Af en toe. Het aantal views in dat soort topics is dusdanig laag, dat het wel duidelijk is, dat niemand er gebruik van maakt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:30 schreef Blik het volgende:
Wanneer worden de volgende twee topics geupdate??
[FAQ] Handige links en seizoensoverzichten
Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagen

Misschien omdat ze zo slecht worden bijgehouden...?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:28 schreef DutchTrain het volgende:
Af en toe. Het aantal views in dat soort topics is dusdanig laag, dat het wel duidelijk is, dat niemand er gebruik van maakt.

Het landen, streken en steden topic hou ik wel bij als ik een vol centraal topic in de lijst met gesloten topics vind en gelijk ook een nieuw deel in de actives list zie. Daar glipt een enkeling wel eens doorheen, omdat niet gelijk een nieuw deel wordt gestart. De meeste links in dat topic zijn volgens mij gewoon up to date. Toevallig is nu Indonesië de dans ontsprongen. Of mijn theorie klopt kun je zien aan de sluitingsdatum van deel 4 en de openingsdatum van deel 5, ikzelf heb daar nu geen tijd voor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:26 schreef DonVincenzo het volgende:
Misschien omdat ze zo slecht worden bijgehouden...?

De insteek is net even anders, maar ik zal eens kijken of het de moeite loont om ze te mergen. Zo niet laten we ze lekker naast elkaar bestaan. Kan geen kwaad op zich om een paar oudere bijna gelijke topics open te laten.quote:Op maandag 28 september 2009 12:02 schreef ETA het volgende:
1tje mag hiervan wel dicht denk ik.
Hoeveel landen bezocht?
In welke landen ben jij geweest - deel 3

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |