Ooh ik wilde zeggen doe het lekker zelf, maar oké doe het wel even.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:13 schreef Wesfrdam het volgende:
de laatst recente foto's posten ivo
goedzo knulquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:15 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ooh ik wilde zeggen doe het lekker zelf, maar oké doe het wel even.
![]()
trinity in renesse!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:59 schreef Wesfrdam het volgende:
hier een foto van mij met me kroeskrulletjes(jaar oud)
[afbeelding]
middelsteiets teveel gedronken
![]()
ik wil ook een kusje van jouquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:55 schreef Frederiqueske het volgende:
Terug Vind Postdan staat de topic in je post geschiedenis
en dan als je iets hebt om te posten dan kan je hem zo weer terug vinden
[afbeelding]
Mijn oppaskindje aka neefje ook die een kusje van mij krijgt (A)
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:38 schreef ApeLover het volgende:
Wat kijkt iedereen stoer. Moet je een plaatje neerzetten van jezelf in een disko? Of mag ik er ook 1 plaatsen waar ik aan het rijden ben?
Begint die nauw te huilen of zie ik dat verkeerdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:55 schreef Frederiqueske het volgende:
Terug Vind Postdan staat de topic in je post geschiedenis
en dan als je iets hebt om te posten dan kan je hem zo weer terug vinden
[afbeelding]
Mijn oppaskindje aka neefje ook die een kusje van mij krijgt (A)
En dan al die overjarige lamzakken die op onderjarige breezers gaan zitten wanken!quote:
ik ken drobje al langer dan vandaag en ben geen onderjarige breezerquote:Op zondag 25 maart 2007 11:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En dan al die overjarige lamzakken die op onderjarige breezers gaan zitten wanken!
Mijn FOK!, wat doe je
Ik zou graag willen maar heb geen foto op me pc veder, en had een foto van 2 jaar terug ofzo al gepost hier.quote:
Wat een konteveeg....quote:Op zondag 25 maart 2007 23:07 schreef JoeBlack2k het volgende:
[afbeelding]
Gister in Duitsland wat zijn die mensen saaaai daaro
Wat is dat midelste?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:05 schreef Borkydude het volgende:
[afbeelding]
Brak
[afbeelding]
Met 2 kleiduivenschieters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |