omg wat een briljant spel. Helemaal plat gespeeld dat spelquote:
Heb je limewire? zonee heb ik ff de laatste pro voor je geupload...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:07 schreef Roi het volgende:
Ik wil dit ook spelen! Waar kan ik het vinden
?
de "crack" staat er niet bij!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:33 schreef ryangozer het volgende:
Jongens, wat moest ik ook alweer doen nuben t vergeten na al die jaren...
[afbeelding]
Eenschquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
Respect voor die mensen die gewoon ook helemaal zo dat park gaan aankleden. Dat van mij is altijd zo lelijk als wat.
hoef ook nie, hij werkt gewoon hoorquote:
2 - Time Twisterquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:12 schreef Huppelei het volgende:
Welk deel speelt TS?
helpt doorin dit park (als ik me niet vergis 2de park) over het midden als het ware een kruis te maken. Dus pad van links naar rechts over het water, en ook 1 van boven naar beneden. In het midden samen laten komen en je bent van gezeik af.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:17 schreef Roi het volgende:
OMG, heb sinds mijn vorige post tot nu RCT gespeeld![]()
![]()
!
Ik heb een park wat echt geniaal is, helaas kan ik er niet meer echt lekker spelen omdat ik om de seconde een bericht krijgt dat een klant weg wilt maar de weg niet kan vinden.. Heb gvd meer als 20 info kioskes staan![]()
!
[afbeelding]
(snap niet waarom de screenshot zo faal is..)
Bij het einde alles gratis gemaakt![]()
![]()
ja, download een trainer (8Cars is een goeie).quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:27 schreef ryangozer het volgende:
Damn ik kan crazy castle niet genoeg bezoekers krijgen voor het doel te halen... zijn er ook cheats ofz voor dit spel?
Haha had ik ookquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:56 schreef Jump het volgende:
Ik wil dit topic snel zien verdwijnen. Ik krijg er terug zin in, maar tegen dat de installatie gedaan is, en patches geïnstalleerd zijn is die zin verdwenen. Dan verwijder ik het over drie weken en over vier weken zie ik dit topic weer en dan ben ik weer aan het begin van mijn post.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |