abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51050228
Shit! Ik heb het gister gemist!

Wat stom!

Kan iemand me vertellen wat er is gebeurd?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_51050816
even van de vtm site:

De familie Gooris zat een weekje op het Griekse eiland Kreta. Vandaag staat er een rondvaart op de Middellandse Zee op het programma, en dit lijkt vooral Sam en Kenji te bekoren. Voor Kenji is dit immers zijn eerste reis op een echt piratenschip. Sam wil dan weer de authentieke Kretenzische cultuur opsnuiven en verbroedert met de lokale bevolking aan de scheepsbar.

Jean-Marie heeft zich alweer voor het goede doel geëngageerd. Hij neemt deel aan een veldritwedstrijd ten voordele van het kinderkankerfonds. El Sympatico wil dan ook alles op alles zetten en schiet als een bezetene uit de pedalen. Maar ondanks zijn getrainde benen lijkt hij niet opgewassen tegen het drassige parcours … Veel tijd om te recuperen krijgt Jean-Marie niet. De volgende dag is hij proefkonijn voor een fabrikant van superlijm. Die wil Jean-Marie bij wijze van stunt met de voeten aan het plafond kleven.

Op Kreta gaat het ook bij de Goorissen de avontuurlijke toer op. Bij een verkenningsronde op zijn Zuiders terras ontdekt Sam meer dan een panoramisch vergezicht: naast kakkerlakken en een leger sprinkhanen komt Sam oog in oog te staan met een levensechte slang. Wanneer ook Kenji en Shania in de badkamer kennis maken met de plaatselijke fauna (slakken op de muur dus), slaan bij Sam de stoppen door. Hij neemt dan ook een drastische beslissing (ze vertrekken)

pi_51051080
aha, Dank u!

(Die foto! Kenji heeft 2 van die spenen bij zich!! triest!)
pi_51052980
Was wel even grappig. Sam helemaal in "paniek" om de slang op het balkon (piepklein slangetje natuurlijk). Terwijl vrouw en kinders lagen te pitten (foto)
pi_51066049
Niet te geloven. Dat ze niet inzien dat te lang een tut dragen slecht is voor de ontwikkeling van een kind.
pi_51073218
Wat ik raar vond: Ze vertrokken meteen zonder het hotel de kans te geven het een en ander op te lossen (of we moeten dat niet gezien hebben natuurlijk)
Verder zat het weer geloof ik ook al niet zo mee?
pi_51328451
We gaan een actie starten: weg met spenen boven de (vul in) maanden! Die kids zullen wel vaak bij de orthodontist langsgaan strax vanwege scheef gegroeide tanden....

Verder was het afgelopen zondag wel weer een hele leuke aflevering met Lindsey over de kerstmarkt te strunen ('oooh wat een lief kerstmutsje' 'Zullen we die kopen?' bij de eerste kraam)
En nuchtere Dave: ' Zit er goud in die worsten ofzo?' (nadat hij erachter komt dat ze 4 euries per stuk kosten)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_51329321
Ik vind Dave sowieso de liefste, zij zijn samen altijd zo gezellig. In tegenstelling tot Debby & Nicholas, hoewel die deze aflevering zowaar ook samen aan het lachen waren. Maar ja, de kindjes waren weer lekker bij Oma natuurlijk. Zien zij hun kinderen wel eens vraag ik me af.
En wat is JM toch een eikel. Vond het super interessant dat hij de kerstman mocht zijn en nam het heerlijk serieus, terwijl die andere BV-er die als kabouter moest m lekker in de zeik zet te nemen..
En een primeur deze week: Kenji (ooooh die naam!! ) een hele minuut in beeld zonder speen! applaus!
  zondag 15 juli 2007 @ 21:13:26 #234
88651 Lybo
Fryslân Boppe!
pi_51501514
Het is net weer begonnen, er is nu reclame.
Wat een praatjesmaker is Jean-Marie toch ook he?
  maandag 16 juli 2007 @ 09:44:34 #235
140412 Danaa
🍎
pi_51513228
Ik heb gister een klein deel gezien..!! Leuk om ze zo met zijn allen bij elkaar te zien met kerst.
Ik d8 dat ik een tijd geleden op de VTM site had gelezen dat Lyndsey tijdens kerst aan de familie ging vertellen dat zij weer zwanger is.
Deze aflevering daar nog niets van gezien.
pi_51521633
lekker zo'n kind (kenji) in een pan te hoesten
> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_51524132
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:27 schreef Peekaboo het volgende:
lekker zo'n kind (kenji) in een pan te hoesten
Ja manieren hebben ze niet
pi_51815013
Niemand gekeken zondag?
Iedereen dus de briljante monoloog van JM over dictators en lieve mensen gemist?
pi_51815364
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 13:20 schreef peterfan het volgende:
Niemand gekeken zondag?
Iedereen dus de briljante monoloog van JM over dictators en lieve mensen gemist?
O wat was dat ergerlijk zeg..... kzat tenenkrommend voor de buis, die man moet echt eens weten wanneer hij zijn mond houdt
pi_51834935
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 13:20 schreef peterfan het volgende:
Niemand gekeken zondag?
Ik heb gekeken, ik heb geluisterd maar het ging het ene oor in en het andere oor uit. Zodra JM of Dave in beeld komen verlies ik mijn interesse
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_51953402
Ik ben het gister alweer vergeten...

Ik denk stiekem dat ik het niet meer zo boeiend vind. + dat zondag een klote dag is. want dan zijn we er meestal niet...
pi_52053575
Ik vind het nog wel boeiend, maar het is komt bij mij vooral doordat het zondag is. Wat jij ook al aangeeft Vlindur; meestal ben ik er niet.
Dat is jammer.
pi_52053635
Ik heb het ook al een paar weken niet gezien !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_52135058
Gisteren sinds lange tijd de Pfaffs weer eens gezien.

Het ging vooral over het feestje van Kenji. Kosten noch moeite werden gespaard zei de voice-over. Maar voor wie eigenlijk. Volgens mij gaat het die kids alleen maar om het feestje en hoef je echt niet een hele spiderman-stad na te bouwen.

Soms heb ik echt het idee dat ze geen idee hebben wat ze met hun geld moeten en daarom maar zo'n overdreven feestje geven....
pi_52135250
Ja precies. Wel lief hoor allemaal, maar voor die koters hoeft het echt niet volgens mij...

Ik ga me steeds meer ergeren aan deze familie. Vijf jaar is dat joch geworden, dat betekent dat zijn zus 6 is, en de godganse dag met die spenen in hun mond!! Verschrikkelijk!
En Liam en Keano, schatjes trouwens, wonen practisch bij JM en Carmen, zien hun ouders volgens mij nooit...
En JM kan ook werkelijk niets zonder Carmen, hoe irritant!!
Vind eigenlijk alleen Lindsay en Dave nog leuk....Gaat zij binnenkort niet eens bevallen trouwens?
pi_52135367
Lindsey zou begin september uitgerekend zijn.

Volgens mij is Shania trouwens 7 jaar.....

edit: ja, Shania is van mei 2000 maar gedurende deze uitzendingen dus nog 6
pi_52135521
quote:
Vijf jaar is dat joch geworden, dat betekent dat zijn zus 6 is, en de godganse dag met die spenen in hun mond!! Verschrikkelijk!
Gisteren ook weer. Op de boulevard met Lindsey en Dave. De hele tijd die spenen in hun mond. Goed dat Lindsey zei dat voor de foto die dingen uit de mond moesten.

Ik had ze in de zee gegooid
pi_52136261
Die spenen vind ik ook verschrikkelijk. En ik vraag me af waarom zo'n feestje bij JM en Carmen wordt gegeven ipv in het huis van Sam en Kelly zelf?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_52136347
Ja, dat vroeg ik me ook af. Ze hebben zelf toch ook een kast van een huis met een enorme tuin?

en kosten noch moeite worden gespaard voor zo'n feestje (met allerlei vreemden erbij; stylistes voor huiskamer en taart bijvoorbeeld
pi_52136348
quote:
Cyan - maandag 6 augustus 2007 @ 12:02
Die spenen vind ik ook verschrikkelijk. En ik vraag me af waarom zo'n feestje bij JM en Carmen wordt gegeven ipv in het huis van Sam en Kelly zelf?
Dan kan Sam nog even zijn bed liggen te ronken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')