2 vind ik beter waarom weet ik niet maar ik weetwel dat ik deel 1 meer heb gespeeld.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:07 schreef vogelkooi het volgende:
welke is nouw beter 1 of 2?
1. bij 2 heb je parken waarbij je alleen voor entree geld mocht vragen.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:07 schreef vogelkooi het volgende:
welke is nouw beter 1 of 2?
Geweldig gewoonquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:43 schreef Jump het volgende:
Deze is tof
<center><object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/uQrC_C6SexI"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/uQrC_C6SexI" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object></center
Ja, zo doe ik het ook altijd. Ik begin met entree van 10 of 15 euro. En dan steeds 5 euro erbij, en voor kleine attracties vraag ik 50 cent- 1 euro en voor achtbanen ofzo 2 euro.quote:Op maandag 26 maart 2007 07:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
1. bij 2 heb je parken waarbij je alleen voor entree geld mocht vragen.
om 1 of andere reden voldeden die nooit bij mij
in 1 kan ik al van het eerste park mn entree makkelijk opkrikken tot 50 euro binnen het jaar, en daarnaast ook nog voor de attracties 2,00 euro plus vragen
ja, en dan eens rijen kots omat 1 attraktie te kotsmakend is of bergen troep overalquote:Op maandag 26 maart 2007 18:32 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ja, zo doe ik het ook altijd. Ik begin met entree van 10 of 15 euro. En dan steeds 5 euro erbij, en voor kleine attracties vraag ik 50 cent- 1 euro en voor achtbanen ofzo 2 euro.
Wat ik trouwens wel klote vind is bij de scenario dat als het een bestaand park is, dat je allerlei monteurs en schoonmakers enzo nog moet plaatsen.
maar veel werkquote:Op maandag 26 maart 2007 18:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja, en dan eens rijen kots omat 1 attraktie te kotsmakend is of bergen troep overal
maar je kon je klusjesmannen op een patrouille zetten, dat was wel eem handig
Of een woestijnscenario doen, die Handymen zijn misschien niet de meest snuggere personen maar zandmaaien doen ze nietquote:
allebei kan niet meerquote:Op maandag 26 maart 2007 21:05 schreef mini-lellan het volgende:
Bij RCT 2 hoe stel je in dat je per attractie betaald wil krijgen en geen entree? Of voor allebei betalen!![]()
Dat is DE gare feature van RTC2. Ik heb ook liever dat mensen zich scheel betalen aan de ingang en eenmaal binnen nog meer geld moeten uitgevenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:05 schreef mini-lellan het volgende:
Bij RCT 2 hoe stel je in dat je per attractie betaald wil krijgen en geen entree? Of voor allebei betalen!![]()
Idd bij RCT1 was het betrekkelijk easy. na ongeveer 2 a 3 achtbanen (met een spanning van minstens "hoog" en als intensiteit "hoog" of "zeer hoog" max) en wat matige attracties ernaast (schommelschip, draaimolen jeweet) stroomden de primaire liquiditeiten binnen en hoefde je alleen maar achterover te leunen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:42 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Dat is DE gare feature van RTC2. Ik heb ook liever dat mensen zich scheel betalen aan de ingang en eenmaal binnen nog meer geld moeten uitgeven.
Maar dat kan dus niet want dat is niet realistisch. RTC 3 heeft nog veel meer van dit soort zure features die het spel niet leuker maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |