd vind is dat huub nauwelijks op de streams in beeld is
ook op de talpa site zijn er maar 2 korte berichtjes van huub te vinden
1 suggereerd dat hij sex heeft gehad met eric
en over dat hij heeft over ruzie met palma
willen ze hem langzaam maar zeker uit het beeld laten verwijnen?
eerst even iets minder populair maken door kleine suggestieve berichtjes?
ik vind het maar vreemd, dat gedoe met Lieke ook trouwens, zo onecht
![]()
ja Deborah Flens moed doodtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Dat vind ik nog wel meevallen eerlijk gezegd. Huub was vandaag toch flink veel in beeld.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
Dat zou allemaal best kunnen. Maar ik denk als de DGK redactie er zich nog veel mee gaat bemoeien, het TE overduidelijk wordt. Met andere woorden, ze zullen wel slim genoeg zijn om dat sneaky aan t pakken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
Krottenwijk deel 2
Van vol
Ze zijn toch al flink bezig ...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:05 schreef Jaac het volgende:
[..]
Dat zou allemaal best kunnen. Maar ik denk als de DGK redactie er zich nog veel mee gaat bemoeien, het TE overduidelijk wordt. Met andere woorden, ze zullen wel slim genoeg zijn om dat sneaky aan t pakken.
Kan je geen ongelijk gevenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:03 schreef Marelle het volgende:
Ik ga er vandoor, kan het niet langer aanzien allemaal,
vooral Jaap en Natasja in de jacuzzie![]()
Byeeeeeeee![]()
doeiiiiii laterquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:03 schreef Marelle het volgende:
Byeeeeeeee![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:06 schreef havefun het volgende:
[..]
Monster van Loch ness duikt op in Jacuzzi te Eemnes.
Ja, ik ga ook maar even wat anders doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:03 schreef Marelle het volgende:
Byeeeeeeee![]()
Wat Jaap er aftraint vreet zij er weer aan volgens mij. JA actie is reactie laten we maar zeggen.quote:
3 dagen salade en dan 1 saucijzenbroodje is niet eraan vreten als je t mij vraagt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:10 schreef havefun het volgende:
[..]
Wat Jaap er aftraint vreet zij er weer aan volgens mij. JA actie is reactie laten we maar zeggen.
Dat afvallen van Jaap valt wel mee hoor 5 kilo in 2 weken is niets voor iemand met zoveel overgewichtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:10 schreef havefun het volgende:
[..]
Wat Jaap er aftraint vreet zij er weer aan volgens mij. JA actie is reactie laten we maar zeggen.
Ja kan ook aan mij liggen maar als ik naar de streams zit te kijken zie ik haar eigenlijk altijd eten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:11 schreef Jaac het volgende:
[..]
3 dagen salade en dan 1 saucijzenbroodje is niet eraan vreten als je t mij vraagt.
Misschien eet ze idd meer dan ik heb gezien, maar echt flink kanen, heb ik haar echt niet zien doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:12 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja kan ook aan mij liggen maar als ik naar de streams zit te kijken zie ik haar eigenlijk altijd eten.
Dat was gister volgens mij.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
Snollie zou toch koken vanavond?
Goed van je dat je inziet dat Jaap (ondanks zijn volgens sommige streamers schandalige kwark eten), wel degelijk afvalt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:10 schreef havefun het volgende:
[..]
Zal er vanzelf voor zorgen dat Sylvia gezellig naar de masterbedroom verhuist, daar is plek zatquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:11 schreef schatje het volgende:
Sylvia pesten door haar wakker te maken indien Huub en Eric de boel wakker houden.
Voor iemand die zo goed als niets doet de hele dag, behalve haar haar borstelen, eet ze inderdaad erg veel valt mij ook altijd opquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:12 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja kan ook aan mij liggen maar als ik naar de streams zit te kijken zie ik haar eigenlijk altijd eten.
Ja ze heeft volgens mij echt aanleg om dik te worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goed van je dat je inziet dat Jaap (ondanks zijn volgens sommige streamers schandalige kwark eten), wel degelijk afvalt.
Is ook niet zo heel moeilijk natuurlijk, met zijn overgewicht.
Amanda triant niet erg frequent, dus ze moet uitkijken idd.
Net als Nena, eerder.
Al neukt Amanda (itt Nena) natuurlijk wel regelmatig, en dat scheelt ook wel aardig wat.
Retorische vraag , hoop ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:14 schreef Suikeroom het volgende:
ik ziet niet echt te luisteren maar ehh is Brian al aan het roddelen?
noem je dat neuken? konijntje over je heen laten gaan die niet kan klaarkomen en na een half uur vragen of ie er nog in zit?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:13 schreef Peter6000 het volgende:
Al neukt Amanda (itt Nena) natuurlijk wel regelmatig, en dat scheelt ook wel aardig wat.
Tja gozer, het valt niet mee als je normaal misschien wel 10x per dag iets eet, en dat nu moet terug dringen naar 2x of 3x een klein beetje. Hoe dan ook, afvallen zit niet in de hoeveelheid, maar in de voedingswaarde. Die kwark kan weinig kwaad volgens mij, maar ik ben dan ook geen diëtist.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goed van je dat je inziet dat Jaap (ondanks zijn volgens sommige streamers schandalige kwark eten), wel degelijk afvalt.
Is ook niet zo heel moeilijk natuurlijk, met zijn overgewicht.
Amanda triant niet erg frequent, dus ze moet uitkijken idd.
Net als Nena, eerder.
Doen die Brian en Amanda het nog wel dan. Wanneer hebben ze het voor het laatse gedaan, en hoevel beats per seconde had brian toen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
noem je dat neuken? konijntje over je heen laten gaan die niet kan klaarkomen en na een half uur vragen of ie er nog in zit?ik vind dat niet echt lichaamsbeweging
Preciesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
noem je dat neuken? konijntje over je heen laten gaan die niet kan klaarkomen en na een half uur vragen of ie er nog in zit?ik vind dat niet echt lichaamsbeweging
nog steeds dus.......quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
alle stremas nu op
amanda
jaap
brian
natasia
gesellig........
![]()
Ja, vreemd dat ie al een tijdje nergens meer op de streams te zien zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:17 schreef blomst het volgende:
Ìk zou nu Huub , eric of Sylvia wel weer eens willen zien.
En dan vandaag al een stuk pizza en een worsten broodje.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
Braaaaajen heeft het erover dat hij niet vet eet en weinig boter gebruikt bij het bakken. Remember de biefstuk van gisteren?????
Mja, een biefstuk in de oven, daar zat vrij weinig boter bij toch? Biefstuk is goed voor je bloedsomloop, net zoals wijn (afaik).quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
Braaaaajen heeft het erover dat hij niet vet eet en weinig boter gebruikt bij het bakken. Remember de biefstuk van gisteren?????
Streams staan grotendeels op BANJ, met dank aan..............quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, vreemd dat ie al een tijdje nergens meer op de streams te zien zijn![]()
Dat komt allemaal uit de koker van die VIEZE HOEREPANNEKOEK!!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
WIE??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Streams staan grotendeels op BANJ, met dank aan..............
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat komt allemaal uit de koker van die VIEZE HOEREPANNEKOEK!!!!!
Hooligan!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat komt allemaal uit de koker van die VIEZE HOEREPANNEKOEK!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |