quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Kan alleen zeggen dat m'n oma ook ongeveer zo klonk vlak voordat ze dood ging![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:12 schreef ibaneX het volgende:
en wie is Heaven dennie?
zeker.. is het ergens goed voor?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:17 schreef Neidropje het volgende:
apart:
[afbeelding]
http://www.truetemperament.com/main.php
betere intonatie.. hmm.. interessant.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:18 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zeker.. is het ergens goed voor?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:17 schreef imported_sphinx het volgende:
jullie zijn duidelijk geen metal gewend![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Kan alleen zeggen dat m'n oma opa ook ongeveer zo klonk vlak voordat ze dood ging![]()
Heb je Naked City wel eens geluisterd? Vergeleken daarmee valt deze keelmangeling nog best wel meequote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:43 schreef imported_sphinx het volgende:
Jaloezie.
dat is alles dat ik zeg.![]()
Da's een beetje zoals het Buzz Feiten systeem of niet?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:17 schreef Neidropje het volgende:
apart:
[afbeelding]
http://www.truetemperament.com/main.php
Het heeft wel een hoog "en daarom heb je dus een straplock"-gehalte, jaquote:
Ja ik roep ook weleens dat ik nooit meer bier drink....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:59 schreef Jorikjet het volgende:
ik vroeg vanmorgen me moeder een getal, ze zei 5, toen zette ik me amp op 5 en heb haar wakker gemaakt
nooit meer gaatie op 5 heb ik besloten.
Vind je het gek, op vijf!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:59 schreef Jorikjet het volgende:
ik vroeg vanmorgen me moeder een getal, ze zei 5, toen zette ik me amp op 5 en heb haar doof gemaakt
nooit meer gaatie op 5 heb ik besloten.
niet meer in huis iigquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:00 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja ik roep ook weleens dat ik nooit meer bier drink....![]()
idd stuk zuiverder zeggen ze, zit wat in natuurlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
betere intonatie.. hmm.. interessant.
herkenbaarquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:00 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja ik roep ook weleens dat ik nooit meer bier drink....
ligt eraan watvoor amp je hebt he:P de mijne staat thuis op 2 en live vaak boven de 3, hij kan tot 12:Pquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:28 schreef Deansensitized het volgende:
Mijn amp staat thuis standaard op vijf. Spelen we met zijn allen, dan gaat hij naar 7![]()
Heaven Denies heeft een loading error HEERSCHT!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |