Heitinga kan binnekort bij dat rijtje worden toegevoegd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Toonbeelden van clubliefde nu vind ik Maldini, Di Canio en zelfs Tottina. Bergkamp ook wel. Eerste namen die bij me opkomen.
Euh, nee. Hoe betrouwbaar vind jij deze krant overigens DIGGER?quote:
Z'n naam kwam in m'n hoofd op, maar ik wacht nog een paar jaartjes om het officieel te maken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:16 schreef Pritt het volgende:
[..]
Heitinga kan binnekort bij dat rijtje worden toegevoegd.![]()
Di Canio? Bij welke van de 250 clubs dan waar hij gespeeld heeft?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Toonbeelden van clubliefde nu vind ik Maldini, Di Canio en zelfs Tottina. Bergkamp ook wel. Eerste namen die bij me opkomen.
Vrij betrouwbaar. Maar goed, dit is zoals de zaken er nu voorstaan, het duurt nog even tot een nieuwe transferperiode want een maand geleden leek Klose de nieuwe spits te moeten gaan worden.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:16 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Euh, nee. Hoe betrouwbaar vind jij deze krant overigens DIGGER?
Het is een echte LAZIO-fan in hart en nieren. Daar gaat het om.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Di Canio? Bij welke van de 250 clubs dan waar hij gespeeld heeft?
Door Di Canio kun je een dikke streep zetten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:12 schreef Aanvoerder het volgende:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:32 schreef Nega het volgende:
Volgens mij heeft heel Europa ook wel interesse in nog een stuk of 2/3 Ajacieden inderdaad...
Die man die mede aan de basis stond van de grote Ajax-successen in de jaren '90?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:10 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Davids had geen zin om onder die pisvlek van een Blind te spelen
maar zo'n Maldini speelt dan ook al bij een TOP-club, dan is het makkelijker om er te blijven.. .dan hoef je voor 't geld sowieso niet weg. AC milan behoort al tot de TOP, dan hoef je minder snel weg dan wanneer je bijv. bij Ajax speelt. Dan wil je ook gewoon hoger spelen, ookal heb je clubliefde..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Eric Hellemons!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Toonbeelden van clubliefde vind ik...
Jamie Carragherquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Toonbeelden van clubliefde ...
Buffon. Is bij Juventus gebleven terwijl deze naar de Serie B ging. Kon ook makkelijk naar een andere club toe (Al zal dat wel gebeuren binnenkort...)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Toonbeelden van clubliefde nu vind ik
Heb je gezien hoeveel steun Blind vorig jaar kreeg van het publiek?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:59 schreef Nouk het volgende:
[..]
Die man die mede aan de basis stond van de grote Ajax-successen in de jaren '90?
Altijd zo jammer om die mensen gelijk zo af te schilderen. Zelfde voor Koeman, als trainer is het een drama, maar als speler was ie in zn tijd een van de allergrootsten. Zulke mensen verdienen wel enig respect.
En hoeveel protest er tegen Jaakke was?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel steun Blind vorig jaar kreeg van het publiek?
Echt?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:37 schreef De_Ananas het volgende:
Het valt of staat gewoon allemaal met de prestaties op het veld
Bijna elke grote club heeft er wel 1. Neville bij United, Terry bij Chelsea, Puyol bij Barca. In Nederland is dat toch een stuk moeilijker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |