ow dat zekerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:24 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Enige probleem was dat er bijna geen Premium's waren in het begin...Ik denk dat bij de PS3 reserveren misschien nieteens nodig was, omdat er zoveel geleverd zijn.
6 pre orders voor de wii gehad waarvan ik er 5 kon afhalen, vrienden ook weer blij gemaakt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:26 schreef kepler het volgende:
[..]
ow dat zekerMaar dat systeem met die pre-order kits was gewoon prima geregeld. Ik vind het vreemd waarom Sony en Nintendo het niet gewoon zo hebben gedaan
ik heb ook genoeg verhalen gehoord van mensen die als 1e op de lijst stonden, maar toch dat ding niet hadden... (BMH geloof ikquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:29 schreef klipper het volgende:
[..]
6 pre orders voor de wii gehad waarvan ik er 5 kon afhalen, vrienden ook weer blij gemaakt.
Dus wat dat betreft was zo`n kit niet nodig, gewoon vroeg genoeg pre-orderen.
Sterker nog, de enige systemseller is een eindeloos uitgestelde Gamecube adventure met MIDI muziek en zonder voice actors.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:25 schreef klipper het volgende:
[..]
En dan nu de spellen nog, want wat dat betreft is er nog niet veel soeps voor de wii te verkrijgen.
Ik stond er bij 1 zelfs als 12e en nog kreeg ik hem, gewoon een kwestie van vroeg genoeg pre-orderen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:31 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb ook genoeg verhalen gehoord van mensen die als 1e op de lijst stonden, maar toch dat ding niet hadden... (BMH geloof ik)Met zo'n kitje (uitgegeven door MS zelf) was je gewoon 100% zeker van je launch-console
Ja nu toch ook?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:31 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb ook genoeg verhalen gehoord van mensen die als 1e op de lijst stonden, maar toch dat ding niet hadden... (BMH geloof ik)Met zo'n kitje (uitgegeven door MS zelf) was je gewoon 100% zeker van je launch-console
Ja sorry hoor maar die kleine van me wilde hem absoluut hebben, gelukkig heb ik hem kororinpa uit zijn kop kunnen pratenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja nu toch ook?Je betaald 50/100 euro aan je bent zeker van een PS3
Maar hey wie leent me even 600 euro?Oh my god waarom raak ik altijd gehyped bij de launches op Nintendo na dan
@klipper
OMG Red Steel![]()
Dé hype van 2006![]()
Dan heb ik niks gezegtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:40 schreef klipper het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar die kleine van me wilde hem absoluut hebben, gelukkig heb ik hem kororinpa uit zijn kop kunnen praten![]()
Op 8 dec stond ik nu al uren voor de Makro (zonder resultaat met een stuk of 10 pre-ordersquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ok, ik ga hem dus over 25 minuten ophalen![]()
Dat is dan dom, want ik had ruim van tevoren aangegeven dat de Makro ze pas 11 dec zou krijgenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Op 8 dec stond ik nu al uren voor de Makro (zonder resultaat met een stuk of 10 pre-orders)
Kan ook dat ik er toen stond.. Tis ook alweer 4.5 maand geledenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is dan dom, want ik had ruim van tevoren aangegeven dat de Makro ze pas 11 dec zou krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |