antioxidanten op je huid smeren heeft niet zo veel effect. al die sapjes tegenwoordig met zogenaamd antioxidanten? in een appel zitten net zoveel antioxidanten als in zo'n hele fles.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Nu ook weer gratis verzending, tot zondag. Ik heb de héle skin recoverylijn besteld![]()
Maar wel 10% korting
[ afbeelding ]
Besteld:
Skin Recovery Cleanser
Skin Recovery Toner
1% Beta Hydroxy Acid Lotion
Skin Recovery Moisturizer With Antioxidants
Skin Recovery Daily Moisturizing Lotion with SPF15 and Antioxidants
Skin Recovery Super Antioxidant Concentrate Serum
Skin Recovery Hydrating Treatment Mask
Hoop geld, maar wil nu een keer goede produkten voor mijn >30-jarige huidje. De produkten zijn bedoeld voor een zeer droge huid en zitten vol met anti-oxidanten en zijn vrij van parfum en kleurstoffen.
De produkten krijgen goede reviews, ook op Makeupalley.
Ik zal hier na verloop van tijd ook mijn bevindingen posten!
Zeker op een geexfolieerde huid Tetrahexyldecyl Ascorbate en Tocopherol met de juiste concentratie smeren heeft effect op de antioxidant reserves van de huid, dat is al aangetoond. Tevens is ook aangetoond dat het beschermende effect van sunscreen samen met antioxidanten significant wordt verhoogd, en dat je dus minder snel verbrandt of schade oploopt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:53 schreef ad0rable het volgende:
[..]
antioxidanten op je huid smeren heeft niet zo veel effect. al die sapjes tegenwoordig met zogenaamd antioxidanten? in een appel zitten net zoveel antioxidanten als in zo'n hele fles.
Ik heb ook al veel geprobeerd maar alles irriteert wel in meer of mindere mate. Het zou kunnen dat het de parfums zijn. En iedere winter hangen de vellen er bij na het douchen. Ik ben benieuwd of dat nu eindelijk afgelopen is als ik PC blijf gebruiken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
Ik moet ook maar weer eens bestellen. Eigenlijk is Paula's Choice ongeveer het enige merk dat mijn vreselijk gevoelige velletje verdraagt. Dat en Dermalogica, maar dat vind ik dan weer zo schurftend duur
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |