hij is ook niet van deze planeet....................kan gewoon nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:46 schreef blomst het volgende:
Brian deugd echt niet he, Maakt hij geluidjes tegen zijn eten.![]()
En hier nummer 2quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:44 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou schrik niet ....hier is er 1 die Huub geweldig vind............schokkend he![]()
![]()
Die emmer van haar loopt wel steeds langzamer vol. Ze moeten is wat meer water aanvoeren of die hele emmer wat kleiner maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:45 schreef Marelle het volgende:
[..]
hoop dat Brian dan net die laatste druppel zal zijn![]()
Mensen met hoogmoedswaanzin hebben wel vaker waanideeën.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:48 schreef Prosac het volgende:
Brian denkt dat hij heel ver had kunnen komen met voetbal..
..dát is het natuurlijk. Net als met tennis is hij daar veel te laat aan begonnen !!...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:49 schreef milk-shake het volgende:
had brian maar eerder met zingen begonnen ...dan was ie net zo goed als nu met voetbal![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:48 schreef Peter6000 het volgende:
Beequeen en Milk-shake, klik eens hier: DGK-HOOLIGANS
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap bestaat uit:
rughaar 0.6 kg
penis 0.1 kg
testikels 0.9 kg
hersens 1 kg
botten 10 kg
Goldstrike 1 kg
Ben en Jerry's 40 kg
Spareribs 20kg
Frikadellen 10kg
Opgegeten kunststoffen als bureaus, stoelen 15 kg
papier 1 kg
2 opgegeten baby's 10kg
Vloeibaar frituurvet 11kg
Chips 5 kg
cola 5 kg
kwark 1 kg
pizza 10 kg
margarine 20 kg
snoepgoed 30kg
en 1 sneetje gezonde appel 0.001 kg
maar 181.601kg schoon aan de haak
Deborah Pannekoek denk ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:52 schreef Mika25 het volgende:
Over welk "vriendinnetje" heeft de zwarte heks het? Iemand van de redaktie?
hij kan ook heel goed zingen, dichten, en gitaar spelen.. dus ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:48 schreef Prosac het volgende:
Volgens mij werken er achter best lekkere wijven. Brian En Huub zijn niet voor niet zo vaak achter he.quote:
Ome Nijman???? Als je familie bent van zo'n griezel dan bij deze mijn condoleances. Ik kan me trouwens wel degelijk voorstellen dat debbie pannenkoek in de greep van de Wallen maffia is en daarom zo op de hand van ratjeB en NatasJa. Overigens de grootste hekel heb ik echt aan j.aap en ratjeB. Ik blijf erbij dat die laatste een loverboy van het zuiverste water. En ik heb genoeg meiden gezien (via vrijwilligerswerk) die onder de invloed vielen van loverboys.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:25 schreef danos het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar jij loopt hier nou al 20 topics iedere keer weer naar terug te refereren, vind je het geil om het erover te hebben ofzo? Zou je zelf ook wel eens een paar tikken van Ome Nijman willen hebben? Hou je van zinloos geweld? Wil je Huubs ballen een keer likken om zijn pijn te verzachten?
Dit is geen grapje, ben ik bang?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:00 schreef StefanPeeters het volgende:
Amanda schrijft tijdens de pianoles het alfabet op een briefje
zodat ze niet iedere keer hoeft na te denken wat er na de 'F' komt
Kun je nagaan, en nu is ze nuchter.quote:
Helaas niet....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:01 schreef Copycat het volgende:
Dit is geen grapje, ben ik bang?
Ik heb HELE domme meissies meegemaakt..........maar Amanda spant toch echt de extensions kroon.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:05 schreef havefun het volgende:
JA ik vind het een hele prestatie dat ze mischien wel de domste mens ooit in de geschidenis van de mensheid hebben gecast.
wij zijn erg popie bij peter 6000 en apk ...leuk he...........quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je nagaan, en nu is ze nuchter.
Ja thumbs up voor de redactiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:08 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik heb HELE domme meissies meegemaakt..........maar Amanda spant toch echt de extensions kroon.
Jullie worden gezien, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:09 schreef milk-shake het volgende:
[..]
wij zijn erg popie bij peter 6000 en apk ...leuk he...........![]()
![]()
Ze wist ook niet wat een eierdooier is. Dat vertelde Sylvia vanochtend.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:05 schreef havefun het volgende:
JA ik vind het een hele prestatie dat ze mischien wel de domste mens ooit in de geschidenis van de mensheid hebben gecast.
En ze komt notabene zelf uit een ei.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze wist ook niet wat een eierdooier is. Dat vertelde Sylvia vanochtend.
"Een eierdooier, is dat iemand die eitjes vermoordt?"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:12 schreef schatje het volgende:
Ze wist ook niet wat een eierdooier is. Dat vertelde Sylvia vanochtend.
Mja snuggere, misschien bedoelde ze de "muziek noten" F, G, H. Maargoed, volgens het niveau hier, zullen vrij weinig van jullie dat door hebben.quote:
ach ...............ik moet er alleen maar om lachen .........................lekker belangrijk..quote:
Congratssssssssquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:09 schreef milk-shake het volgende:
[..]
wij zijn erg popie bij peter 6000 en apk ...leuk he...........![]()
![]()
misschien wel een meter of 10, als ie hard schoptquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:48 schreef Prosac het volgende:
Nee, ze wist dat de 'E' (muzieknoot) op het onderste streepje staat. Als er dus een nootje 1-streepje hoger staatquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:15 schreef Jaac het volgende:
[..]
Mja snuggere, misschien bedoelde ze de "muziek noten" F, G, H. Maargoed, volgens het niveau hier, zullen vrij weinig van jullie dat door hebben.
even iets rechtzetten: brian kan alleen goed tegen vrouwen praten , en niet met vrouwen praten, hij steekt namelijk alleen monologen af. overigens het woordje goed kun je beter vervangen door het woordje onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:11 schreef qawl het volgende:
och ja, Brian kan goed vrouwen versieren, hij kan goed met vrouwen praten. Maar hij komt van de Antillen en praat daardoor met een buitenlands accent, en daarom wordt hij meteen door jou als loverboy gezien. Wat een triest figuur ben je ook
blablabla
LOLquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:18 schreef havefun het volgende:
Amanda komt er na 2 maanden achtr dat er audio dagboeken opgenomen worden.
Brian heeft een schitterende toekomst achter de boeg!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:48 schreef Prosac het volgende:
nog meer LOLquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:22 schreef demins het volgende:
[..]
Brian heeft een schitterende toekomst achter de boeg!![]()
Zo zie je maar weer dat vrij weinig mensen muziek noten kunnen lezen. Ik ben er van overtuigd dat iedereen in nederland, die de basischool af heeft gemaakt het alfabet kan opzeggen. Volgens mij kom je anders groep 4/5 nog niet eens door.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:18 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
...
Oh..en de muzieknoot 'H' hoeft Amanda voorlopig nog niet te leren
ze zal wel hebben geschreven: C D E F G A Bquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:18 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Nee, ze wist dat de 'E' (muzieknoot) op het onderste streepje staat. Als er dus een nootje 1-streepje hoger staat
is dat dus de 'G', dat probeerde de leraar haar uit te leggen. Maar omdat ze het alfabet niet (direct oproepbaar)
in haar hoofd had staan schreef ze dat eerst op een briefje op... A B C D E F G
Oh..en de muzieknoot 'H' hoeft Amanda voorlopig nog niet te leren
Echt heel erg saai.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:23 schreef Ashrak het volgende:
Oh man... wat is het toch vreselijk saai geworden met alle nieuwe strengere regels.
Een beetje actie, een verhitte discussie of een doortrapte stemming zou de gemoederen weer lekker kunnen doen opschudden.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:23 schreef Ashrak het volgende:
Oh man... wat is het toch vreselijk saai geworden met alle nieuwe strengere regels.
Een beetje actie, een verhitte discussie of een doortrapte stemming zou de gemoederen weer lekker kunnen doen opschudden.
Heerlijk "private" is t daar, met zo'n raam achter je scherm. Vraag me eigenlijk af, of er overal VNC op die pc's installed is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:21 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap is weer druk in de private achter de PC bezig
Ja, das waar.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik zie ook niet zo snel een verandering op komst helaas maargoed, daardoor heb ik wel veel meer tijd over om andere dingen te doen (TV kijken 's avonds, huishouden etc.)
De redactie kan wel live meekijken met de PC en is er ook mee verbonden zodat ze (als de bewoners op een "verkeerde site" komen wat over DGK gaat) ze het snel kunnen wegklikkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:26 schreef Jaac het volgende:
[..]
Heerlijk "private" is t daar, met zo'n raam achter je scherm. Vraag me eigenlijk af, of er overal VNC op die pc's installed is.![]()
nee knullie (als ik zo vrij mag zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:27 schreef demins het volgende:
Zit Natasia nou ook al in de jacuzzi te masturberen? Het moet niet gekker worden!
Heh, met dat vnc server (process in taakbeheer) had ik wel raad geweten. Kan me niet voorstellen dat ze daarover vantevoren ook regels hebben opgesteld.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De redactie kan wel live meekijken met de PC en is er ook mee verbonden zodat ze (als de bewoners op een "verkeerde site" komen wat over DGK gaat) ze het snel kunnen wegklikken
kan allemaal wel zo zijn maar jij spoort nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:30 schreef NS het volgende:
Kijk die Holle Bolle Gijs weer eens zitten achter de PC. Als ie maar kan zitten, liggen of vreten, dan is het goed. Ik heb mijn best gedaan om nog iets positiefs bij die gast te vinden, maar is niet gelukt. Het is voor mij een grote dikke brok ergernis.
Hij lijkt de NS wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:30 schreef NS het volgende:
Kijk die Holle Bolle Gijs weer eens zitten achter de PC. Als ie maar kan zitten, liggen of vreten, dan is het goed. Ik heb mijn best gedaan om nog iets positiefs bij die gast te vinden, maar is niet gelukt. Het is voor mij een grote dikke brok ergernis.
Probeer jij eens 200kilo mee te zeulen iedere minuut van de dag. Ik ga zijn formaat niet goed praten, maar jij lult ook maar wat uit je nek.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:30 schreef NS het volgende:
goh dat zei je 8 minuten geleden ook al, boeiendquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:30 schreef NS het volgende:
Kijk die Holle Bolle Gijs weer eens zitten achter de PC. Als ie maar kan zitten, liggen of vreten, dan is het goed. Ik heb mijn best gedaan om nog iets positiefs bij die gast te vinden, maar is niet gelukt. Het is voor mij een grote dikke brok ergernis. ellende.
Ws. wel hoor, ik neem zomaar aan dat daar gelijk een officiële waarschuwing op staat, mochten ze dat process uitschakelenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:30 schreef Jaac het volgende:
[..]
Heh, met dat vnc server (process in taakbeheer) had ik wel raad geweten. Kan me niet voorstellen dat ze daarover vantevoren ook regels hebben opgesteld.
akelig hoor die spionnen steedsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:32 schreef danos het volgende:
[..]
goh dat zei je 8 minuten geleden ook al, boeiend
officiële waarschuwing? hangt er natuurlijk vanaf wie die overtreding dan begaatquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ws. wel hoor, ik neem zomaar aan dat daar gelijk een officiële waarschuwing op staat, mochten ze dat process uitschakelen
Jaap fan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:32 schreef Marelle het volgende:
[..]
kan allemaal wel zo zijn maar jij spoort niet![]()
![]()
![]()
wil je nooit weer zulke enge dingen zeggenquote:
Grapjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:38 schreef Marelle het volgende:
[..]
wil je nooit weer zulke enge dingen zeggen![]()
![]()
Nee dus... ze schreef echt 'het alfabet' op omdat ze dat niet 1-2-3-paraat in haar hoofd hadquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:24 schreef jacqjacq het volgende:
ze zal wel hebben geschreven: C D E F G A B
Ze KAN het wel, alleen het komt van DUSDANIG VER WEG dat ze er praktisch gezien niets mee kan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:23 schreef Jaac het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat iedereen in nederland, die de basischool af heeft gemaakt het alfabet kan opzeggen.
het lijkt wel of ze aangespoeld is.........quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:37 schreef blomst het volgende:
Natasia ligt ontspannend? in bad
[afbeelding]
Tevreden...................is ook weinig, maar Carlos was tevreden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:41 schreef Sporti het volgende:
Jaap is weer vlijtigWeet iemand hoe Carlos reageerde op Jaap na het wegen, want -5 kilo lijkt me erg weinig
![]()
Ik vind het ook wel prettiger lezen als het ergens over gaat, hoor!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:41 schreef milk-shake het volgende:
[..]
jongens ..het moet wel ergens over gaan hoor ...anders worden peter 6000 en apk heeel boos![]()
![]()
jaja dat werd tijd ze worden verplicht zelf te koken, er mag nog maar 2 keer per week iets worden besteld.quote:
en erna verscheurd de rat deze brief?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:43 schreef BONG4002 het volgende:
De bewoners mogen nog maar hooguit 2x per week iets bestellen, de overige dagen moeten ze gewoon zelf koken
SORRYquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:41 schreef milk-shake het volgende:
[..]
jongens ..het moet wel ergens over gaan hoor ...anders worden peter 6000 en apk heeel boos![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |