Thanks, kan ik zo ff doorgeven dat de mogelijkheid bestaat dat ik maandagochtend er niet ben. Weet namelijk nog niet zeker of ik wel ga...hoerenspaansquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Geen enkel probleem Cuckoo!
Half 9 tot half 10![]()
Ah de oude Cuckoo is terug, ik was al bezorgdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:58 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Thanks, kan ik zo ff doorgeven dat de mogelijkheid bestaat dat ik maandagochtend er niet ben. Weet namelijk nog niet zeker of ik wel ga...hoerenspaans![]()
Hehequote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ah de oude Cuckoo is terug, ik was al bezorgd![]()
En dat is tquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:58 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Thanks, kan ik zo ff doorgeven dat de mogelijkheid bestaat dat ik maandagochtend er niet ben. Weet namelijk nog niet zeker of ik wel ga...hoerenspaans![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:05 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
HeheMoet morgen werken van 8 tot 16 uur, en zondag voetbal + Bruins, dus zou eigenlijk niet weten wanneer ik dat boek open moet trekken!
Maar is wel weer 4 ECTS
![]()
Oke! Gooi voor nu de handdoek in de ring. Ben volgens mijn eigen planning klaarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
En dat is t!
Over volgende week, kan je dan ook op woensdag ofzo? Donderdag zit ik in Groningen..
Overleggen we zaterdag wel ff!
Nais, wij hebben straks nog ff een gesprek met onze begeleider! Daarna ff een biertje drinken en dan richting huisquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:09 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Oke! Gooi voor nu de handdoek in de ring. Ben volgens mijn eigen planning klaarPvA af en ingeleverd
Nu lekker tot 16.45 internetten
![]()
Zorg je wel dat Damzkieee niet meer dan 2 pijpjes krijgt! Anders wordt ie morgen niet meer wakkerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nais, wij hebben straks nog ff een gesprek met onze begeleider! Daarna ff een biertje drinken en dan richting huis![]()
Moet je nog meerijden joh alcoholist?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:21 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Zorg je wel dat Damzkieee niet meer dan 2 pijpjes krijgt! Anders wordt ie morgen niet meer wakker![]()
Je geeft jezelf over, je geeft de strijd gewonnen ja?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:09 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Oke! Gooi voor nu de handdoek in de ring. Ben volgens mijn eigen planning klaarPvA af en ingeleverd
Nu lekker tot 16.45 internetten
![]()
Nais, Nais, Nais!! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moet je nog meerijden joh alcoholist?
khad een 7 voor sales
Nu klaar met alles
Wat ben jij een taalnazi zeg, ook al Goover verlinken in TTKquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je geeft jezelf over, je geeft de strijd gewonnen ja?
Jij checked mijn postgeschiedenis?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:25 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wat ben jij een taalnazi zeg, ook al Goover verlinken in TTK
Vreselijk hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:25 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wat ben jij een taalnazi zeg, ook al Goover verlinken in TTK
Nee ik zit s een keer subfora door te kijken die ik nog nooit had bekeken en toen zag ik jouw postquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jij checked mijn postgeschiedenis?
Na die vette bek van net zekersquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:24 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nais, Nais, Nais!! Gefeliciteerd!Wanneer gaan we dit vieren
(lees: zuipen op jouw kosten
)
Op Roycoooo's kostenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Na die vette bek van net zekersMorgen bij Roycooooo geef ik een rondje
surequote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:28 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee ik zit s een keer subfora door te kijken die ik nog nooit had bekeken en toen zag ik jouw post
Vet is die, kan je patat in bakkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Na die vette bek van net zekersMorgen bij Roycooooo geef ik een rondje
Jajajaja, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
sure
Maar ik vond die fouten wel origineel
En de handdoek in de ring gooien is toch iets heel anders dan wat die zin zou moeten uitdrukken
En het is hier doodstil en zo brengt het weer even een discussie op gang![]()
![]()
Het was idd ook heel erg hilarischquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Het was idd ook heel erg hilarisch!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |