Ik gok op Sylviaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:12 schreef Ashrak het volgende:
[..]
We kunnen wel een polletje openen om te kijken wie de rust het eerst gaat verstoren![]()
ahaaaaaaaaaaaaaaaaa! Maar hoe kan het dan dat Huub Stijn aan de foon had vanmiddag?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sylvia en Natasia spraken over "S". Japio vroeg "Bedoelen jullie Stijn?". Beiden zeiden "Ja, maar je mag geen namen noemen".
Wel toevallig dat zodra Stijn op vakantie gaat, alles misloopt in het programma. Ruzies die uit de hand lopen, spelregels die niet opgevolgt (en bestraft) worden, bewoners die de hele dag in de tuin zitten, bewoners die niet eens met de aankomende ontslag-ronde bezig zijn, etc etc. Met uitzondering van de 5 dagen dat Huub op "vakantie" was, waren de afgelopen 10 dagen de saaiste sinds ik kijk...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia en Natasia spraken over "S". Japio vroeg "Bedoelen jullie Stijn?". Beiden zeiden "Ja, maar je mag geen namen noemen".
Geen idee of Huub Stijn aan de telefoon heeft gehad. Heb jij dat gezien ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:14 schreef STAP01 het volgende:
[..]
ahaaaaaaaaaaaaaaaaa! Maar hoe kan het dan dat Huub Stijn aan de foon had vanmiddag?
True ...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wel toevallig dat zodra Stijn op vakantie gaat, alles misloopt in het programma. Ruzies die uit de hand lopen, spelregels die niet opgevolgt (en bestraft) worden, bewoners die de hele dag in de tuin zitten, bewoners die niet eens met de aankomende ontslag-ronde bezig zijn, etc etc. Met uitzondering van de 5 dagen dat Huub op "vakantie" was, waren de afgelopen 10 dagen de saaiste sinds ik kijk...
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wel toevallig dat zodra Stijn op vakantie gaat, alles misloopt in het programma. Ruzies die uit de hand lopen, spelregels die niet opgevolgt (en bestraft) worden, bewoners die de hele dag in de tuin zitten, bewoners die niet eens met de aankomende ontslag-ronde bezig zijn, etc etc. Met uitzondering van de 5 dagen dat Huub op "vakantie" was, waren de afgelopen 10 dagen de saaiste sinds ik kijk...
Zoekquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:15 schreef Ashrak het volgende:
Hmmm ... 4 streams op de slaapkamer van Brian en Amanda ... NEEEEEEEEE
FFies 2 streams zonder konijnen please.
Niet vandaag, maar gisteren had ik wel het idee dat hij Stijn aan de telefoon had.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen idee of Huub Stijn aan de telefoon heeft gehad. Heb jij dat gezien ?
Ja! Ik dacht nog: Ha! Stijn is terug!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen idee of Huub Stijn aan de telefoon heeft gehad. Heb jij dat gezien ?
Ga ik ook zo doen ... bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zoek [afbeelding] en klik erop, dan is het ineens over!![]()
![]()
En als dat niet helpt je pc uit het raam gooien dat werkt ongetwijfeltquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zoek [afbeelding] en klik erop, dan is het ineens over!![]()
![]()
Iets loopt mis met het programma ? Nee joh, nog sterker ...... Tien dreigt geheel te ontsporen nu Stijn op vakantie is - de tent is al bijna verkocht aan RTL.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nee, kost me 10Kquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En als dat niet helpt je pc uit het raam gooien dat werkt ongetwijfelt![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En als dat niet helpt je pc uit het raam gooien dat werkt ongetwijfelt![]()
Hij was aan het oefenen op de piano, maar hij zal wel bezoek krijgen van iemand van achter, dat gebeurd wel vaker als Huub daar alleen is...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:19 schreef Nicoss het volgende:
Leg onze Huubje nu met Lieke te snacken bij de febo????
Je bedoelt dat lieke nu voorover op de piano lift een een hoge G meezingt?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij was aan het oefenen op de piano, maar hij zal wel bezoek krijgen van iemand van achter, dat gebeurd wel vaker als Huub daar alleen is...
inderdaad ik ga ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:22 schreef Mika25 het volgende:
De konijnen-act gaat beginnen, dus een goed moment om naar bed te gaan...
Ja, ik sluit ook af.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:22 schreef Mika25 het volgende:
ja ik ben ook wel benieuwd...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:24 schreef STAP01 het volgende:
Ik wil NU weten waar Huub is!
Zo zie je maar weer wat een uitspraak van snollie waard is: Nada, Niente. Nix.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:22 schreef Mika25 het volgende:
je vergat nul en zero!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer wat een uitspraak van snollie waard is: Nada, Niente. Nix.
Tot morgen, slaap lekker.
dus je twijfelde nog wel een beetje?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer wat een uitspraak van snollie waard is: Nada, Niente. Nix.
Tot morgen, slaap lekker.
Ik wil het niet weten....laat staan zienquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:29 schreef Prospera het volgende:
Log ik in, zie ik Brian iets uit het nachtkastje halen.
Beetje decorumverlies lijkt het wel dat geneuk in bijzijn van anderen![]()
zeg maar rustig ranzig.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:29 schreef Prospera het volgende:
Is Brian nu wel gewend, dit is onderdehand vast prik voor het slapengaanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:29 schreef Prospera het volgende:
Ja, na haar gedrag van vanavond naar SHE, ik moet morgen heel vroeg op , stoppen nouquote:
zullen ze denken dat het zo hoort? net zoals peuter denken dat een verhaaltje voor het slapen gaan ook zo moet zijn?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Is Brian nu wel gewend, dit is onderdehand vast prik voor het slapengaan![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, na haar gedrag van vanavond naar SHE, ik moet morgen heel vroeg op , stoppen nou![]()
Amanda wel! Dit is hoe een man laat zien dat ie van je houdtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:31 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zullen ze denken dat het zo hoort? net zoals peuter denken dat een verhaaltje voor het slapen gaan ook zo moet zijn?
nee das sylviaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:33 schreef STAP01 het volgende:
Is dat Eric op Stream 3?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda wel! Dit is hoe een man laat zien dat ie van je houdt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |