dat klopt, ik heb hem even op de PC van mijn huisgenoot gespeeld, maar daarop kon je niet overal gaan en staan waar je wilde...quote:Op zondag 25 maart 2007 16:24 schreef RickoKun het volgende:
ik heb gehoord dat dat spel Heuuuulll niet zo free roaming is!
Ja precies, waarom zou ik een spel spelen als ik weet dat ik het niet leuk vind.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:30 schreef vosss het volgende:
Mijn meing is dat dat een tekortkoming van jou is.
Na 1 uur spelen concluderen dat een spel waar 6 jaar aan gewerkt is niet deugt.
Geef het een uurtje of 2 en dan waardeer je het een stuk meer denk ik
Ik vind het iig geweldig
het KAN wel... als ik jou was zou ik een bankje van 512 bij prikkenquote:Op zondag 25 maart 2007 17:29 schreef Rnnz het volgende:
Zou ik het spel kunnen spelen op een
AMD Athlon 64 3000+
512 MB
GeForce FX5500 256 MB
? Ben bang van niet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op zondag 25 maart 2007 18:25 schreef Cheiron het volgende:
wtfdie ben ik ook tegen gekomen, hard naar em toe rennen werkte bij mij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en me flashlight werkt weer, heb een secondary key gemapt op en toen deed hij het plotseling op L en
ik doe rambo style met trainer voor healt, geen zin om moeilijk te doenquote:Op zondag 25 maart 2007 21:23 schreef Cheiron het volgende:
Ik ben maar gewoon weggelopen![]()
Wel de papieren van de militairen gepakt. Helaas zorgt dat ervoor dat die gasten mij nu ook al haten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:48 schreef jepperdeprep het volgende:
deze spoiler alleen lezen als je hem al hebt uitgespeelder zijn 7 verschillende einde'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Druk eens op de Pquote:Op zondag 25 maart 2007 21:54 schreef Cheiron het volgende:
Ik snap echt 90 procent van de tijd niet wat ik zou moeten doen of niet zou moeten doen.
Zwaar mee eens.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:28 schreef vosss het volgende:
Ik snap echt niet waarom mensen hem tegen vinden vallen.
Gisteren heb ik hem zitten spelen vanaf dat ik hem opgepikt had in de winkel, zo rond 5 uur, tot een uur of 1 's nachts. Vanmiddag heb ik ook weer de nodige uurtjes gespeeld.
Het was even rommelen en klooien met de settings om hem redelijk soepel aan het draaien te krijgen en dat het er toch nog goed uit ziet.
Ik snap echt niet dat mensen lopen te bitchen over de graphics die achterhaald zijn. De graphics zijn gewoon goed. Klaar. Ik vind ze vergelijkbaar met de graphics van Call of Juarez als je hem in full detail speelt. Niks mis mee.
Bovendien vind ik de sfeer echt geweldig. De sfeer zoals bv in dat ondergrondse lab heb ik al lang niet meer gezien in een game. En neee, ook niet bij Doom 3 of HL2.
De sfeer is echt goed en de muziek en geluidseffecten die ook prima zijn ondersteunen het erg lekker moet ik zeggen
Ik denk dat de klagers dezelfde mensen zijn die destijds ook klaagde over HL2 dat het poep was.
Dat is denk ik gewoon het probleem als je een release uitstelt. En nog een keer uitstelt........en vervolgens een jaar niks van hoort en dan weer uitstelt. En dat terwijl je wel roept dat het allemaal geweldig word en dat die en die features erin zitten waar je later op terug moet komen en er een aantal schrappen etc etc.
Dan krijgen mensen gewoon te hoge verwachtingen denk ik.
Ik vind Stalker tot dusver een hele dikke voldoende scoren en ondanks de kleine irritante bugs en onhandigheden die erin zitten krijgt ie van mij een hele dikke 8.
En een 8 is goed
ps:voor de TS
![]()
SPOILER: stash strelokOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand die me kan helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JOHNNY HEITINGA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |