Heu, dat zei ik als eerstequote:Op woensdag 11 april 2007 13:23 schreef Troel het volgende:
Ik ga trouwens voor Aurelia
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:19 schreef Varvara het volgende:
Maxima gisteren bij het verlaten van het ziekenhuis:
[afbeelding]
Wat ziet ze er goed uit!![]()
quote:Namen dochter Prins van Oranje en Prinses Máxima
Zijne Koninklijke Hoogheid de Prins van Oranje heeft hedenochtend om 10.00 uur bij de gemeente Den Haag aangifte gedaan van de geboorte van zijn dochter en haar namen bekend gemaakt.
De officiële namen die haar daarbij zijn gegeven, luiden als volgt:
Ariane Wilhelmina Máxima Inez
De verkorte naam in het dagelijks gebruik en de roepnaam in huiselijke kring is Ariane.
Hare Koninklijke Hoogheid Ariane Wilhelmina Máxima Inez Prinses der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau is vierde in de lijn van erfopvolging.
RVD, 13.04.2007
Dan maar zo.quote:Op zondag 22 april 2007 21:30 schreef Natalie het volgende:
Direct linken wil niet
http://www.beneluxpress.com/search.pp ==> dan bij 'beeldnummer' 5534620 intypen.
Inderdaad, ze is echt groot geworden.quote:Op zondag 22 april 2007 22:09 schreef Esraa het volgende:
Wat een leuk gezinnetjeEn wat is Amalia opeens groot zeg!
Daar zag ik eerst een kruisje.quote:
Kan nooit kwaad hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 22:37 schreef Malahide het volgende:
Dan knip ik hem maar even weg, twee keer is ook een beetje overbodig.
quote:The Royal Court announced that a baby girl was born to Their Royal Highnesses Prince Hamzah Bin Al Hussein and Princess Noor Hamzah.
The Royal Court has the pleasure to announce that a baby girl, named Princess Haya, was born to Their Highnesses on Wednesday, April 18, 2007, a statement issued by the Royal Court said.
The Royal Court expressed its sincere congratulations to Their Highnesses on this occasion, and prayed that the newborn Princess will live a happy life under the care of her parents and the Hashemite family under His Majesty King Abdullah II.
quote:Op maandag 23 april 2007 00:48 schreef static het volgende:
Maxima is gewoon een lekker ding en een leuke vrouw.
Ooohquote:Op maandag 23 april 2007 06:58 schreef maedel het volgende:
op de telegraaf staat ie zonder watermerk.
Beetje dubbelop misschien, maar toch:
[afbeelding]
Dat dacht ik nou ook toen ik de foto zagquote:Op maandag 23 april 2007 10:22 schreef Natalie het volgende:
Amalia gaat steeds meer op haar oma lijken
Wat een ontzettend leuk nieuws, ook. Bijzonder dat ze de kleine naar haar tante Haya vernoemd hebben! Die Koningin Noor... in een paar weken tijd opeens oma van twee kleindochters. Op 6 april werden haar jongste zoom Hashem en zijn vrouw prinses Fahdah al ouders van dochtertje Haalah.quote:Op zondag 22 april 2007 23:07 schreef Esraa het volgende:
Een dochter voor Prins Hamzah en Prinses Noor van Jordanië![]()
[..]
Op die felicitatiesite in de categorie '40 meest gestelde vragen', waaronder 10 van kinderen:quote:Op donderdag 26 april 2007 20:51 schreef Majar het volgende:
Het koninklijk huis viert dat met een site over Willem, http://www.koninklijkhuis.nl/content.jsp?objectid=18386 en de NOS zend morgen een lang portret van hem uit met interview.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:55 schreef Nonneke het volgende:
Wij hebben wel een houder aan de muur, maar geen vlag![]()
Toch maar eens kopen![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:36 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Potjandikkie!
tientje bij de gamma...
Hieroquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat die dingen vet duur waren
![]()
Nou dan hobbel ik maar snel eens langs de Gamma om een vlag en wimpel te kopen![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:21 schreef maedel het volgende:
[..]
HieroUit de gammafolder van deze week
[afbeelding]
Ben jij ridder in de ordequote:Op zaterdag 28 april 2007 20:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe heet jij zei Maxima tegen Amalia![]()
Amalia van Oranje![]()
Vond ik ook zo cutequote:Op zaterdag 28 april 2007 20:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe heet jij zei Maxima tegen Amalia![]()
Amalia van Oranje![]()
Duplo dan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:55 schreef Natalie het volgende:
Zou een kind van 3 en eentje van 1 nou ook niet met lego laten spelen
Nou, Max hielp de toekomst van de monarchie toch bijna om zeep door veel te hard op die trampoline te stampen, zodat Amalia op d'r bevallige hoofdje stuiterdequote:Op zaterdag 28 april 2007 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
dat huis waar nergens lego ligt of een hond een kind omver loopt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:42 schreef Esraa het volgende:
Ja wat een schatje hè![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
www.nu.nlquote:Prinses Ariane opgenomen in ziekenhuis
DEN HAAG - Prinses Ariane, de jongste dochter van Willem-Alexander en Máxima, is opgenomen in het ziekenhuis. Dat heeft een woordvoerder van de Rijksvoorlichtingsdienst RVD woensdag laten weten. Nadere bijzonderheden ontbreken nog.
Prinses Ariane is op 10 april geboren in het Bronovo Ziekenhuis in Den Haag.
Oew, dat is minder mooi.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
www.nu.nl
Teletekst bericht dat ze opgenomen is in het Leids Universitair Medisch Centrum en dat ze last heeft van haar luchtwegen.
Dat is inderdaad precies de reden dat het arme kleintje naar het LUMC is gebrachtquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:41 schreef BettyR het volgende:
Het LUMC heeft geloof ik ook een kinder-intensive care afdeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |