dat is toch de directeur bij Ajaxquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:28 schreef Ordinair het volgende:
We waren over Cruyff aan het discussiėren..
quote:
Het was meer een verkapte tvpquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, ook al is het wel een soort van komkommertijd door zo'n interlandweekend.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:26 schreef Sethje het volgende:
Het word weer tijd voor een seriues topic
verder valt er weinig te bespreken..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:31 schreef Nashje het volgende:
Rot eens op met dat gore Oranje-gemiep. Ik zit niet voor niks in het Ajax topic
Welk Oranje-gemiep?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:31 schreef Nashje het volgende:
Rot eens op met dat gore Oranje-gemiep. Ik zit niet voor niks in het Ajax topic
Dat laatste valt nog wel mee hoor, vind Jol best een goede trainer.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:27 schreef toma het volgende:
[..]
zo had ik er nog nooit over nagedacht. Dit zou wel het droom scenario zijn
doem scenario:
Ten Cate -> Na tweede seizoen op rij niet kampioen te kunnen worden en het mislopen van voorronde CL word hij ontslagen. NAC gunt hem een nieuwe kans zodat hij zich van de goede kant kan laten zien.
Van Basten -> Na het missen vh EK 2008 ontslagen als bondscoach en gaat weer golfen.
Koeman -> Mag na 2 keer op rij kampioen te zijn geworden met PSV zich bewijzen als bondscoach.
van Gaal -> Nieuwe trainer PSV.
Martin Jol -> Word na rampjaar uitgekotst bij de Spurs en kan bij Ajax een tweede kans verdienen.
Tja, ik weet niet.. Misschien kunnen we na Ten Cate (als deze nog minstens 2 jaar blijft), Rijkaard krijgen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:01 schreef twi het volgende:
Van Gaal zal echt niet naar PSV gaan. Het zou een godsgeschenk zijn als hij naar Ajax zou komen. Er is geen enkele andere optie wanneer Henk ten Cate vertrekt (op welke manier dan ook). Komt Van Gaal niet, laat dan maar een of andere buitenlandse coach komen. Mourinho staat op de tocht bij Chelsea, schijnt
Ajax wordt steeds meer een kinderkoor manquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:45 schreef Silenus het volgende:
Quote in de Ajax-live: Ik denk rood, ik denk geel, ik denk zwart, ik ben Ajacied![]()
Over de Belgen bij Ajax.
Inderdaad, mooi shirt, waar ook mooie wedstrijden in gespeeld zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:00 schreef twi het volgende:
Ik hoop snel, dan worden die oude afgeprijsd en haal ik er daar eentje van
Cool, strax misschien ook maar even bestellen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:12 schreef Mr.Mills het volgende:
Op Fanshop.nl is het uitshirt nu al 29,95... maar ff een bestelling plaatsen dan.
Dat is ook het enige wat ik van hem kan herinnerenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:03 schreef Black-Death het volgende:
Die foto van Juanfrankan me dat nog goed herinneren
Sinds ik hem binnen heb gekregen vorige week heeft Ajax alleen nog maar gewonnenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Cool, strax misschien ook maar even bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |