Irc://irc.fok.nl #care ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 04:53 schreef Jesse_ het volgende:
zeg maar #care enzo
Dat hij er uberhaupt al naar kijkt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat je dat elke keer tot het eind kijkt.
ik vind die slappelach wel leukquote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:55 schreef MrTorture het volgende:
Of dan krijgen ze weer es slappe lach tijdens een nieuwsitem over enkele tientallen doden ofzoecht paupertelevisie dat SBS
Het probleem is... DAT zie je dan weer niet!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:04 schreef laforest het volgende:
Ach als het neukt...
Ja HvNL heeft leuk nieuws johquote:Op woensdag 4 april 2007 13:42 schreef Aimeeee het volgende:
Ik vind het anders wel een leuk programma. Zeker met Gallyon en MIlika:) Ze hebben wel wat, vooral al gaan ze de mist in, liggen ze beide vaak erg in een deuk. Wel leuk, of wil je liever na het NOS kijken om half elf s'avonds waar je een vent ziet die te strak in het pak zit en probeert zo slim mogelijk over te komen. Nee geef mij maar HvNL, en daarna met een goed geveol naar bed gaan ipv allerlei serieuse dingen op te vangen..slaap je niet echt lekkr door!
Zijs niet slecht.quote:
Ik denk dat zij het niet schuwt dat een harde penis over haar gezicht spuitquote:Op woensdag 4 april 2007 17:36 schreef Aimeeee het volgende:
Gallyon van Vessem:) hoe bedoel je?? positief neem ik aan toch..
Zo te zien moet Jan er ook om grinniken.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:36 schreef Urquhart het volgende:
Gisteren zag ze er zomers uit
[afbeelding]
Niet?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:44 schreef Aimeeee het volgende:
Milika grinnikt helemaal niet joh!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |