ik had eerlijk gezegd verwacht dat jij zou gaan winnenquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:32 schreef Maikalo het volgende:
Dacht ik eindelijk eens een goed onderschrift te hebben. Desalniettemin: terechte uitschlagg
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:35 schreef toma het volgende:
[..]
ik had eerlijk gezegd verwacht dat jij zou gaan winnen
achja, men zegt toch altijd
'Als de zon rood gloeit in Maart, dan is de Voetbalfoto-onderschrift competitie helemaal van de kaart'
Oh, ik dacht dat het iets was van "Zit de R weer in de maand, dan krijgen pies- en poepgrappen de weg gebaand!"quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:35 schreef toma het volgende:
[..]
ik had eerlijk gezegd verwacht dat jij zou gaan winnen
achja, men zegt toch altijd
'Als de zon rood gloeit in Maart, dan is de Voetbalfoto-onderschrift competitie helemaal van de kaart'
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja alleen de nummer 2 vind ik heul niks!
edit: no offence
je was 4equote:Op woensdag 28 maart 2007 18:32 schreef Maikalo het volgende:
Dacht ik eindelijk eens een goed onderschrift te hebben. Desalniettemin: terechte uitschlagg
![]()
WHAHAHAHquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:36 schreef -Schorpioen- het volgende:
[afbeelding]
Ik ben Mark, 26 jaar en doe Frans Adelaar na
die is wel heel ver gezochtquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:56 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Van Bommel door fans van Roy Makaay op handen gedragen.
Bayern =>Makaay => Phantom => doorzichtig
quote:-Schorpioen--
-Ik ben Mark, 26 jaar en doe Frans Adelaar na-
quote:-SuperHarregarre-
-Van Bommel wederom belangrijk in elftal oud-internationals...-
quote:-vrolijke-frits
-
-Van Bommel struikelt over laatste horde en valt af voor Oranje-
De opmaak is hier te vinden.quote:-SuperRogier-
-"It's time to become real men again, and forget the pain" aldus een bozopen van Bommel na afloop-
wees maar blij, want de eerste trampoline grap kwam al in aanmerking voor de poedel, maar een tweede had hem zeker gekregen.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:17 schreef AirRaid het volgende:
[afbeelding]
van Bommel is blij met zijn nieuwe trampoline
quote:De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking.
Merz, De Keijzer, El Hombre of ergens anders?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:18 schreef gebruikersnaam het volgende:
En daarbij wil ik zo de kroeg in, het is tenslotte donderdag
Je kunt beter een goede grap stelen dan een slechte bedenken. Feyenoord koopt ook de reserve spelers van Ajax wegquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:03 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Je moet iets om in de subtop goed te kunnen meedraaien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |