Zeker de keren dat Huub in de slaapkamer beneden gaat roken is vies. Dat is alleen om te provoceren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef Day het volgende:
Ik ben zelf een roker, maar ik vond het gedrag van de rokers nu gewoon ronduit asociaal.
dan is dgk over......ze zullen toch nog wel een truk hebben......quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Helaas heb je dat goed, geloof ik...![]()
dat gaan ze zomaar niet veranderen, want dat weet de redactie ook dat huub, eric en syl weg moeten. En dat zijn de populairste bewoners, dus ik dacht het niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:12 schreef grazygirl het volgende:
volgende week ligt Huub er dus uit want Jaap mag meestemmen en dan zal de regel ondertussen wel veranderd zijn in meerderheid van stemmen, of zie ik dat verkeerd?![]()
Niet voor het ontslag, dat moet nog gewoon unaniem.quote:
Dat zie je verkeerdquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:12 schreef grazygirl het volgende:
volgende week ligt Huub er dus uit want Jaap mag meestemmen en dan zal de regel ondertussen wel veranderd zijn in meerderheid van stemmen, of zie ik dat verkeerd?![]()
De mijne ook netquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:15 schreef Mokum020 het volgende:
Shit...mijn peuken zijn op............
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huub gaat nergens heen, er moet unnaniem iemand uitgestemd worden, dus dat gaat niet lukken.SHE is te close om elkaar te laten vallen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Normaal heb je helemaal gelijk, maar ze zitten in een programma. Dat Huub reageert met 'als je er niet tegen kunt ga je toch naar huis' is in dit geval heel logisch.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef Day het volgende:
Ik ben zelf een roker, maar ik vond het gedrag van de rokers nu gewoon ronduit asociaal.
nee joh, het enige wat anders is is dat jaap mag meestemmen of er een ontslagronde is voor iemand, verder nietsquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:15 schreef Ning het volgende:
Is de regel nu wel veranderd of niet?
Ik heb nu al een paar keer gezegd dat het niet meer unaniem beslist moest worden, maar dat het nu om een meerderheid van stemmen gaat.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:15 schreef 2live het volgende:
[..]
dat gaan ze zomaar niet veranderen, want dat weet de redactie ook dat huub, eric en syl weg moeten. En dat zijn de populairste bewoners, dus ik dacht het niet.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd
Eerst een meerderheid voor stemmen om een stemronde aan te vragen, die zal dan wel voor Huub zijn.
En dan unaniem stemmen, dat gaat hem niet worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |