Net zei hij Gabri in Studio Voetbal.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:48 schreef MaxC het volgende:
Ten Cate: "Roger is verreweg de beste speler van de selectie"![]()
![]()
Ik vind het een prima vent die ten Cate maar dat hij die Roger toch zo blijft ophemelen...quote:Op zondag 25 maart 2007 22:48 schreef MaxC het volgende:
Ten Cate: "Roger is verreweg de beste speler van de selectie"![]()
![]()
Klopt eerst was ik altijd 100% pro knvbquote:Op zondag 25 maart 2007 21:24 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
de jodenkliek heeft ook een keerzijde![]()
Hij vond Gabri de beste speler die voetbalde.quote:
Perez is weg in de zomer, dat is wel duidelijk geworden vanavondquote:Op zondag 25 maart 2007 22:58 schreef jna het volgende:
Als ze nou maar niet Perez verkopen en dan daarna Sneijder ook nog
Nou en, Roger heeft nog nooit op z'n eigen positie gestaan en zoals ten Cate ook al zei bijna alleen maar pech gehad met blessuresquote:Op zondag 25 maart 2007 23:00 schreef Pritt het volgende:
Ik zie Roger nog wel een jaartje bijtekenen.
Roger kan heel goed de lucht in springenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:53 schreef MaxC het volgende:
[..]
Hij vond Gabri de beste speler die voetbalde.
Daarvoor zei hij qua kwaliteiten dat Roger de beste was
Nou als Ten Cate hem als speler de beste vindt...quote:Op zondag 25 maart 2007 23:45 schreef Nega het volgende:
Je kan natuurlijk ook overdrijven over Roger... tegenslagen oke.. maar dieptepunten in het spel zijn er evenveel bij hem.
Vader geworden?quote:
Ik ben bang van wel..quote:Op zondag 25 maart 2007 22:58 schreef jna het volgende:
Als ze nou maar niet Perez verkopen en dan daarna Sneijder ook nog
Ligt het aan mij of ziet die baard er heel raar uit?quote:
Ja natuurlijk..quote:Op maandag 26 maart 2007 09:34 schreef Apfel. het volgende:
perez houdt het wel voor gezien denk ik....
p$v zal wel weer intresse hebben in een ajacied![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |