abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47608700
Ik stem toe, mits ik mag toetreden tot zo'n doodseskader
pi_47609516
Ik ben het eens met de analyse van Jansen en ik zie ook veel vergelijkingen daarin met een onlangs gehouden rede van Derk Jan Eppink.
Als onderdeel van een bewustwordingsproces is de aandacht hieraan wel toe te juichen.
Echter ben ik het niet helemaal eens met de oplossing.
Het deed mij een beetje denken aan de oplossing tegen het straatgeweld door Marokkanen in Amsterdam door freefighters in te zetten. Zulke oplossingen moeten echt beter.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 14:49:05 #63
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_47610849
Hans Jansen denkt erg pragmatisch na. Natuurlijk zou je Nederland kunnen veranderen in een dictatuur, de geheime dienst opbouwen zoals Saddam Hoessein, en de bevolking onder de duim houden. Op die manier krijg je ellendige Marokkaanse straatjongeren wel onder controle, en zeker van de straat....de meest ellendige Marokkaantjes zou je nog zelfs kunnen doodmartelen in een donker cel...Maar of dat de oplossing is die wenselijk is...

Ik denk dat hij wel gedeeltelijk gelijk heeft. We moeten harder worden, en niet zo naief. Maar je kan ook een beetje doorslaan.
Drink ik.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 15:39:18 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47611980
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 17:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb veel respect voor je, en je torso zal ongetwijfeld door velen lekker ruw en sensueel gevonden worden, echter is wat je hier vermeldt verre van de waarheid. Niemand kan ontkennen dat deze Arabist is doorgeschoten en zich op WII-achtige gronden begeeft.

²
mee eens. ware het niet dat je in de realiteit alleen maar vooral meemaakt dat moslims hun eigen gang willen gaan en iets anders als zó anders zien dat het dood/kapot/minderwaardig mag. ook op seksuele, en andere maatschappelijke vlakken.

doe ff lekker chill, doe je godsdienst, maar val mij niet lastig.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_47617731
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:09 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Als jij er zo over denkt, is dat alleen maar mooi voor de AIVD. Ik hoop dat je tenminste snapt dat het voor een dergelijke organisatie véél beter is als ze (schromelijk) onderschat worden.
idd

veel mensen weten ook niet dat de AIVD het grootste satteliet(afluister?)park van europa bezit en meer van dat soort fratsen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_47619208
quote:
Hij pleit voor een centraal meldpunt voor alle Nederlanders die bedreigd worden. Volgens Jansen worden bedreigingen door moslimfundamentalisten door Nederlandse media verzwegen.

Toch worden die bedreigingen openlijk geuit. ,,Zegslieden van de As-Soenna moskee vinden dat uitingen die moslims liever niet zien of horen, bestraft moeten worden met slaag en - als dat niet helpt - met de dood.''
Voor zover ik weet zijn bedreigingen strafbaar. Als die bedreigingen dus daadwerkelijk zo ernstig zijn en zo openlijk geuit werden, waarom zitten die mensen dan niet inmiddels in de gevangenis?
pi_47623991
quote:
Jansen typeert Nederlanders als bewoners van 'een vreedzame enclave', die echter vergeten zijn dat de vrede soms met geweld verdedigd moet worden.
Zo is het maar net. Europa laat zich -met dank aan de slinkse hersenspoeling, etnomasochisme en krampachtig opgedrongen post-koloniale schuldcomplexen- overrompelen en overspoelen door kwaadgezinde barbaren die het stukje bij beetje met de grond gelijk zullen maken tot het eenzelfde desolate en haatdragende woestenij is als hun eigen zandbak.

En links wrijft zich in haar handen.

Lief en aardig doen werkt niet, dat is lang genoeg geprobeerd. De enige taal die dat volk spreekt, is die van de harde aanpak. Wat nou taakstrafje? Voortaan 20 jaar cel voor zelfs maar het stelen van een pakje kauwgom en de doodstraf voor alles wat ook maar in de verste verte te maken heeft met geweld. Niet integreren, in welke vorm dan ook, of het nu een hoofddoekje of een koran is, betekent automatisch deportatie. Niks aparts, niet zeiken over discriminatie: we doen gewoon hetzelfde dat die moslims in hun eigen landen jegens westerlingen doen.

Weg met die religie c.q. cultuur. Anders zul je versteld staan wat Nederland over 20 jaar is.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_47626808
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 21:39 schreef StefanP het volgende:
(...) De enige taal die dat volk spreekt, is die van de harde aanpak. Wat nou taakstrafje? Voortaan 20 jaar cel voor zelfs maar het stelen van een pakje kauwgom en de doodstraf voor alles wat ook maar in de verste verte te maken heeft met geweld. (...)
Hopelijk besef je dat een dergelijke wet ook zou betekenen dat jij op de elektrische stoel komt als je zo'n kutmarrokaan een klap voor zijn kop geeft omdat hij jouw pakje kauwgom probeert te stelen. Of vind je misschien dat crimineel en gewelddadig gedrag minder erg is als de dader geen moslim is?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2007 22:56:14 ]
pi_47627118
quote:

Lief en aardig doen werkt niet, dat is lang genoeg geprobeerd. De enige taal die dat volk spreekt, is die van de harde aanpak. Wat nou taakstrafje? Voortaan 20 jaar cel voor zelfs maar het stelen van een pakje kauwgom en de doodstraf voor alles wat ook maar in de verste verte te maken heeft met geweld. Niet integreren, in welke vorm dan ook, of het nu een hoofddoekje of een koran is, betekent automatisch deportatie. Niks aparts, niet zeiken over discriminatie: we doen gewoon hetzelfde dat die moslims in hun eigen landen jegens westerlingen doen.
Terug naar de middeleeuwen dus.
pi_47627156
"Europa laat zich (...) overrompelen en overspoelen door kwaadgezinde barbaren die het stukje bij beetje met de grond gelijk zullen maken tot het eenzelfde desolate en haatdragende woestenij is als hun eigen zandbak. (...) Voortaan 20 jaar cel voor zelfs maar het stelen van een pakje kauwgom en de doodstraf voor alles wat ook maar in de verste verte te maken heeft met geweld. Niet integreren, in welke vorm dan ook, of het nu een hoofddoekje of een koran is, betekent automatisch deportatie. (...) Anders zul je versteld staan wat Nederland over 20 jaar is."

O, Stefannetje toch, jij hoort op de planken te staan.
pi_47627887
Edit: ik moet maar zo verstandig zijn niet nog verder off-topic op de man te spelen...

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2007 23:34:39 ]
pi_47627981
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 22:55 schreef Igen het volgende:

[..]

Hopelijk besef je dat een dergelijke wet ook zou betekenen dat jij op de elektrische stoel komt als je zo'n kutmarrokaan een klap voor zijn kop geeft omdat hij jouw pakje kauwgom probeert te stelen.
Nee hoor. Verdedigen van je eigendommen is geen criminaliteit. Tenzij je in de semi-communistische heilstaat der Nederlanden woont, natuurlijk...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_47638034
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 23:35 schreef StefanP het volgende:

[..]

Nee hoor. Verdedigen van je eigendommen is geen criminaliteit. Tenzij je in de semi-communistische heilstaat der Nederlanden woont, natuurlijk...
Nou het is maar goed dat je weg bent dan!
  zondag 25 maart 2007 @ 14:23:52 #74
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_47639189
quote:

[..]

Zo is het maar net. Europa laat zich -met dank aan de slinkse hersenspoeling, etnomasochisme en krampachtig opgedrongen post-koloniale schuldcomplexen- overrompelen en overspoelen door kwaadgezinde barbaren die het stukje bij beetje met de grond gelijk zullen maken tot het eenzelfde desolate en haatdragende woestenij is als hun eigen zandbak.

En links wrijft zich in haar handen.
Maar waarom zou links dit willen? Je roept altijd dat links het wil, maar ik ben toch wel benieuwd naar wat je denkt dat het motief van links is. Meer stemmen voor de tweede kamer? Willen ze de islamitische cultuur hier? Vinden ze het leuk om die problemen te zien?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_47639206
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 16:03 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Hans Jansen radicaal

http://www.arabistjansen.nl/

dat is zijn website, ik zou zeggen bekijk eens de website van een "radicale Arabist"
Tja, Pool lult wel vaker mee zonder er ook maar iets van af te weten en als hij daarop gewezen wordt laat hij zich niet meer zien.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_47639254
quote:
Op zondag 25 maart 2007 14:23 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Maar waarom zou links dit willen? Je roept altijd dat links het wil, maar ik ben toch wel benieuwd naar wat je denkt dat het motief van links is. Meer stemmen voor de tweede kamer? Willen ze de islamitische cultuur hier? Vinden ze het leuk om die problemen te zien?
Collectief aangepraat schuldgevoel van WOII. Daar vloeit hun weg-met-ons-gedrag uit voort wat weer automatisch tot gevolg heeft dat anderen daar misbruik van maken waar links niet tegen wil en kan optreden vanwege dat schuldgevoel.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_47639286
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 23:04 schreef IHVK het volgende:

[..]

Terug naar de middeleeuwen dus.
Nee hoor anno 2007 in vele islamitische landen de dagelijkse praktijk. Of geef je toe dat die landen zich middeleeuws gedragen?
pi_47643088
quote:
Op zondag 25 maart 2007 14:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee hoor anno 2007 in vele islamitische landen de dagelijkse praktijk. Of geef je toe dat die landen zich middeleeuws gedragen?
In welke islamitische landen, geef eens voorbeelden?
Zoveel zijn het er echt niet, die zulke zware straffen toepassen.

En ja, dat soort straffen vind ik middeleeuws.
pi_47643098
quote:
Op zondag 25 maart 2007 14:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tja, Pool lult wel vaker mee zonder er ook maar iets van af te weten en als hij daarop gewezen wordt laat hij zich niet meer zien.
Nee jij,dan,
pi_47643123
quote:
Op zondag 25 maart 2007 14:23 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Nee, links is pure evil!!

Ze willen Nederland kapot maken, het is een complot !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')