Doe eens nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:16 schreef TaLoN.NL het volgende:
-
Over gehersenspoeld gesproken, heb je dat stukje over die CNN verslaggever nog gelezen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:16 schreef TaLoN.NL het volgende:
-
Is er bewijs dat die informatie bewust is achtergehouden? Misschien zijn het wel gewoon oude tekeningen die ergens in een kelder gevonden zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:05 schreef NorthernStar het volgende:
Als je zulke informatie achterhoudt kun je alle kritiek wegwuiven met dat ze niet over de juiste informatie beschikken.
Klopt. Die blueprints zijn nu al een paar dagen uit en volgens mij komt zowat alles wat men gevonden heeft overeen met hetgeen beschreven in het NIST-rapport. Als dat het geval zou blijven, dan is het toch juist in het nadeel van de 'truth beweging'. Het argument dat er in deze cruciale informatie achtergehouden zou worden (om eventuele leugens te verdoezelen) valt dus weg.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als je zulke informatie achterhoudt kun je alle kritiek wegwuiven met dat ze niet over de juiste informatie beschikken. Dat gaat nu weer wat moeilijker worden.
Bwa, die 'intellectueel in staat' is natuurlijk een beetje overdreven van mijn kant, maar ik twijfel er sterk aan of er iemand uit het naar boven komen van deze blueprints een enigzins valide argument voor complot gaat kunnen formuleren.quote:Als Nist zich nu moet gaan beroepen op dat slechts bepaalde mensen "intellectueel in staat" zijn hun versie van de gebeurtenissen te begrijpen wordt het wel erg dunnetjes hoor.
Misschien kun je even uitleggen wat voor een wereldschokkend nieuws het is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:54 schreef NorthernStar het volgende:
Je had wat moeite met het bericht op Infowars zei je vanwege de reclame op de site. Dus heb ik het originele persbericht plus nog een alternatieve site voor je opgezocht. En daar staat geen reclame op.
Mwoah. Vooralsog is jouw "CNN reporters meldt dat er geen vliegtuig is" verhaal ingestort. Of wil je dat niet inzien?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:58 schreef TaLoN.NL het volgende:
De pannekoektheorie stort met deze blauwdrukken als een kleffe pannekoek in elkaar.
Je zegt dat mijn verhaal is ingestort, waar maak jij dat uit op?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mwoah. Vooralsog is jouw "CNN reporters meldt dat er geen vliegtuig is" verhaal ingestort. Of wil je dat niet inzien?
Zie hier.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:05 schreef TaLoN.NL het volgende:
Je zegt dat mijn verhaal is ingestort, waar maak jij dat uit op?
Want?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:58 schreef TaLoN.NL het volgende:
De pannekoektheorie stort met deze blauwdrukken als een kleffe pannekoek in elkaar.
heb je de autipas al aangevraagd?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mwoah. Vooralsog is jouw "CNN reporters meldt dat er geen vliegtuig is" verhaal ingestort. Of wil je dat niet inzien?
Je kunt wel lekker roepen dat de overheid bewijs materiaal heeft achtergehouden, ik kan net zo makkeilijk roepen dat diegene die in een complot geloven dat gedaan hebben
Wahahahahquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:44 schreef Lambiekje het volgende:
-
Dat vetrouwen van je in de amerikaanse overheid begint een beetje lachwekkend te worden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:50 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wahahahah
Nee zo zou ik ook reageren als ik geen antwoord heb op kritische vragen
Dan neemt iedereen je meteen een stuk serieuser
Nee jij dan met je kinderachtig gescheld als complot theorien genadeloos onderuit worden gehaaldquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:52 schreef Lambiekje het volgende:
Dat vetrouwen van je in de amerikaanse overheid begint een beetje lachwekkend te worden.
Voor degenen die de constructie docu van het WTC hebben gezien in de jaren 90 op Discovery Channel en degenen die de echte Blauwdrukken kennen weten donders goed dat de centrale structuur van het WTC zo'n verticale instorting onmogelijk maakt, was het WTC wel van eigens ingestort dan was er zo en zo een skelet blijven staan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:15 schreef gorgg het volgende:
[..]
Want?
Geen linkje, maar in je eigen woorden aub.
Of je wilt het bewijs niet zien, want dan klopt je verhaal niet meer... Dat lijkt me eerder het geval.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:00 schreef TaLoN.NL het volgende:
We were never shown that evidence.
Leer aub begrijpend lezen, deze meneer heeft het over dat onderstaande onderwerpen niet met bewijs tegengesproken werden, maar dat zij in volledigheid weg werden gelaten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:02 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Of je wilt het bewijs niet zien, want dan klopt je verhaal niet meer... Dat lijkt me eerder het geval.
Geen antwoord (niet dat ik dat verwacht had).quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:00 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Voor degenen die de constructie docu van het WTC hebben gezien in de jaren 90 op Discovery Channel en degenen die de echte Blauwdrukken kennen weten donders goed dat de centrale structuur van het WTC zo'n verticale instorting onmogelijk maakt, was het WTC wel van eigens ingestort dan was er zo en zo een skelet blijven staan.
Je loopt een paar jaar achter. Meer dan 4 frames vrijgegeven + de beelden van de camera's waar de CT-mensen het meest achter vroegen. Er was niets op te zien.quote:En om nog even op het Pentagon terug te komen, de 9/11 Truth movement zijn niet degenen die 85 Pentagon tapes hebben laten verdwijnen, dat hebben degenen gedaan die juist van datgene verdacht worden, en het enige "bewijs" dat geleverd word zijn 4 frames, de meeste veiligheidscamera's lopen op 30fps, da's dus maar 0,13 seconden aan videobewijs.
Zou je willen stoppen met dit overdreven gooien met lachsmilies ed.?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:50 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wahahahah
Nee zo zou ik ook reageren als ik geen antwoord heb op kritische vragen
Dan neemt iedereen je meteen een stuk serieuser
Zou je alsjeblieft de andere partij(en) (in verschillende topics) daar ook wat vaker op willen wijzen ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zou je willen stoppen met dit overdreven gooien met lachsmilies ed.?
Het komt de sfeer absoluut niet ten goede als je voortdurend zo nadrukkelijk wilt laten zien hoe 'hilarisch' het allemaal is.
Het komt de sfeer ook niet ten goede als mensen zomaar links dumpen, of als mensen duidelijke bewijzen dat hun verhalen niet kloppen negeren, of als mensen dan maar gaan roepen dat je een "autipas" moet hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:21 schreef NorthernStar het volgende:
Het komt de sfeer absoluut niet ten goede als je voortdurend zo nadrukkelijk wilt laten zien hoe 'hilarisch' het allemaal is.
Alle partijen lijkt me een beter idee en was ik ook van plan. Het dieptepunt in het chemtrailtopic begin deze week hoeft wmb geen herhaling.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:24 schreef ChOas het volgende:
[..]
Zou je alsjeblieft de andere partij(en) (in verschillende topics) daar ook wat vaker op willen wijzen ?
Ik kan zeer goed lezen hoor. Ik zag jou eerder vandaag een bewering doen, die bewering is onderuit gehaald, en ineens doe je alsof je die bewering nooit hebt gemaakt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:13 schreef TaLoN.NL het volgende:
Leer aub begrijpend lezen
Ok, in m'n eigen woorden: Het WTC was een superhoog gebouw, met in het midden een keiharde kern van meerdere stalen steunkolommen, de buitenkant bestond grotendeels uit beton, als daar een vliegtuig van aluminium een stuk uit knalt blijft het staal heel, staal is sterker dan aluminium. De kern had nooit genoeg schade op kunnen lopen om in te storten, ook is er door vuur is voor en na 11/09/01 nooit een stalen gebouw ingestort door vuur.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:17 schreef gorgg het volgende:
[..]
Geen antwoord (niet dat ik dat verwacht had).
Dus, nogmaals: op welke manier bewijzen deze blauwdrukken dat het officiële verklaring omtrent de instorting niet klopt? Argumenten (desnoods linkjes) aub.
[..]
Vijfentachtig videobanden is wel veel meer dan wat ze gereleased hebben hoor:quote:Je loopt een paar jaar achter. Meer dan 4 frames vrijgegeven + de beelden van de camera's waar de CT-mensen het meest achter vroegen. Er was niets op te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |