goh dat zei je 8 minuten geleden ook al, boeiendquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:30 schreef NS het volgende:
Kijk die Holle Bolle Gijs weer eens zitten achter de PC. Als ie maar kan zitten, liggen of vreten, dan is het goed. Ik heb mijn best gedaan om nog iets positiefs bij die gast te vinden, maar is niet gelukt. Het is voor mij een grote dikke brok ergernis. ellende.
Ws. wel hoor, ik neem zomaar aan dat daar gelijk een officiële waarschuwing op staat, mochten ze dat process uitschakelenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:30 schreef Jaac het volgende:
[..]
Heh, met dat vnc server (process in taakbeheer) had ik wel raad geweten. Kan me niet voorstellen dat ze daarover vantevoren ook regels hebben opgesteld.
akelig hoor die spionnen steedsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:32 schreef danos het volgende:
[..]
goh dat zei je 8 minuten geleden ook al, boeiend
officiële waarschuwing? hangt er natuurlijk vanaf wie die overtreding dan begaatquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ws. wel hoor, ik neem zomaar aan dat daar gelijk een officiële waarschuwing op staat, mochten ze dat process uitschakelen
Jaap fan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:32 schreef Marelle het volgende:
[..]
kan allemaal wel zo zijn maar jij spoort niet![]()
![]()
![]()
wil je nooit weer zulke enge dingen zeggenquote:
Grapjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:38 schreef Marelle het volgende:
[..]
wil je nooit weer zulke enge dingen zeggen![]()
![]()
Nee dus... ze schreef echt 'het alfabet' op omdat ze dat niet 1-2-3-paraat in haar hoofd hadquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:24 schreef jacqjacq het volgende:
ze zal wel hebben geschreven: C D E F G A B
Ze KAN het wel, alleen het komt van DUSDANIG VER WEG dat ze er praktisch gezien niets mee kan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:23 schreef Jaac het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat iedereen in nederland, die de basischool af heeft gemaakt het alfabet kan opzeggen.
het lijkt wel of ze aangespoeld is.........quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:37 schreef blomst het volgende:
Natasia ligt ontspannend? in bad
[afbeelding]
Tevreden...................is ook weinig, maar Carlos was tevreden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:41 schreef Sporti het volgende:
Jaap is weer vlijtigWeet iemand hoe Carlos reageerde op Jaap na het wegen, want -5 kilo lijkt me erg weinig
![]()
Ik vind het ook wel prettiger lezen als het ergens over gaat, hoor!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:41 schreef milk-shake het volgende:
[..]
jongens ..het moet wel ergens over gaan hoor ...anders worden peter 6000 en apk heeel boos![]()
![]()
jaja dat werd tijd ze worden verplicht zelf te koken, er mag nog maar 2 keer per week iets worden besteld.quote:
en erna verscheurd de rat deze brief?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:43 schreef BONG4002 het volgende:
De bewoners mogen nog maar hooguit 2x per week iets bestellen, de overige dagen moeten ze gewoon zelf koken
SORRYquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:41 schreef milk-shake het volgende:
[..]
jongens ..het moet wel ergens over gaan hoor ...anders worden peter 6000 en apk heeel boos![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |