jackson alarmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm,oehoeeeeeeequote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat vind ik een afgrijselijk ranzige opmerking in deze context...
Dat arme kind heeft het al moeilijk zatquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:08 schreef mootie het volgende:
Ik had ook voor die platendeal gestemd, maar dan wel voor dat dochtertje, dat zou te sneu zijn om nee te zeggen.
als ik dat kind zie,dan denk ik aan la toya jackson....een verneukte jeugd...(hmmmzzz ben op de jackson tour vandaag)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat arme kind heeft het al moeilijk zat![]()
Jij vindt jezelf zeker een grote vent he om iemand te vergelijken met dit untermensch...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien heb je het gemist, maar Adolf Huubler is door de redactie toegesproken dat dat pesten niet leuk was en sindsdien is hij zo mak als een lammetje.
Hij stemde zelfs voor Natasia's platendeal.
Wat een held.![]()
ik ook, maar vind brian dat ook?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat vind ik een afgrijselijk ranzige opmerking in deze context...
Febo? altijd!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:08 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik opper een sugestie,ga je erin mee dan?![]()
Dat oeverloos uren gepomp gaat ook wel eens vervelen, dan denk je als vrouw: kom toch eens klaarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat vrouwen het lekker vinden als mannen de tijd nemen ipv binnen 1 minuut hun zaad te lozen.
jij ook uitjes op je broodje speciaal?quote:
is een snackbarketenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:14 schreef scanman01 het volgende:
Waar staat FEBO eigenlijk voor? Is het een afkorting?
En jij vindt jezelf zeker volwassen door met de meute achter die slapjanus aan te lopen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:12 schreef STAP01 het volgende:
Jij vindt jezelf zeker een grote vent he om iemand te vergelijken met dit untermensch...![]()
Misschien denkt de man op dat moment ook wel: kom toch eens klaar.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat oeverloos uren gepomp gaat ook wel eens vervelen, dan denk je als vrouw: kom toch eens klaar![]()
Als een vrouw dat denkt ben je niet goed bezig![]()
Ik ken het alleen als snackbarzaak, de afkorting ken ik niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:14 schreef scanman01 het volgende:
Waar staat FEBO eigenlijk voor? Is het een afkorting?
godzijdank heb ik niet te klagen....maar als ik die brian bezig zie....zou nog liever lesbisch worden als met hem de lakens delen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat oeverloos uren gepomp gaat ook wel eens vervelen, dan denk je als vrouw: kom toch eens klaar![]()
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:14 schreef Prospera het volgende:
dat kan,en als hij zn best doet lukt dat vast ook nog.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien denkt de man op dat moment ook wel: kom toch eens klaar.
Nou dán lukt het hoor!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:17 schreef mootie het volgende:
Op een gegeven moment ben je er inderdaad wel klaar mee....... KOM NOU EENS, WATJE!
Ik vorm graag mijn eigen mening, dank u! Je hebt mn vraag niet beantwoord...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
En jij vindt jezelf zeker volwassen door met de meute achter die slapjanus aan te lopen?
Hitler was ook misschien ook wel een hele leuke man voordat hij werd afgewezen op de kunstacademie in Wenen en hij zijn geluk weer in Duitsland ging beproeven.
Alsof een vrouw door alleen gepomp klaarkomt en dat doet Brian welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien denkt de man op dat moment ook wel: kom toch eens klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |