Precies en dan 'wij' weer BOEMquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:17 schreef Monidique het volgende:
Tsja... What goes around... Iran is nu eenmaal geen land dat zomaar 'ja en amen' zegt, dus als je hun functionarissen gaat ontvoeren, dan ontvoeren zij terug.
Pffrt!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:19 schreef _The_General_ het volgende:
Ik hoop dat Groot-Brittannië rustig blijft bij deze bijna "Oorlogsverklaring" van de schurkenstaat Iran,
Goed idee!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:21 schreef JohnDope het volgende:
Heerlijk dit, er gebeurt eindelijk weer eens wat origineels in het midden-oosten.....![]()
Kunnen we niet aan die mafketels wereldwijde-awards gaan uitreiken, zoals bijvoorbeeld de "beste aanslag", "de droogste oorlogsverklaring", etc ?
Je staat er echt om te trappelen he?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
RAPTURE! RAPTURE! RAPTURE! RAPTURE! RAPTURE! RAPTURE! RAPTURE! RAPTURE!
Ik vrees dat de moord op Frans Ferdinand van Oostenrijk-Hongarije en de oorlogsverklaring een maand later onverbeterlijk is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:21 schreef JohnDope het volgende:
"de droogste oorlogsverklaring"
We all doquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je staat er echt om te trappelen he?
Nu.nlquote:In 2004 nam Iran al Britse soldaten gevangen, nadat zij volgens het land in Iraanse wateren terecht waren gekomen. De acht mannen werden toen na drie dagen vrijgelaten nadat zij op de Iraanse staatstelevisie gedwongen werden zich te verontschuldigen.
Nee ik bedoelde om de rapture.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
We all do(90% van het nieuws dat wij lezen is slap gelul, maar toch lezen wij dat, omdat wij ge-entertained willen worden)
Sommigen zitten alleen nog in de ontkenningsfase.
Ik wil blijven ontkennen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
We all do(90% van het nieuws dat wij lezen is slap gelul, maar toch lezen wij dat, omdat wij ge-entertained willen worden)
Sommigen zitten alleen nog in de ontkenningsfase.
Nee, dan wordt het niet gekkerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:03 schreef supaknurft het volgende:
wtf?!. Het moet niet gekker worden.
ik stel voor dat Groot Brittannië samen met amerika en isreal iran binnenvalt.
PSSST we beginnen met een schone leiquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, want de preventieve aanval in Irak is succesvol afgerond
Eerder vliegtuigen :dquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:31 schreef feessie het volgende:
Klinken er al geweerschoten aan de Iraanse grens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |