Wel grappig dat TS denkt dat wij het dan ook zien, maar dat moet je niet vertellen héquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:09 schreef remlof het volgende:
Je moet natuurlijk wel op PrintScreen drukken precies op het moment dat je monitor flikkert he?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:09 schreef remlof het volgende:
Je moet natuurlijk wel op PrintScreen drukken precies op het moment dat je monitor flikkert he?
HenKquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:19 schreef Berenanus het volgende:
het gaat om de linkse, miste weer de storing denk ik...
gelukkig heb ik 2 schermen, maar die ernaast geeft ook alleen maar onzin en bagger weer >.<
[afbeelding]
met 47 online ben je tegenwoordig toch al niet cool meer?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:25 schreef RicoRabbit het volgende:
Tevens
Verkapt-zie-mn-msn-lijst post.
als ik alleen benquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:26 schreef __Saviour__ het volgende:
waarom heb je jezelf in je lijst
Ik heb er maar 14quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:25 schreef Berenanus het volgende:
[..]
met 47 online ben je tegenwoordig toch al niet cool meer?
bij mij is alles andersom, links broswer en rechts winamp en msnquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:19 schreef Berenanus het volgende:
gelukkig heb ik 2 schermen, maar die ernaast geeft ook alleen maar onzin en bagger weer >.<
[afbeelding]
Verkapte kijk-ik-luister-kutmuziek-en-ik-heb-wel-5-echte-vrienden-op-msn postquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:19 schreef Berenanus het volgende:
[afbeelding]
je vergeet erijb te vermelden dat ik ook liet zien dat ik bijna 30.000 nummers van die herrie hebquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:32 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
Verkapte kijk-ik-luister-kutmuziek-en-ik-heb-wel-5-echte-vrienden-op-msn post![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:34 schreef Berenanus het volgende:
[..]
je vergeet erijb te vermelden dat ik ook liet zien dat ik bijna 30.000 nummers van die herrie heb
tsss![]()
Rollercoasterquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:49 schreef Berenanus het volgende:
die ultramon bugged door mijn rollercoaster tycoon heen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kusje!
bij het station in de buurt denk ik, anders vraag je het op de hoek nog een keer?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:39 schreef ibaneX het volgende:
[..]
weet je misschien waar de stationstraat is?
Ultramon + Crack <3quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:47 schreef Roflpantoffel het volgende:
TS installeer UltraMon, dan heb je op 2 schermen een taskbar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |