Beschermt dat pak wat je in Krugov's lab bij die ouwe vent kan kopen er niet tegen?quote:Op zondag 1 april 2007 10:43 schreef Cheiron het volgende:
Vraagje: is er eigenlijk een remedie tegen acid rain? Het regent nu al een tijdje ingame en ik vind het zonde om er steeds medpacs voor te gebruiken..
(ben nu bij het Wolfhound/ dr Kruglov gedeelte)
Niet aan alleen stalker in het algemeen, maar wel met alle problemen van de games van tegenwoordig, ook nog c&c die de ene na de andere patch uitgeeft, en ik zie alleen nog maar interessante games verschijnen op de xbox en ps3! op de PC zie ik alleen nog maar shooters en MMORPG's uitkomen, wat ik nu ook wel weer gezien hebquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:13 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Beschermt dat pak wat je in Krugov's lab bij die ouwe vent kan kopen er niet tegen?
Zo niet, moet je ergens een artifact vinden met healende eigenschap of anti-acid eigenschap ofzo..
en voor kerel hierboven:
Wat vind je slecht aan Stalker? Ik vind 'm echt tof..
C&C3 is gewoon een puik spel hoor. En wat dacht je van Supreme Commander bijvoorbeeld? Zat toffe games op de PC.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Niet aan alleen stalker in het algemeen, maar wel met alle problemen van de games van tegenwoordig, ook nog c&c die de ene na de andere patch uitgeeft, en ik zie alleen nog maar interessante games verschijnen op de xbox en ps3! op de PC zie ik alleen nog maar shooters en MMORPG's uitkomen, wat ik nu ook wel weer gezien heb![]()
![]()
![]()
Sorry.. ik moet beter leren kijken. Ik bloed nogal blijkbaar.. Ik dacht dat de druppels voor regen stonden aangezien ik niet in gevcht was ofzo, dus geen idee had waarom ik zou bloeden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:13 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Beschermt dat pak wat je in Krugov's lab bij die ouwe vent kan kopen er niet tegen?
Zo niet, moet je ergens een artifact vinden met healende eigenschap of anti-acid eigenschap ofzo..
en voor kerel hierboven:
Wat vind je slecht aan Stalker? Ik vind 'm echt tof..
Ik ben dan weer zo iemand die wel met de patch wil spelen; maar niet (al)weer overnieuw wil beginnenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:10 schreef vosss het volgende:
Volgens Kasta is er inmiddels een uninstaller voor de patch uit.
Dan kan je dus gewoon verder spelen
Nou ik hem nu binnen, en ben lekker begonnen (met 1.0001). Kreeg trouwens voor die 30 euri wel een amerikaanse versie maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:09 schreef McDBigMac het volgende:
Ik zit nog steeds op mijn mail order te wachten maar ik krijg er steeds meer zin in om dit spel te spelen! En ach, voor 30 euro moet je ook niet verwachten om het spel meteen de eerste week te kunnen spelen, of heeft iemand m hier gekocht voor eenzelfde bedrag?ik wil natuurlijk wel weten of CD WOW een goede deal heeft aangeboden.
speltip 1: zet de lightning op static i.p.v. dynamicquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:12 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Nou ik hem nu binnen, en ben lekker begonnen (met 1.0001). Kreeg trouwens voor die 30 euri wel een amerikaanse versie maar dat mag de pret niet drukken.
Kwa performance valt t me tegen. Ik dacht t nog wel goed te kunnen spelen op een a64 3800+, 2Gb mem, en 6800GT maar hij heeft t er toch knap moeilijk mee af en toe. Als het me te veel wordt dan leg ik m lekker even weg totdat ik een nieuw systeem heb.
Lekkere creepy sfeer! Ik mag dat wel.
Bedankt, maar dat had ik al gedaan. Dan is t nog traag in kampvuur situaties en onweer met regen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
speltip 1: zet de lightning op static i.p.v. dynamic
Iemand met een Ti4600.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:45 schreef vosss het volgende:
Onzin. Welke malloot gaat er anno 2007 nog een spel in volledige DX8 render spelen?
tis een algemeen bekend probleem anders, ik zie veel klachten over die dynamic lightning, ongeacht de andere instellingen of systeemquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:45 schreef vosss het volgende:
Onzin. Welke malloot gaat er anno 2007 nog een spel in volledige DX8 render spelen?
Die performance is best te tweaken tot een acceptable nivo door grassshadow uit te zetten, viewing distance iets omlaag te schroeven en ipv DX8 render te kiezen voor Object Lightning
DAT is een speltip. Iemand met een 6800 een DX9 spel in volledig DX8 laten spelen noem ik nou niet echt een speltip hoor, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen
Het is wel een mooi voorbeeld van populair spel wat met een wat oudere PC nog prima te spelen is.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:57 schreef vosss het volgende:
Hier draait ie prima met full dynamic lightning op 1280x1024.
Om iemand op DX8 te laten spelen is belachelijk en zelfs met een niet zo heel snelle DX9 kaart kan je hem ook in DX9 spelen. Welliswaar een resolutie lager misschien, en wat minder detail settings etc, maar persoonlijk zou ik daar dan genoegen mee nemen. DX9 ziet er gewoon een stuk mooier uit qua special effects dan DX8
Bedankt. Ik heb m nu op 1024x768 staan en de viewing distance wat teruggeschroefd en dan loopt ie prima met dynamic lightning. Het spel is best gevoelig kwa instellingen (in de zin van een kleine verandering in de settings kan een hoop uitmaken in performance). Niet verkeerd gemaakt, voor ieder wat wils.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:57 schreef vosss het volgende:
Om iemand op DX8 te laten spelen is belachelijk en zelfs met een niet zo heel snelle DX9 kaart kan je hem ook in DX9 spelen. Welliswaar een resolutie lager misschien, en wat minder detail settings etc, maar persoonlijk zou ik daar dan genoegen mee nemen. DX9 ziet er gewoon een stuk mooier uit qua special effects dan DX8
ik heb hier een geforce 6800 met een athlon 2600+ en 1,25GB ram en met alles wat ik hoger zet als minimaal is het spel niet meer vooruit te branden. en c&c3 werkt als een trein op 1280x1024 + settings op medium, leg dat dan eens uit....quote:Op woensdag 4 april 2007 00:57 schreef vosss het volgende:
als alles laag staat: 800x600 , static detail, low detail werkt hij okequote:Op woensdag 4 april 2007 13:17 schreef vosss het volgende:
Ook niet als je hem op Object Lightning zet en wat viewing distance en detail iets minder?
imo ziet het er met wat minder detail in DX9 een stuk beter uit dan met wat meer detail op DX8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |