quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:32 schreef vosss het volgende:
Ik heb mijn extra gieg geheugen binnengekregen vanochtend, en ik moet zeggen dat dat toch wel een heel erg groot verschil uitmaakt.
Ik draai hem nu vloeiend met alles op max en full dynamic lightning aan zonder haperingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ga ik vanavond even proberen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Dan wachten we maar even af,quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:59 schreef vosss het volgende:
Nieuwste drivers van je videokaart al erop staan?
Ik las overigens dat NVidia met een update komt die de performance in zn algemeen nogal wat verbetert in Stalker. Geen idee of die al uit is of niet; ik heb een ATi
ATi's AF kwaliteit iig!quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:19 schreef RickoKun het volgende:
ati ftw!
16x AFquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:47 schreef vosss het volgende:
[..]
ATi's AF kwaliteit iig!
Die is gewoon veel beter dan die van Nvidia
Dat krijg je na 5 jaar broddelwerk. Ze hadden dat spel beter moeten plannen, je merkt aan de engine gewoon dat het vijf jaar lang oppoetsen is geweest.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:44 schreef Frasier het volgende:
Teringspel
Hoe kun je een spel uitbrengen als ie niet eens goed draait op Vista. Ik kan niet langer dan een kwartier spelen voordat ie hangt. Ben blij dat ik 'm niet gekocht heb![]()
Het ziet er ook best wel lekker uit. Het is alleen wat vervelend als dat ding bij het minste foutje al hangt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:47 schreef vosss het volgende:
Ik vind het er grafisch prima uit zien anders hoor. Niks te klagen.
En sinds ik er vandaag een extra gieg in geprikt heb draait het perfect met alles vol open hier
wie gaat er dan ook windows vista draaienquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:44 schreef Frasier het volgende:
Teringspel
Hoe kun je een spel uitbrengen als ie niet eens goed draait op Vista. Ik kan niet langer dan een kwartier spelen voordat ie hangt. Ben blij dat ik 'm niet gekocht heb![]()
Nope, dat dan weer niet...quote:Op zondag 1 april 2007 03:22 schreef vosss het volgende:
Met dat wat jij hebt kan ik Stalker patchen en toch mijn oude savegmaes gebruiken of wat?
ahhh, gewoon een uninstaller voor de patch zegmaar?quote:Op zondag 1 april 2007 04:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nope, dat dan weer niet...
Het is geen wondermiddel, maar meer een oplossing voor de mensen die de patch reeds gedraaid hebben, er toen pas achter kwamen dat ze fucked waren en geen zin hebben om het spel geheel opnieuw te installeren...
Oftewel, alles wat de patch "geupdate" heeft, maakt dit tooltje weer ongedaan zodat je weer gewoon je oude savegames kunt laden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |