De hierbovenstaande omschrijving is voor discussie vatbaar, dus graag reactie. Ik denk dat we samen wel tot een goeie
omschrijving vanm een "Tara"kunnen komen.
Groeten, Eric
Och nee, natuurlijk niet, die weet zelfs nieteens wat electriciteit is...
Ben wel benieuwd of onze lieve Tara nog bij Paul de Leeuw komt..dat wordt lachen..
moet je eigenlijk met een groepje op de tribune gaan zitten...om de mening van Nederland op Tara te verkondigen..
Ideetje?
Kick ass!
dat kan echt niet dus he...no way
.... is Tara niet ook een klein beetje slim.
Het is toch fijn dat je nooit iets in het huishouden hoeft te doen omdat "Roy-the-human-bijzettafel" (=quote van iemand hier) alles voor je doet.
Wel lusten, geen lasten. Ik neem aan dat die vriend van haar niet eens zo nu en dan aan haar mag zitten, maar dat ze dat gerief wel bij haar stoere vriendjes op het Liedscheplein haalt.
Ik zou het wel weten. Huishoudelijk werkt zuigt en als iemand anders dat volcontinu voor je doet is dat alleen maar tof.
(snel uitspreken)"Tjonge, wat ben jij Taraag van begrip vandaag zeg!" (=niet van begrip)
Moeten ze op 't Leidse een BB-cafe openen met een Taras, weet je meteen waar je NIET zitten wil!
rijd met de hoofdpersoon Roy op een stofzuiger door een 3 kamerflat en probeer onderweg zoveel mogelijk taratrollen uit te schakelen. Niet geschikt voor kinderen!
De Tara-reeks bestaat uit titels van vrouwelijke auteurs die als leraar, meester of initiator grote invloed hebben op het zelfverwezenlijkingsproces van vrouwen en mannen. De reeks is genoemd naar Tara, de Tibetaanse moedergodin van genade en wijsheid. Ook is zij een vrouwelijke Boddhisattva van hulp en erbarmen. Omdat zij nooit nalaat snel te reageren op hulpgebeden, wordt Tara ook wel als de Grote Bevrijder beschouwd.
Het verhaal gaat dat Avalokiteshvara (een belangrijke Boddhisattva van mededogen en wijsheid) tranen van erbarmen schreidde toen hij het leed van de wereld zag. Uit de vijver die zijn tranen gevormd hadden, werden de Groene en de Witte Tara geboren die hem helpen bij het geven van vertroosting aan alle lijdende mensen. Doordat Tara zich generaties lang manifesteerde in vrouwelijke gedaanten, laat ze zien dat verlichting door zowel mannen als vrouwen bereikt kan worden.
bron: http://www.altamira.nl/tara.htm
Ik vraag me af wat onze Tara precies is
Ga door,ga door....
Nee dan Tara die gewoon zegt wat ze denkt (wat iedeeen denkt maar te schijnheilig is om het uit te kramen)...
enne over het leidseplein hebben jullie je eigen uitgaans mogelijk heden wel eens bekeken..oh nee duh!! die hebben jullie niet...
Tara is een toppertje
quote:
op 09-27-1999 om 08:00 PM schreef linsey het volgende:enne over het leidseplein hebben jullie je eigen uitgaans mogelijk heden wel eens bekeken..oh nee duh!! die hebben jullie niet...
Nu je heb je me idd aan het denken gezet...je hebt gelijk, linsey, Tara is meer een typje voor het Rembrandtsplein!!!
WAT GEBEURD ER NU EIGENLIJK IK KOM ER GVD NOOIT OP
Meer! Meer! Meer?
Weather
PS als ik zo blijf lachen val ik straks nog van de tarap.
quote:
op 09-27-1999 om 09:57 PM schreef Mortal W@h het volgende:Top 3 van deelnemers die in ieder geval moeten blijven om een andere reden dan dat ze zo sympathiek zijn:
Beste Mortal, als je even de tijd zou willen nemen om topic VEEL TE VEEL TOPICS te lezen en vervolgens kijkt bij topic "top drie of vier of vijf", begrijp je vast waar ik heenwil...(en met mij diverse anderen)
Het is niet erg, we zijn niet boos...je moet nog zoveel leren (grinnik )
Daar Tarappen we toch niet in...
quote:
op 09-27-1999 om 10:35 PM schreef Phat Phuk het volgende:
Nee, het is doodzonde dat Tara verdwenen is. Juist omdat het zo'n selluf-ingenomen domme Mokumse doos was (is). /.../Nu zitten we opgescheept met één stoffige huisvrouw, één Tilburgs aerobicstrutje en een would-be intellectueeltje.
Aerobicstrutje? Heb je haar tot nu toe ook maar 1 moment zonder kankerstok gezien?
Jaja
Jaja
En Danny, wordt wakker, ik ben allang over de twintig heen, IK WIL EEN BENAMINGPJE, PLIES
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |