quote:Wil je niet wachten op de Nederlandse website en nu vast enkele Paula’s Choice producten uitproberen? Vraag dan gratis een proefpakketje aan door een e-mail te sturen naar samples@paulaschoice-eu.com. Vermeld daarin je naam, adres en huidtype (droog, normaal, vet/gecombineerd). Je ontvangt je pakketje binnen 5 werkdagen thuis.
Wowie, wat wil je er dan allemaal van hebben?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:23 schreef TruIvy het volgende:
Heb eens uitgerekend wat ik kwijt zou zijn als ik de set zou kopen voor mijn gemengde huid plus nog wat troepjes.. 150 euro. Dat gaat wel een beetje ver misschien!
quote:datum: 18 januari 2009 17:57
Dank voor uw e-mail en uw belangstelling voor Paula's Choice.
Uw proefpakketje wordt binnen enkele dagen per post verstuurd. We hopen dat de producten u zullen bevallen.
Met vriendelijke groet,
Als je die toner, antioxidant super serum nu eens weg streept?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef TruIvy het volgende:
GewoonFashwash, toner, antioxidant super serum, 1% bha creme, twee soorten dag en nachtcreme.. want ja, gemengde huid he
en nog een foundation. En als je rekent dat elk flesje ongeveer 20 euro kost... Ben erg benieuwd hoe lang je er mee doet. Met het proefsetje doe ik nu twee dagen en twee avonden.
Zana: nog een keer aanvragen misschien?
Waaa, geslacht heeft werkelijk waar _al die tijd_ verkeerd gestaanquote:Op maandag 19 januari 2009 17:27 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Als je die toner, antioxidant super serum nu eens weg streept?
En waar heb je die foundation voor nodig? Je bent een man, dan draag je zoiets niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |