Ik zal dan wel antwoord geven op je vraag over de grote van deze disk, die jij in twijfel trekt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
chill gast, rustig je leven hangt er niet vanaf. don't worry be happy.
mijn opmerkingen waren over de foto's die je copypastte (o.a. over de plaats foto en diameter objecten), maar kennelijk vielen die niet goed.(onbeantwoord gebleven)
je zegt nu al een paar keer dat je niet gaat discussieren maar toch steeds antwoord geven?
Je a blijft hangen, hoe zou dat toch komen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik ga met jou geen discussie voeren over 9/11 als jij niet zelf met bronnen komt, maar wel alles als onbetrouwbaar of fout bestempeld.
En ik probeer jou uit te leggen waarom ik die discussie met jou niet ga voeren op jouw manier, want dat is geen discussie. Als dat nog steeds moeilijk te begrijpen is voor jou, dan heb je toch echt pech. Want nu zet ik er toch echt een punt achter totdat je echt een discussie start.daaaaaaaaaaaaaaaaag.....
Waar 911myths veel moeite doet om bronnen te geven voor hun beweringen, ze gebruiken veel andere sites voor hun beweringen, zie ik op 'jouw' sites NERGENS een duidelijk verhaal wat er precies mis is met 911myths.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:24 schreef Lambiekje het volgende:
Waar het omgaat je blijft nog steeds met 911myths.com komen terwijl dat al lang en breed onderuit is gehaald net zo als dat PM gereutel. bijvoorbeeld :Debunking 911myths.com
Deze site neemt de gehele vraag stelling + our take over van 911myths en vervolgens geeft de maker van deze site zijn mening met :quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:27 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waar 911myths veel moeite doet om bronnen te geven voor hun beweringen, ze gebruiken veel andere sites voor hun beweringen, zie ik op 'jouw' sites NERGENS een duidelijk verhaal wat er precies mis is met 911myths.
Dus misschien kun jij een duidelijk voorbeeld geven waar 911myths fout zit.
Neem dat CNN verslaggever verhaal bijvoorbeeld, wat is daar fout aan?
quote:My Response:
I don't think Larry Silverstein's comments are at all important, this draws away from the fact that it was extremely obvious that WTC 7 was brought down in a controlled demolition.
But for the sake of this debunking article I will give a response. Mike's basic argument is that Larry Silverstein meant to pull the fire fighters away from building 7. There wasn't any fire fighting in building 7! Mike even says here: http://911myths.com/html/wtc7_water_supply.html That there wasn't enough water to fight the fires in WTC 7, what a total contradiction! Mayor Giuliani even said that they were warned in the morning that the South Tower was going to collapse so WTC 7 was evacuated.
Source:
http://rapidshare.de/files/9142704/giuliani_warning.wmv.html
According to Popular Mechanics there wasn't any fire fighting in WTC 7.
"There was no firefighting in WTC 7," Sunder says.
Source: http://www.popularmechani(...)/1227842.html?page=5
En op die manieren zijn alle 911myths verhalen onderuit gehaald? Of zijn het er maar een paar waarbij de interpratie van bronnen anders is?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:33 schreef Lambiekje het volgende:
Deze site neemt de gehele vraag stelling + our take over van 911myths en vervolgens geeft de maker van deze site zijn mening met :
Check de site dan zie je dus dat elke claim (op een paar onzinnige claims van 911myth wat door niemand echt als issue werd gezien). Het is opgedeeld per issue.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:36 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En op die manieren zijn alle 911myths verhalen onderuit gehaald? Of zijn het er maar een paar waarbij de interpratie van bronnen anders is?
bedankt voor je bijdrage knarff, alleen betwijfel ik gewoon waar de foto's zijn genomen (ergens in texas of oklahoma misschien).quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:11 schreef Knarf het volgende:
Ik zie nergens staan waaruit blijkt dat 911myths het fout heeft wat betreft die CNN verslaggever. Ik zie nergens staan waaruit blijkt dat er TOCH Odigo mensen in het WTC gebouw waren en dat die gewaarschuwd zijn en daarnaast zie ik heel veel one-lines, zonder bron, waaruit zou moeten blijken dat 911myths het verkeerd heeft.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:41 schreef Lambiekje het volgende:
Check de site dan zie je dus dat elke claim (op een paar onzinnige claims van 911myth wat door niemand echt als issue werd gezien). Het is opgedeeld per issue.
Waarom zouden deze foto's in Texas of Oklahoma genomen zijn, en niet bij het Pentagon?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:41 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
bedankt voor je bijdrage knarff, alleen betwijfel ik gewoon waar de foto's zijn genomen (ergens in texas of oklahoma misschien).
die foto was me bekend beste knarff, al 5 jaar geleden viel het me op dat er maar "1 motortje" op de foto bij het pentagon van die grote crash te zien was en meer niet. helaas zijn er niet veel meer "combinatie foto's" (object + pentagon samen) en dat vind ik jammer snap je?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:06 schreef Knarf het volgende:
[..]
Waarom zouden deze foto's in Texas of Oklahoma genomen zijn, en niet bij het Pentagon?
[afbeelding]
Je bent blijkbaar weer eens zo verschrikkelijk goed op de hoogte.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:02 schreef TeenWolf het volgende:
De enige videobeelden uitgegeven over de crash in het pentagon was onderstaande:
[afbeelding]
In de VS heeft men maar één type camera?quote:Een amerikaanse security camera maakt normaal 60 frames per seconde.
Dat antwoord slaat werkelijk nergens op.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Deze site neemt de gehele vraag stelling + our take over van 911myths en vervolgens geeft de maker van deze site zijn mening met :
[..]
Er werd ergens geclaimed dat er rond de 600 camera's rond het gebied bij het Pentagon staan die mogelijk wat gefilmd hebben. Bron hiervoor heb ik zo niet bij de hand. Voor degene die dit interessant vind, ga je gang en zoek het uit. Waar het om gaat is dat er minimaal een tiental camera's meer waren dan die nu zijn vrijgegeven. Hiervoor worden al jaren FOIA aanvragen gedaan. Een FOIA aanvraag is makkelijk te doen, de kans om de gewenste informatie ook daadwerkelijk krijgen is in tegenstelling tot wat jij hier beweerd nihil. De aanvraag moet zeer specifiek zijn en het desbetreffende gevraagde object moet niet onder de nationale veiligheid vallen. Daarbij komt nog dat ze bij de FBI en CIA ook gebruik hebben gemaakt (en nog maken?) van verkeerde labels of codes om aanvragen te bemoeilijken en is de verwerking van de aanvragen een traag proces. Dat men na 5 jaar eindelijk enkele nietszeggende camerabeelden heeft vrijgegeven lijkt me niet echt reden om het aanvragen ervan "een grote kans van slagen" te noemen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:33 schreef gorgg het volgende:
Dus, noem eens namen van welke camera's ze nog naar buiten moeten brengen? Je kan er een FOIA voor indienen trouwens. Grote kans op slagen want de bovenstaande zijn allen mbv een FOIA vrijgegeven.
600? Dat lijkt mij een erg onwaarschijnlijk aantal.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:52 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Er werd ergens geclaimed dat er rond de 600 camera's rond het gebied bij het Pentagon staan die mogelijk wat gefilmd hebben. Bron hiervoor heb ik zo niet bij de hand. Voor degene die dit interessant vind, ga je gang en zoek het uit. Waar het om gaat is dat er minimaal een tiental camera's meer waren dan die nu zijn vrijgegeven. Hiervoor worden al jaren FOIA aanvragen gedaan. Een FOIA aanvraag is makkelijk te doen, de gewenste informatie ook daadwerkelijk krijgen is in tegenstelling tot wat jij hier beweerd nihil. De aanvraag moet zeer specifiek zijn en het desbetreffende gevraagde object moet niet onder de nationale veiligheid vallen. Daarbij komt nog dat ze bij de FBI en CIA ook gebruik hebben gemaakt (en nog maken?) van verkeerde labels of codes om aanvragen te bemoeilijken en is de verwerking van de aanvragen een traag proces. Dat men na 5 jaar eindelijk enkele nietszeggende camerabeelden heeft vrijgegeven lijkt me niet echt reden om het aanvragen ervan "een grote kans van slagen" te noemen.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:10 schreef calvobbes het volgende:
[..]
http://transcripts.cnn.com/TRANSCRIPTS/0109/11/bn.35.html
Dus die man heeft wel degelijk bewijzen gezien dat het een vliegtuig betrof.
Lees deze pagina eens door. Daar staan nog meer bewijzen dat complotgelovers weer eens wat uit hun context hebben gerukt.
Niet lezen, zien, jij hebt de overheid en media achter jouw standpunt,quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:18 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zeg eens, waar heeft 911myths het in dit geval dan fout?
Ik verwijs ook naar de CNN site, en daar staat toch duidelijk te lezen dat die verslaggever heel wat meer heeft gezegd dan Talon.nl denkt.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:41 schreef Wombcat het volgende:
@ Teenwolf: deze site beschrijft vrij uitgebreid waarom er wél een 757 in het Pentagon is gevlogen.
Erg overtuigend is dit toch ook nietquote:I mean, it's not that I can prove this has happened, it's just that it fits perfectly with the rest of the story.
Overtuigender dan het alternatief, want dat "fits not perfectly".quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[..]
Erg overtuigend is dit toch ook niet
Ik zeg niet dat ik het vertrouw. Ik wilde alleen maar aangegeven dat debunkers het ook niet bij het juist einde hebben. En ja het is een draak van een pagina.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:46 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan waaruit blijkt dat 911myths het fout heeft wat betreft die CNN verslaggever. Ik zie nergens staan waaruit blijkt dat er TOCH Odigo mensen in het WTC gebouw waren en dat die gewaarschuwd zijn en daarnaast zie ik heel veel one-lines, zonder bron, waaruit zou moeten blijken dat 911myths het verkeerd heeft.
Dus nog steeds is er geen deugdelijke onderbouwing dat 911myths alles fout heeft. Er zullen best wel wat verhalen tussen zitten waar gewoon niet genoeg bronnen voor zijn om het exact duidelijk te hebben, maar 911myths heeft wel degelijk een heleboel verhalen heel wat beter uitgelegd dan diegene die in een complot geloven.
Overigens, jij hebt commentaar gehad op de knullige vormgeving van 911myths. Die site die 911myths onderuit moet halen, is helemaal een teringzooi, maar dat vertrouw je dan wel?
Waarom zouden de overheid en de media dat niet vervalsen? Dat is tegenwoordig ook niet moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:38 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
[..]
Niet lezen, zien, jij hebt de overheid en media achter jouw standpunt,
dus jullie hebben al het geld en bewijsmateriaal in de wereld, geef mij videobewijs.
Je moet je niet zo bepereken tot fragmenten. Die reporter heeft daarvoor en daarna heel wat meer gezegd.quote:En "not anywhere near a location" betekent niet eens in de buurt van die locatie,
niet direct op die locatie zelf. Als de engelstaligen dat stukje engelse taal interpreteren dat er geen vliegtuig in is gevlogen, waarom maak ji er dan iets anders van, omdat je beter engels kunt dan degenen die het al heel hun leven iedere dag gebruiken? Lijkt mij van niet.
Oke. Deze dan: http://www.youtube.com/watch?v=fAZRU-omIpUquote:Nogmaals, een textTranscript op de site van CNN is niet betrouwbaar IMO, jij hebt de overheid en media achter jouw standpunt, dus jullie hebben al het geld en bewijsmateriaal in de wereld, geef mij videobewijs.
Dat ook debunkers niet alles exact op een rijtje hebben, wil nog niet zeggen dat alles wat ze zeggen fout is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:35 schreef Lambiekje het volgende:
Ik zeg niet dat ik het vertrouw. Ik wilde alleen maar aangegeven dat debunkers het ook niet bij het juist einde hebben.
60 beelden per seconde?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:02 schreef TeenWolf het volgende:
De enige videobeelden uitgegeven over de crash in het pentagon was onderstaande:
[afbeelding]
er wordt gebruik gemaakt van beelden die maar 5 frames in beslag nemen. Een amerikaanse security camera maakt normaal 60 frames per seconde.
Ok. Ik heb de site nog eens bekeken en er staat gewoon reusachtige onzin op. Ik kan geen enkele antwoord vinden dat én relevant is of niet gewoon verkeerd is. Geen enkel antwoord geeft duidelijk aan dat 911myths verkeerd is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het vertrouw. Ik wilde alleen maar aangegeven dat debunkers het ook niet bij het juist einde hebben. En ja het is een draak van een pagina.
Jy krijgt steeds commentaar op het feit dat je weer een 911myths bron aankomt zetten. Dus even gegoogled naar een website die 911myths weer debunkt.
Fout. Ze hebben dat wel onderzocht.quote:Wat nog wel de grootste miskleun van het 911 comission rapport is. Ze hebben de geldstromen niet onderzocht.
Het type vliegtuig dat in het Pentagon is gevlogen heeft maar 2 motoren.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:16 schreef TeenWolf het volgende:
die foto was me bekend beste knarff, al 5 jaar geleden viel het me op dat er maar "1 motortje" op de foto bij het pentagon van die grote crash te zien was en meer niet. helaas zijn er niet veel meer
Wie zegt me, dus omdat ze met andere zaken wel verkeerd zitten, wel goed zitten met Odigo?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:13 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat ook debunkers niet alles exact op een rijtje hebben, wil nog niet zeggen dat alles wat ze zeggen fout is.
911myhts heeft wel degelijk een aantal spookverhalen genadeloos onderuit gehaald. CNN, Odigo, etc.
Niemand. Maar je zou je eens kunnen verdiepen in hun onderbouwingen. Alles wat 911myths beweerd wordt onderbouwd met links naar andere sites, verslagen etc.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:56 schreef Lambiekje het volgende:
Wie zegt me, dus omdat ze met andere zaken wel verkeerd zitten, wel goed zitten met Odigo?
Dat zijn heel wat betere teksten dan op complotsites te vinden zijn...quote:But does this make us an authority? No. If we’ve an overall message here, it’s check things for yourself. Don’t trust a site just because it’s telling you what you want to believe. Don’t believe us without evaluating our arguments and checking the references we provide, either (we’re as likely to make mistakes as anyone else). Look into the claims yourself, discover both sides of the argument, and make your own mind up. The truth deserves nothing less.
Met welke zaken zitten ze verkeerd dan volgens jou. Pik er eens eentje specifiek uit.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wie zegt me, dus omdat ze met andere zaken wel verkeerd zitten, wel goed zitten met Odigo?
gisteren zat je te paniekeren dat je nooit meer op me zou reageren. als je je niet aan je woord houdt zeg dat soort dingen voortaan niet en houd je mond daarover .quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:12 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Het type vliegtuig dat in het Pentagon is gevlogen heeft maar 2 motoren.
Hoeveel had jij er verwacht te zien? En denk je dat motoren naar elkaar toekruipen als het vliegtuig verongelukt?
Lees nou eens wat er staat:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:10 schreef TeenWolf het volgende:
gisteren zat je te paniekeren dat je nooit meer op me zou reageren.
Dus nogmaals de vraag: Hoeveel motoren had jij verwacht dat er gevonden zouden worden?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:55 schreef calvobbes het volgende:
Ik ga met jou geen discussie voeren over 9/11 als jij niet zelf met bronnen komt, maar wel alles als onbetrouwbaar of fout bestempeld.
En ik probeer jou uit te leggen waarom ik die discussie met jou niet ga voeren op jouw manier, want dat is geen discussie. Als dat nog steeds moeilijk te begrijpen is voor jou, dan heb je toch echt pech. Want nu zet ik er toch echt een punt achter totdat je echt een discussie start.
zozo, je bent dus vergeten wat je gisteren zei???quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Lees nou eens wat er staat:
[..]
Dus nogmaals de vraag: Hoeveel motoren had jij verwacht dat er gevonden zouden worden?
Nee jij hebt niet goed gelezen wat ik zei.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:17 schreef TeenWolf het volgende:
zozo, je bent dus vergeten wat je gisteren zei???
Waar komen al die brokstukken dan vandaan?quote:ik zie maar 1 motortje in alle combinatie-foto's het maakt dus niet uit of het vliegtuig 2 of 800.000 motoren had, had meer herkenbaar vliegtuigpuin in combinatie met foto's van het pentagon gezien.
Dat kun je zelf ook wel uitzoeken. Ik ga jou niet alles met een paplepel ingieten.quote:en by the way van wie zijn alle beelden die vrijgegeven zijn?
Ik ga weer "piepen" als je door blijft zanikken over dingen die niet over 911 gaan, of als je weer vanalles gaat roepen zonder onderbouwing.quote:dus je bent uitgehuild na gister?? wil je weer praten?? of ga je straks weer piepen.
zozo dus je denkt koppiger dan mij te zijn? niet zo piepen gast ik stelde je een vraag.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:25 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee jij hebt niet goed gelezen wat ik zei.
[..]
Waar komen al die brokstukken dan vandaan?
[..]
Dat kun je zelf ook wel uitzoeken. Ik ga jou niet alles met een paplepel ingieten.
[..]
Ik ga weer "piepen" als je door blijft zanikken over dingen die niet over 911 gaan, of als je weer vanalles gaat roepen zonder onderbouwing.
Stel gerust nog meer vragen. Zolang jij niet op een normale manier een discussie over 911 wilt voeren, dan kun je lang wachten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:58 schreef TeenWolf het volgende:
zozo dus je denkt koppiger dan mij te zijn? niet zo piepen gast ik stelde je een vraag.
ik weet het je kan niet zonder te reageren op mij, kom geef antwoord.quote:
Welke vraag?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:21 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik weet het je kan niet zonder te reageren op mij, kom geef antwoord.
De vrijgegeven beelden van de Pentagon-crash zijn van (2 verschillende beveiligingscamera's van het Pentagon. Dus van de overheid idd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:17 schreef TeenWolf het volgende:
en by the way van wie zijn alle beelden die vrijgegeven zijn? van de amerikaanse overheid? zo ja vertrouw ik het al helemaal niet net als die irak-rapporten
Waarom is het verdacht?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:47 schreef Orwell het volgende:
in dit filmpje zie je tientallen kantoor-lieden systematisch het gras voor het pentagon afspeuren en verzamelen van debris ....
(destruction of crime scene evidence)
ZEER VERDACHT!!!
jaja..mannen in maatpak, die het gras systematisch uitkammen op kleine stukjes debris...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:00 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom is het verdacht?
Gebeurd wel vaker dat burgers worden ingezet bij het uitkammen van een gebied om bijvoorbeeld naar een vermist persoon te zoeken. En het gebeurd ook wel vaker dat burgers meehelpen om de ravage van een ramp op te ruimen.
Ik zie het probleem niet zo dat complot gelovers weer willen maken....
Weer zo'n vage video.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:47 schreef Orwell het volgende:
in dit filmpje zie je tientallen kantoor-lieden systematisch het gras voor het pentagon afspeuren en verzamelen van debris ....
(destruction of crime scene evidence)
ZEER VERDACHT!!!
http://www.youtube.com/watch?v=i9sqQ8oTFrU&mode=related&search=
JP heeft ons zover dat we een pandoering aan elkaar willen geven....totaal geen respect meer voor elkaar. Waarden en normen is loos geworden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:47 schreef NorthernStar het volgende:
*opgeschoond*
Vanaf nu ga ik noten voor iedereen die elkaar voor huilie/paranoide/imbeciel of wat dan ook uitmaakt.
Maar WAAROM WAAROM wordt dat binnen no-time nadat het zogenaamde vliegtuig neergestort is met opruimen. Dat is gewoon een misdaad. Klaar.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:45 schreef gorgg het volgende:
[..]
Weer zo'n vage video.
Waaruit leid je af dat het kantoor-lieden zijn. Omdat ze een broek en een hemd aanhebben?
Het zijn gewoon mensen van het FBI Evidence Recovery Team onder leiding van Special Agent John Adams.
De FBI was met een Crime Scene Team binnen de 30 minuten na de inslag aanwezig.
Lees eens (Annex C, Part 3):
http://www.arlingtonva.us(...)ocs/after_report.pdf
De FBI is er om misdaden op te lossen. Zij zijn de instantie die dat moeten doen, dus het is zeker geen misdaad. Hoe kom je er in hemelsnaam bij. Waarom zouden ze pak anderhalf jaar wachten? De grootste kans om misdaden op te lossen is volgens mij om zo snel mogelijk te beginnen met bewijzen te verzamelen, wat ze in deze dus doen, zonder de reddingswerken te proberen storen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar WAAROM WAAROM wordt dat binnen no-time nadat het zogenaamde vliegtuig neergestort is met opruimen. Dat is gewoon een misdaad. Klaar.
waarschijnlijk heeft het witte huis de volgende verklaring:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar WAAROM WAAROM wordt dat binnen no-time nadat het zogenaamde vliegtuig neergestort is met opruimen. Dat is gewoon een misdaad. Klaar.
Als je toch geen discussie wilt voeren over 911 maar je antwoorden en vooroordelen telkens klaar hebt staan, wat doe je hier dan nog?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:06 schreef Orwell het volgende:
waarschijnlijk heeft het witte huis de volgende verklaring:
"we waren bezorgd dat loslopende kinderen zich zouden verwonden aan de brokstukken"
en de gemiddelde "debunker" zal die verklaring vervolgens voor zoete koek slikken...
Klaag ze aan zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:55 schreef Lambiekje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |