Schrijft de persoon die schreef "de vergelding voor hen die god en zijn boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden " is "de definitie van zelfverdediging". Terwijl hij ook nog eens in zijn signature voerde "de VVD wil herinvoering van de doodstraf. Lekker terug naar de Middeleeuwen. "quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, dan zit je dichter bij JOUW opvatting van de waarheid. (Ik heb het vermoeden dat er ergens in je definitie wel het woord 'islam' voorkomt.)
Ruuustig maar Akkersloot. Koest maar. Al die oude koeien mogen wel in de sloot blijven (voor zover ze bestaan natuurlijk). Pak een lekkere mok theequote:Op vrijdag 27 april 2007 21:00 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Schrijft de persoon die schreef "de vergelding voor hen die god en zijn boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden " is "de definitie van zelfverdediging". Terwijl hij ook nog eens in zijn signature voerde "de VVD wil herinvoering van de doodstraf. Lekker terug naar de Middeleeuwen. "
Maar to the point. Zou het jullie niet kunnen schelen als je door wikipedia een antisemiet genoemd wordt![]()
Nee, je vroeg het.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:25 schreef Tiesemans het volgende:
Edit: Klaar zei ik.
Op een vraag kun je ook als antwoord 'nee' krijgen, ook als dat niet het antwoord is wat je wilt hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:06 schreef Triggershot het volgende:
Hoi, zijn we nu klaar met zn allen?
Mwuah, tis maar net hoe je het bekijkt.. Je kan ook zeggen dat ik het schreef. Overigens zeg je ook iets in een vraag. En was het meer een retorische vraag.quote:Op zaterdag 28 april 2007 07:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, je vroeg het.
[..]
Op een vraag kun je ook als antwoord 'nee' krijgen, ook als dat niet het antwoord is wat je wilt hebben.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, tis maar net hoe je het bekijkt.. Je kan ook zeggen dat ik het schreef. Overigens zeg je ook iets in een vraag. En was het meer een retorische vraag.
Veel te warm voor, goed hoor, wat jij wilt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
"Nu zijn we allemaal klaar, he?"
Dat is een retorische vraag
quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:25 schreef Tiesemans het volgende:
Edit: Klaar zei ik.
Men is zo ruimhartig als dat men kleingeestig is ..quote:'Er zijn vele mensen die fouten vinden in perfecte woorden, als de fout in hun eigen gebrekkige waarneming bestaat.'
Durf kritisch te zijn!
Sinds helft van je stelling wordt gebaseerd op Wikipedia en het klagen er van. Terminologie, historie en oorlog hoort niet dus in WFL.quote:Op zondag 29 april 2007 19:05 schreef Akkersloot het volgende:
Sinds wanneer is "je punt is duidelijk" een reden om een topic met een stelling te sluiten ?
Anti-judaisme is géén antisemitisme !
En dat terwijl 90 % het verschil tussen Joden en joden niet kent.
En verder wordt ook op Fok maar vaak genoeg kritiek op een religie (met name de islam) afgedaan als racisme.
Ook een reden om het topic Anti-judaisme is géén antisemitisme ! terug open te gooien.
(Anti)-Judaisme wel.quote:Op zondag 29 april 2007 19:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sinds helft van je stelling wordt gebaseerd op Wikipedia en het klagen er van. Terminologie, historie en oorlog hoort niet dus in WFL.
Ja, maar niet terminologische gedeelte.quote:
Als je het zuiver had gehouden over het onderwerp had je wel degelijk een kans gemaakt, je vorige topic is door je Wiki obsessie gesloten en toen ook aangegeven en toen onderwierp je weer je tweede poging aan Wiki belag en is het dus ook mede daardoor gesloten.quote:En waar denk je dat mijn "90 % kent het verschil tussen Joden en joden niet" op sloeg ? Ook op wikipedia ?
Omdat jij dat wou sluiten.quote:Op zondag 29 april 2007 19:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, maar niet terminologische gedeelte.
[..]
Als je het zuiver had gehouden over het onderwerp had je wel degelijk een kans gemaakt, je vorige topic is door je Wiki obsessie gesloten en toen ook aangegeven en toen onderwierp je weer je tweede poging aan Wiki belag en is het dus ook mede daardoor gesloten.
Eigenlijk dienen moderators onafhankelijk te zijn. En dus geen topics te sluiten die willen onderstrepen dat kritiek op een religie geen racisme is.quote:Op zondag 29 april 2007 19:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo vreemd, gezien ik moderator ben.
Ik voer WFL beleid als je het niet kent, lees het gerust nog eens.. Als je er niet mee eens bent, hoef je er ook niet aan deel te nemen.quote:Op zondag 29 april 2007 20:08 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Eigenlijk dienen moderators onafhankelijk te zijn. En dus geen topics te sluiten die willen onderstrepen dat kritiek op een religie geen racisme is.
ik zal het ff achter aankaartenquote:Op maandag 30 april 2007 22:01 schreef Viking84 het volgende:
He, Teamlead, kun je die topics ook even mergen ofzo? Anders moet ik alle nuttige dingen die in het andere topic gezegd zijn copy pasten naar het nieuwe topic. Ik heb natuurlijk niet gepost met het doel dat er een slotje op kwam.
quote:Op maandag 30 april 2007 22:02 schreef Triggershot het volgende:
Triggershot, maar goed
- edit te laat.-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |