Sambal bedoel jequote:
Schijnt lekker te zijn, voor bij het pijpen de tapas die ik eet en wegspoel met heel veel wijn.quote:
Liever nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:58 schreef Stofje het volgende:
Ik overweeg mijn meest recente poëzie in dit topic met eenieder te delen.
Die piemel met kloten in de OP was dus wél door PDL afgehakt?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:58 schreef Stofje het volgende:
Ik overweeg mijn meest recente poëzie in dit topic met eenieder te delen.
"Mijn pen is leegquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:59 schreef Nosh het volgende:
[..]
Die piemel met kloten in de OP was dus wél door PDL afgehakt?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Mijn pen is leeg
Duizend inktpatronen
Eén leven kreeg
Mayonaise met bruine bonen".
Was dat jou piemel in die panquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Mijn pen is leeg
Duizend inktpatronen
Eén leven kreeg
Mayonaise met bruine bonen".
Voor zover ik weet tenminste.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:10 schreef Q. het volgende:
Ik heb slechts één piemel.
Jij bent ook een erg mannelijke manquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:10 schreef Q. het volgende:
Ik heb slechts één piemel.
Nee, de mijne zit nog vastquote:
Nee, buiten komt ie wel, alleen komt ie nooit binnenquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:18 schreef longinus het volgende:
[..]
Nee, buiten komt ie wel, alleen komt ie nooit binnen![]()
Ja, ze schijnen hun eigen leven te hebben. Ondeugende dingen, die piemelsch.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:18 schreef longinus het volgende:
[..]
Nee, buiten komt ie wel, alleen komt ie nooit binnen![]()
Nee. Maar mensen moeten er nog aan wennen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:11 schreef Q. het volgende:
Niet echt een stormloopreeks dit hè?
Aan piemels?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Maar mensen moeten er nog aan wennen.
Wat nou, vlak voor het slapen? Ik heb dat ding niet voor niets.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:12 schreef Stofje het volgende:
Wacht maar, tot de mannen hun penissen uit de broek hebben hangen, om vlak voor het slapen te gaan fappen en de vrouwen de wijn tevoorschijn gehaald hebben. Há, dan gaat het lós hier, hoor!
Hangt ie bij jou de hele dag uit je broek?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat nou, vlak voor het slapen? Ik heb dat ding niet voor niets.
Duh! Anders is het zo zonde.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hangt ie bij jou de hele dag uit je broek?
Ik voel me te ziek voor alcohol.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:21 schreef Stofje het volgende:
Mits alcohol. Mits erectie. Stof.
De wereld is er nog niet klaar voor. Dat komt nog wel. Hihi. Klaar. Komen.quote:
ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:41 schreef Bendeleider het volgende:
Ik heb wel een lekkere piemel waar jullie over kunnen praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |