abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78489878
Nu ook weer gratis verzending, tot zondag. Ik heb de héle skin recoverylijn besteld
Maar wel 10% korting

Besteld:
Skin Recovery Cleanser
Skin Recovery Toner
1% Beta Hydroxy Acid Lotion
Skin Recovery Moisturizer With Antioxidants
Skin Recovery Daily Moisturizing Lotion with SPF15 and Antioxidants
Skin Recovery Super Antioxidant Concentrate Serum
Skin Recovery Hydrating Treatment Mask

Hoop geld, maar wil nu een keer goede produkten voor mijn >30-jarige huidje. De produkten zijn bedoeld voor een zeer droge huid en zitten vol met anti-oxidanten en zijn vrij van parfum en kleurstoffen.
De produkten krijgen goede reviews, ook op Makeupalley.
Ik zal hier na verloop van tijd ook mijn bevindingen posten!
pi_78490034
Dit is trouwens ook een leuk artikel, weet je ook weer welke cosmeticaprodukten Paula Begoun zelf gebruikt. En dat zijn niet altijd haar eigen produkten:
http://coupon-skincare.bl(...)-adviser-column.html
pi_78512997
ik heb twee jaar geleden ofzo ook wat van paula's choice gehad. cleanser, toner en exfoliant. was er niet echt van onder de indruk. vooral die exfoliant vond ik erg raar. ik heb een hele gevoelige huid en ik kreeg er echt rode vlekjes van etc. daarvoor ook nog wat van dermalogica gehad, ook troep.

ik gebruik nu gamila secret zeep, da's een olijfzeep uit israel blabla met een heel leuk marketing praatje eromheen uiteraard. gebruik ik voor mijn gezicht en verder ook wel eens.
het werkt tegelijk als een soort scrub (geen korreltjes ofzo).

een jaartje geleden ben ik daar even mee gestopt, tot nu ongeveer, maar vond dat mijn huid er echt niet goed uitzag. dus maar weer begonnen met die zeep en mijn huid ziet er meteen weer beter uit.

Hij kost 19 euro geloof ik, en ik doe er een maandje of drie mee.

wat ik verder ook goed vind is weleda, en dr hauschka. en REN maar dat is behoorlijk prijzig.
Le deuxième sexe
pi_78513013
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Nu ook weer gratis verzending, tot zondag. Ik heb de héle skin recoverylijn besteld
Maar wel 10% korting

[ afbeelding ]

Besteld:
Skin Recovery Cleanser
Skin Recovery Toner
1% Beta Hydroxy Acid Lotion
Skin Recovery Moisturizer With Antioxidants
Skin Recovery Daily Moisturizing Lotion with SPF15 and Antioxidants
Skin Recovery Super Antioxidant Concentrate Serum
Skin Recovery Hydrating Treatment Mask

Hoop geld, maar wil nu een keer goede produkten voor mijn >30-jarige huidje. De produkten zijn bedoeld voor een zeer droge huid en zitten vol met anti-oxidanten en zijn vrij van parfum en kleurstoffen.
De produkten krijgen goede reviews, ook op Makeupalley.
Ik zal hier na verloop van tijd ook mijn bevindingen posten!
antioxidanten op je huid smeren heeft niet zo veel effect. al die sapjes tegenwoordig met zogenaamd antioxidanten? in een appel zitten net zoveel antioxidanten als in zo'n hele fles.
Le deuxième sexe
  zaterdag 27 februari 2010 @ 09:59:47 #180
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_78513089
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 09:53 schreef ad0rable het volgende:

[..]

antioxidanten op je huid smeren heeft niet zo veel effect. al die sapjes tegenwoordig met zogenaamd antioxidanten? in een appel zitten net zoveel antioxidanten als in zo'n hele fles.
Zeker op een geexfolieerde huid Tetrahexyldecyl Ascorbate en Tocopherol met de juiste concentratie smeren heeft effect op de antioxidant reserves van de huid, dat is al aangetoond. Tevens is ook aangetoond dat het beschermende effect van sunscreen samen met antioxidanten significant wordt verhoogd, en dat je dus minder snel verbrandt of schade oploopt.

http://scholar.google.nl/scholar?client=opera&rls=en&q=sunscreen%20antioxidants&sourceid=opera&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=en&tab=ws

Het punt nog waar je alleen over kunt discussieren is of hoge antioxidant-levels in je huid iets met het verouderingsproces doet.
Confidence through competence
pi_78516096
Oh, die hydrating treatment mask is fijn, cinnamongirl! Ik gebruik 'm momenteel als dagcreme, mijn huid is echt ongelooflijk droog.
pi_78637168
Tot nu toe vind ik de produkten heel fijn! Tot nu toe had ik altijd wel iets van irritatie als ik iets op mijn huid smeerde. De moisturizer, toner en cleanser voelen echter weldadig aan, en er is geen spoortje van roodheid te zien! Echt uniek. Ook fijn is dat de produkten geurloos zijn. De Hydrating Treatment Mask is inderdaad fijn, CF! Ik heb hem een paar keer als nachtcreme gebruikt en werd wakker met een supergladde, frisse huid.
Het serum is ook zeer goed. Een paar druppels zijn al genoeg en maken mijn huid superzacht en glad. Ik heb van mezelf al een vrij poezelig huidje, ik heb nooit puistjes ofzo, maar ik voel wel vaak een soort bobbeltjes als over mijn huid ga met mijn vingers.
Ben ook benieuwd naar het effect van de BHA-lotion. Ik merk namelijk dat mijn porieen de laatste 2 jaar wat grover zijn en dat ik wat meer 'zwarte puntjes heb'.

Ik weet niet in hoeverre het gebruik van huidverzorgingsprodukten met een zonnebeschermingsfactor en anti-oxidanten het huidverouderingsproces kunnen vertragen. Maar het helpt wel om de huid te beschermen tegen de zon en luchtverontreiniging zodat huidverouderingsfactoren van buitenaf in ieder geval enigzins worden afgeweerd.
pi_78637410
Ik moet ook maar weer eens bestellen. Eigenlijk is Paula's Choice ongeveer het enige merk dat mijn vreselijk gevoelige velletje verdraagt. Dat en Dermalogica, maar dat vind ik dan weer zo schurftend duur
pi_78637699
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
Ik moet ook maar weer eens bestellen. Eigenlijk is Paula's Choice ongeveer het enige merk dat mijn vreselijk gevoelige velletje verdraagt. Dat en Dermalogica, maar dat vind ik dan weer zo schurftend duur
Ik heb ook al veel geprobeerd maar alles irriteert wel in meer of mindere mate. Het zou kunnen dat het de parfums zijn. En iedere winter hangen de vellen er bij na het douchen. Ik ben benieuwd of dat nu eindelijk afgelopen is als ik PC blijf gebruiken.

Mijn lichaamshuid kan ook zo droog worden, vorig jaar liep het uit de hand want ik krabde mijn huid open en het raakte geinfecteerd. Mijn rescue is daarvoor is de Shea body butter van The Body Shop.
pi_94796690
Ik heb deze producten echt jaren genegeerd en ben van het ene dure naar het andere dure merk gehopt. Zonder bijster veel resultaat helaas. Toch maar wat AHA gel en BHA-bodylotion besteld bij Paula's choice. Bij Jetske Ultee, de bijna Nederlandse Paula, de BHA en moisturizer en mijn huid is gewoon goed! Vooral Paula's producten vind ik helemaal niet zo duur. Ben er echt wijs mee. O+

Er is al 392 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen.
Dus na 392 dagen een rave. Yay!
Go hard or go home
  woensdag 1 juni 2011 @ 02:00:02 #186
57434 Marloes
Digital Love
pi_97570137
*kick*
Zijn er mensen die de bodylotion van Paula met 2% BHA ook (af en toe) op hun gezicht gebruiken? Is in verhouding veel goedkoper :P
Ik overweeg namelijk de bodylotion aan te schaffen voor de bultjes op m'n bovenarmen en ik heb ook wat pukkeltjes op m'n gezicht :)
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  zondag 13 november 2011 @ 22:14:28 #187
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_104334945
Ik zweer ook bij dit merk! Eens in de week AHA en BHA gebruiken (niet op dezelfde dag natuurlijk) en de dagcreme als ik uit de douche kom. Alleen de cleaner vind ik niet geweldig, daarvan prefereer ik die van JPR for men, maar verder een goed merk hoor!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')