SASquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:04 schreef Saskia21 het volgende:
Oh mijn god wat lijken die 2 vn Debbie veel op elkaar,en dus op Debbie.
En wat een dikkertje die van Lyndsey.
Maar wel een schattige foto!!!
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:37 schreef Saskia21 het volgende:
Ow ga meteen ff kijken op Bol.
Joepppieee nog 5 en half uur!!!!!
Tv voor mama
Welke afleveringen zijn dit? Die van het 1e seizoen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:54 schreef Nonneke het volgende:
de pfaffjesheb vandaag de dvd besteld op BOL
![]()
quote:Beschrijving:
Jean-Marie Pfaff, zijn echtgenote Carmen en de dochters met hun entourage vormen zonder meer de bekendste familie van Vlaanderen. Het is een gezin zoals geen ander. Hun band is uitzonderlijk hecht en ze kunnen niet zonder elkaar. De Pfaffs wonen dan ook allemaal onder hetzelfde dak. Bij momenten gaat het er zeer bont aan toe, maar net zoals in elk huishouden zijn er ook bij hen weleens wrijvingen en strubbelingen.
Om half 9 op VTMquote:Op zondag 25 maart 2007 20:04 schreef Saskia21 het volgende:
GVD hele week voor niks verheugd
Mijn tv vindt Canvas, Belgie 1 (oid) en nog wat duitse en franse zenders. Geen VTMquote:
Is dat niet de compilatiedvd met 100 min. aan hoogtepunten?quote:Op zondag 25 maart 2007 19:59 schreef Nonneke het volgende:
Dat staat er niet bij, maar ik gok het 1e seizoen
[afbeelding]
deze is het
[..]
zou ook zomaar kunnen, het is de enige dvd die ik van de Pfaff's kan vinden online en in de winkelsquote:Op zondag 25 maart 2007 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat niet de compilatiedvd met 100 min. aan hoogtepunten?
Ben benieuwd want ik heb al 4 dvd's met afleveringen. Als dit nieuwe zijn moet ik em natuurlijk bestellen!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zou ook zomaar kunnen, het is de enige dvd die ik van de Pfaff's kan vinden online en in de winkels![]()
Morgen of overmorgen komtie binnen, dus dan zal ik het laten weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |