quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:55 schreef Frollo het volgende:
Maar goed, we hadden het over het interview van DaMart.
Toevallig ben ik geen abonnee van VM. Iemand die dat wel is?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:04 schreef Gellius het volgende:
VM?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kende het zelf nog niet. VM Magazine, een magazine voor Verenigingsmanagement. Daarin hebben ze een rubriek 'Jonge Professionals' en in het volgende nummer kom ik aan het woord.
Het was overigens best leuk om mijn eigen ideeën terug te lezen in het conceptartikel.
Minpuntje is dat ze een foto van me wilden hebben voor bij het artikel en ik vind mezelf eigenlijk helemaal niet fotogeniek.![]()
quote:Ja, stuur mij gratis ter kenninsmaking [sic] een editie van VM, vaktijdschrift voor professionals van verenigingen, branche- en beroepsorganisaties.
Ik heb ooit een interviewtje gegeven voor het Haarlems Dagblad en toen kwamen ze aan het eind nog met het idee op de proppen om een foto te maken. Dat heb ik geweigerd. Klaarblijkelijk waren ze zo verbolgen dat ze later bij het betreffende artikel een foto van een ander geplaatst hadden met mijn naam eronder.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:31 schreef DaMart het volgende:
Minpuntje is dat ze een foto van me wilden hebben voor bij het artikel en ik vind mezelf eigenlijk helemaal niet fotogeniek.![]()
Ze laten zich in ieder geval niet kisten, daar bij 't Haarlems Dagblad.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb ooit een interviewtje gegeven voor het Haarlems Dagblad en toen kwamen ze aan het eind nog met het idee op de proppen om een foto te maken. Dat heb ik geweigerd. Klaarblijkelijk waren ze zo verbolgen dat ze later bij het betreffende artikel een foto van een ander geplaatst hadden met mijn naam eronder.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
O god! Straks lig ik bij iedereen uit de LPT in de oud papier krantenkattenbak.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
O god! Straks lig ik bij iedereen uit de LPT in de oud papier krantenbak.![]()
![]()
Verdomme, Pope. Je moet toch echt vaker langskomen hier, hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:36 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Hoi.
Ik heb een leven.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verdomme, Pope. Je moet toch echt vaker langskomen hier, hoor.
Sjellieóes, hoe staat het met de tocht?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:43 schreef Gellius het volgende:
Poop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |