je kunt het beter dan ik, maar ik vind het dat ook een waardeloze schijttechniek en ik ben sowieso meer een rhythm-type.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:56 schreef NickW het volgende:
Hallo medegitaristen ^^
Ik ben een week geleden begonnen met sweeppicking en heb daarvan een video online gezet
Hier kan je hem kijken. Ik speel nu precies 1 jaar en 9 maanden gitaar.
PS: Tips zijn welkom
Als je geen goede versterker hebt welquote:Op maandag 26 maart 2007 15:47 schreef Sloggi het volgende:
Dus je hebt er geen fuck aan. Ik bied 40.
41?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:07 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als je geen goede versterker hebt wel
Maar ik doe em niet weg voor 40
Ik vind het best een hele gave techniek, alleen doen de meeste gitaristen er volslagen inspiratieloze dingen meequote:Op maandag 26 maart 2007 15:57 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je kunt het beter dan ik, maar ik vind het dat ook een waardeloze schijttechniek en ik ben sowieso meer een rhythm-type.
Bij de kringloopwinkel kijken of je daar een oude hifi-versterker kan vinden. Kan soms wel voor 40-50 euro. Anders een oud stereotorentje oid, en daar je boxen op aansluiten. Iedereen wil tegenwoordig een home-cinema-set, dus die oude hifi dingen zijn wel goed te vinden.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:31 schreef Maaark het volgende:
He... vraagje waar een van jullie misschien wel wat op weet... geen zin om een topic te openen
Ik heb dus van die ouwe boxen die ik met een ouwe versterker gebruikte bij m'n pc. Alleen nu is het linkerkanaal gaan kraken en het ligt aan de versterker, dat heb ik al getest. Nu zijn het van die boxen met aan de ene een rode en aan de andere een zwarte connector. Met van die tulpplugs. Je weet.
Die gingen dus in die 70's versterker, via een tulpplug=>jack-snoer in mn PC.
Die versterker is dus verrot... en een tweedehandse is ook nog best aan de prijs... wat is de goedkoopste oplossing als ik toch deze vintage boxen wil blijven gebruiken? Ik heb ook een externe geluidskaart aan m'n PC hangen maar die is alleen voor het muziekmaken, en kan trouwens ook niet multitasken. Dus.
Idd, ik ging een keertje met iemand jammen die deed ook aan sweeppicking, maarja daar bleef het dan ook bij, het klinkt ook helemaal nietquote:Op maandag 26 maart 2007 15:57 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je kunt het beter dan ik, maar ik vind het dat ook een waardeloze schijttechniek en ik ben sowieso meer een rhythm-type.
Of je versterker fiksenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:31 schreef Maaark het volgende:
He... vraagje waar een van jullie misschien wel wat op weet... geen zin om een topic te openen
Ik heb dus van die ouwe boxen die ik met een ouwe versterker gebruikte bij m'n pc. Alleen nu is het linkerkanaal gaan kraken en het ligt aan de versterker, dat heb ik al getest. Nu zijn het van die boxen met aan de ene een rode en aan de andere een zwarte connector. Met van die tulpplugs. Je weet.
Die gingen dus in die 70's versterker, via een tulpplug=>jack-snoer in mn PC.
Die versterker is dus verrot... en een tweedehandse is ook nog best aan de prijs... wat is de goedkoopste oplossing als ik toch deze vintage boxen wil blijven gebruiken? Ik heb ook een externe geluidskaart aan m'n PC hangen maar die is alleen voor het muziekmaken, en kan trouwens ook niet multitasken. Dus.
You Tube alles van Frank Gambalequote:Op maandag 26 maart 2007 15:56 schreef NickW het volgende:
Hallo medegitaristen ^^
Ik ben een week geleden begonnen met sweeppicking en heb daarvan een video online gezet
ik dacht dat jij wel de hele dag voor de brievenbus zou zittequote:Op maandag 26 maart 2007 17:13 schreef Dribbel_ het volgende:
wat een weer
ff blink meerammen met de cd![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:40 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
ik dacht dat jij wel de hele dag voor de brievenbus zou zitte
quote:Beste Martijn,
De demo is inderdaad verstuurd. Graag bevestiging sturen wanneer deze ontvangen is
Met vriendelijke groet,
Mijn upload server is dood dus ik msn ze jequote:Op maandag 26 maart 2007 13:50 schreef Deansensitized het volgende:
Hey Jacob, waar blijven mijn foto's?
Mja... hij heeft al heel lang zo'n lage paar-hertz-brom... dat haal je er ook niet zomaar uit.quote:
je beseft wel dat onze verwachtingen groots zijn he!!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
morgen binnen dus als het goed is![]()
nou doe maar niet zoveel stelt het niet voorquote:Op maandag 26 maart 2007 18:10 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
je beseft wel dat onze verwachtingen groots zijn he!!
Vooral dat laatste accoord maakt het heleamalquote:Op maandag 26 maart 2007 15:56 schreef NickW het volgende:
Hallo medegitaristen ^^
O nee?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:51 schreef Maaark het volgende:
[..]
Mja... hij heeft al heel lang zo'n lage paar-hertz-brom... dat haal je er ook niet zomaar uit.
Binnenkort in ieder geval langs de kringloopwinkel.![]()
Ik "fix" mijn versterker meestal met mooie schoonblazen met ene compressor en vervolgens een gepaste hoeveelheid contact spray er over heenquote:Op maandag 26 maart 2007 18:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
O nee?![]()
Niet weggooien! Ouwe versterkers![]()
En o ja, sweeppicking![]()
Zowat de domste gitaar "move" ooit. Compleet nutteloos en zwaar overgewaardeerd![]()
Ja nee ik snap ook wel dat contact spray ene opgeblazen condensator niet repareerd, maar contact spray op zen tijd doet wel echt wonderen!quote:Op maandag 26 maart 2007 19:19 schreef Deansensitized het volgende:
Daar fiks je soms niet alles mee hoor, contact spray heeft ook zijn grenzen![]()
Als kan het vaak wel wat helpen, eerlijk is eerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |