Maar ik vind slaan niet leuk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:16 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb liever dat je er wat anders mee doet eerlijk gezegd![]()
Alcohol is ook goed!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:14 schreef Kuukske het volgende:
Nee, alcohol.
Nee, Q wil maar geen papieren tekenen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:16 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
En ben je al gescheiden, chowi?
Goede vraag. Géén idee. Ik verveel mequote:Op zondag 26 augustus 2007 21:18 schreef TheSorrow het volgende:
Waarom wil je mijn piemel pijn doen!
Jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:18 schreef Chowi het volgende:
Alcohol is ook goed!
Het helpt toch wel als je regelmatig je ondertitel verandert.quote:
Jazekerquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het helpt toch wel als je regelmatig je ondertitel verandert.. Mensen hebben het weldegelijk door!
Waarom heb je zes weken geen alcohol gehad?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Vooral na zes weken onthouding.
Couldn't agree more!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:24 schreef Aurelianus het volgende:
Wijn is voor Fransen. En dat is me toch een kutvolk.
Mn pa een half jaar ivm medicatie... Nu mag ie weer gewoon drinken, en dat doet ie ook weerquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Vooral na zes weken onthouding.
Sure.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:24 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
JazekerAnywayz.. time to play?
![]()
Duitsers, die zijn puik. Die drinken tenminste bier, eten braadworst en verzinnen dingen als de holocaust.quote:
Vrouwen ook.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:24 schreef Aurelianus het volgende:
Wijn is voor Fransen. En dat is me toch een kutvolk.
Ik heb een hersenschudding achter de rug. Net een krappe week hoofdpijnvrij.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:24 schreef Chowi het volgende:
Waarom heb je zes weken geen alcohol gehad?!
Maar die hebben kutten. Natte grotten om eindeloos in te verdwalen.quote:
En ze proberen tenminste Engels te pratenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:26 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Duitsers, die zijn puik. Die drinken tenminste bier, eten braadworst en verzinnen dingen als de holocaust.
Natte grotjesquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:27 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Maar die hebben kutten. Natte grotten om eindeloos in te verdwalen.
Watch it, Snakey.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |