Tof!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:22 schreef AffenStrudel het volgende:
Rollercoaster 1 en 2 zijn orgineel te koop bij bart smit nu. RTC1 voor 2 euro en RTC 2 voor 4.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:46 schreef FiXeR999 het volgende:
Ik ejaculeerde toen ik al jullie screenshots zag.
Dudequote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:52 schreef Joncho het volgende:
Ben op zich wel een fanatieke bouwer, alleen de laatste tijd niet meer zoveel. Blijft echter een geweldig spel.
Mijn Disneyland Paris W.I.P. http://www.jondezwaan.nl/RCTHolland/DLRP/ (meest recente screenshots onderaan)
Waar blijven die atractie's?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:59 schreef Joncho het volgende:
[..]
Ja ik weet het, in desperate need of a life![]()
gelukkig heb ik dat ook
Ik ben ook zo vriendleijk geweest om de rest van de foto's te bekijken (wel een kleine slaapkamer zeg...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:52 schreef Joncho het volgende:
Ben op zich wel een fanatieke bouwer, alleen de laatste tijd niet meer zoveel. Blijft echter een geweldig spel.
Mijn Disneyland Paris W.I.P. http://www.jondezwaan.nl/RCTHolland/DLRP/ (meest recente screenshots onderaan)
OMG, jezus dat is een hoop werk!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:52 schreef Joncho het volgende:
ja dat kan, moet je wel alle bestanden die je hebt aangepast aan je rct (nieuwe paden en andere dingen) ook hier delen anders krijg je errorsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:29 schreef mini-lellan het volgende:
Kun je em niet als een bepaalde bestand opslaan en dan hier posten zodat wij er ook mee kunnen spelen? Dat zou echt da bom zijn. Dus dat wij em ook als map kunnen spelen![]()
Als je toch op die paden mensen laat rondlopen raken ze toch verdwaald? Dan gaanz e rondjes lopen enzo, dan moet je ze oppakken met dat pincet (quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:52 schreef Joncho het volgende:
Je kunt het spel toch opslaan met alle custom objecten in het bestand?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:30 schreef Berenanus het volgende:
[..]
ja dat kan, moet je wel alle bestanden die je hebt aangepast aan je rct (nieuwe paden en andere dingen) ook hier delen anders krijg je errors
quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Je kunt het spel toch opslaan met alle custom objecten in het bestand?
Bij options staat die optie: Export plug in objects with saved game oid. Helemaal onderaan in ieder geval.
Zo kun je je saved game volgens mij uploaden zodat iedereen 'm kan spelen.![]()
wel een handig aan pasbaar programma dat je op veel dos programma's kon toepassen:) handig om alss cheat te gebruiken voor geldquote:
Goede tip! bedankt!quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Je kunt het spel toch opslaan met alle custom objecten in het bestand?
Bij options staat die optie: Export plug in objects with saved game oid. Helemaal onderaan in ieder geval.
Zo kun je je saved game volgens mij uploaden zodat iedereen 'm kan spelen.![]()
www.megagames.comquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:11 schreef Hetesaus het volgende:
ik had een vraagje, ik heb dus rollercoaster tycoon gedownload na dit topic te hebben doorgekeken. De expansion packs loopy landscapes en corckscrew follies zaten erbij. Nu heb ik deze alle 3 geinstalleerd maar ik zoek nog een no-cd crack weet iemand 1 die ik kan gebruiken want er zat geen crack bij de torrent dus
alvast bedankt
op de ingang klikken en daar veranderen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:26 schreef B_BOY het volgende:
eys mensen, ik heb eern vraagje momenteel heb ik dus dat men moet betalen om het park in te mogen en zijn de attracties gratis. hoe kan ik dit veranderen in attracties betalen en park gratis? kan parkentree wel op gratis zetten maar dan kan ik nog steeds niets voor de attracties geld vragen.
Bij mij waren ze in een parkje al verdwaaldquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:37 schreef Agiath het volgende:
Ik had vroeger ook zo'n park als TS
Maar dat werd langzaam chaos, te groot gewoon, je kon niet meer mannetjes aannemen enzo
Iemand mocht zeker geen rtc spelen van zijn pappie en mammie terwijl zijn vriendjes het wel mochten?quote:
Nope, geniaal, maar wel 3 jaar oud topicquote:
Moet je na gaan hoe oud het spel isquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:29 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nope, geniaal, maar wel 3 jaar oud topic
Heb je hem draaiend op je Mac?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:40 schreef Qunix het volgende:
Ik heb de 2e voor 100 gulden toen gekocht
[ afbeelding ]
In zo'n speciale doos. 1 dag voor de release datum
Verhip ik zie mezelfquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:40 schreef Qunix het volgende:
Ik heb de 2e voor 100 gulden toen gekocht
[ afbeelding ]
In zo'n speciale doos. 1 dag voor de release datum
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |