De scripts zijn ongenadig.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, als je daar al ruzie om gaat zitten maken dan zit je gewoon om een ruzie verlegen lijkt me.
Iemand bezwaar als ik nu ga douchen??
klok je even of het daadwerkelijk 1,5 a 2 uur is?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:40 schreef Peter6000 het volgende:
Okay, Brian is oa "zang" aan het oefenen.
Al geloof ik dat hij het van Judith zonder die cd plus gitaar moet doen.
koud of warm?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, als je daar al ruzie om gaat zitten maken dan zit je gewoon om een ruzie verlegen lijkt me.
Iemand bezwaar als ik nu ga douchen??
Precies, begon veel te harmonieus te worden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Komt mooi uit.
We willen toch eindelijk een keer actie.
Is zo saai de laatste tijd.
Ach er komt weer mooi weer aan dus volgende week kunnen ze de zon weer inquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Komt mooi uit.
We willen toch eindelijk een keer actie.
Is zo saai de laatste tijd.
INCOMING: ingegroeide haren!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:56 schreef Black_king het volgende:
Ai; Huub scheert zich tegen de haargroei in.....
.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:55 schreef Mika25 het volgende:
Huub last van z`n verstand?
Eric sjacharijnig en jaloers op Lieke?
Sylvia onder de verdoving van de tandards?
Natasia en Brainless ruzie?
Amanda wilt professor worden?
Dus eigenlijk is Jaap de enige stabiele factor van DGK momenteel. Want Jaap is gelukkig nog net zo walgelijk als gisteren of de weken daarvoor...
SCHANDE, EERST DOUCHEN ZONDER TOESTEMMING, EN DAN OOK NOG EENS NIET CORRECT SCHEREN.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:56 schreef Black_king het volgende:
Ai; Huub scheert zich tegen de haargroei in.....
Ik zeg: KAARTENACTIE!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
SCHANDE, EERST DOUCHEN ZONDER TOESTEMMING, EN DAN OOK NOG EENS NIET CORRECT SCHEREN.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
SCHANDE, EERST DOUCHEN ZONDER TOESTEMMING, EN DAN OOK NOG EENS NIET CORRECT SCHEREN.![]()
Scan ziet dat niet. Hij is in Lieke modus vandaag.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
Huub wil dat Eric zich uitspreekt.
Hij zag een veelbetekende blik tussen Eric en Sylvia.
Eric en Huub vinden Lieke allebei een playertje.
Scan, die opmerkingen komen wel voort uit bezorgdheid naar Huub toe hoor.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:58 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik zeg: Tennisballen over het hek !!!
IK zeg: Fokkers over het hek!!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:58 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik zeg: Tennisballen over het hek !!!
Psies! dat pesten van Japio was tot daaraan toe, maar dit gaat Huub de kop kosten!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vertrouw haar niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:00 schreef milk-shake het volgende:
ze hebben het allemaal niet op Lieke.....................
![]()
![]()
![]()
Ik ook niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:00 schreef milk-shake het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat heeft mijn haar jou ooit aangedaan!quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vertrouw haar niet.![]()
Lieke is gonna be Huperts downfall...quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Oei Huub weer over de zeik. Praat ik met een idioot???
En webcam voor caps!quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Mét laptop om live verslag te doen!
Dat gevoel heb ik ook... Intuitie ofzo.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vertrouw haar niet.![]()
Tuurlijk niet, Sylvia en Eric blijven hem steunen bij de ontslag-rondes. En lijkt me sterk dat Huub Bart-esque trekjes gaat vertonen. Vergeet niet dat Bart enorm opgesloten was omdat hij (en Lesley) zich niet durfden te uiten in DGK. Huub heeft daar geen last van, net zoals Lieke.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
maar dit gaat Huub de kop kosten!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:03 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is het opvallend rustig hier ineens he.
Ruzie in SHE.![]()
Oké oké...kom met m'n snotterige koortsige hoofd van de bank af en....quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ruzie in SHE.![]()
Hebben kikkers nu OOK al extensions...?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat heeft mijn haar jou ooit aangedaan!![]()
Laten we hopen van niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieke is gonna be Huperts downfall...
Brian en Japio zullen het wel leuk vinden wat Lieke teweeg brengtquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:00 schreef milk-shake het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ok. Ruzie in SHE is ruzie in de COS!quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Oei Huub weer over de zeik. Praat ik met een idioot???
Prijs je zelf niet rijk; dit is allemaal voor TV, Man....quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ruzie in SHE.![]()
Bart kon dat aardig handelen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:04 schreef daWeasel het volgende:
Huub wordt een beetje gek omdat iedereen steeds Lieke in twijfel brengt, zou ik ook gek van worden.
Mannen noemen het Jaloezie!!!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook... Intuitie ofzo.![]()
Grisquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:06 schreef maril het volgende:
Huub bevindt zich in een slechte B film noir
Eens.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:07 schreef NS het volgende:
Eriik en Syl moeten gewoon tegen Huub zeggen: "Joh zoek het lekker uit' en helemaal niet meer reageren op het onverstaanbare gebral dat Huub nu uitkraamt.
Wat moeten ze ander doen dan nu ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:07 schreef NS het volgende:
Eriik en Syl moeten gewoon tegen Huub zeggen: "Joh zoek het lekker uit' en helemaal niet meer reageren op het onverstaanbare gebral dat Huub nu uitkraamt.
ik weet niet hoor...............het is allemaal een beetje TEquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:07 schreef Sug4r het volgende:
Lieke lijkt me wel een leuk meisje
ook weer waar...............quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:09 schreef Mika25 het volgende:
Sylvia gaat wel wat ver om Bart & Lesley te vergelijken met Huub & Lieke.
- Huub & Lieke hebben geen camera angst.
- Seks op TV? Geen probleem voor Huub & Lieke.
- Over je gevoelens praten? Dat hebben ze al 6 uur gedaan gisteren, meer dan Bart ooit heeft gedaan.
- Huub zal NOOIT het huis uit gaan voor Lieke, ook al zal ie dat gaan beweren de komende tijd.
Dus deze hele affaire kan je gewoon niet met Bart & Lesley vergelijken...
Eensch ! Mooie analyse !quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:09 schreef Mika25 het volgende:
- Over je gevoelens praten? Dat hebben ze al 6 uur gedaan gisteren, meer dan Bart ooit heeft gedaan.
- Huub zal NOOIT het huis uit gaan voor Lieke, ook al zal ie dat gaan beweren de komende tijd.
neeeee totaal niet waar....ze geven om huub.................puntquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:09 schreef Gigageil het volgende:
Eric en Sylvia zijn gewoon jaloers.
Sylvia is ook heimelijk verliefd op Huub.
Eric hoopt nog steeds dat ie Huub tot homo-sex kan verleiden.....![]()
Bart & Lesley was echt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:09 schreef Mika25 het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:09 schreef Gigageil het volgende:
Bart is weggegaan omdat hij baalde van de redactie, die brief over het vermeende vreemdgaan van Lesley.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:09 schreef Sug4r het volgende:
bart is niet om Lesley weggegaan maar omdat er niemand uit werd gestemd
Bart is uiteindelijk gefucked door dat teringgeintje van de redactie met die brief over dat zogenaamde zoenen van Lesley met ene Serge.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:07 schreef Black_king het volgende:
Sylvia refereert naar Bart; Die heeft de controle verloren..... Maken ze zich daar echt druk om, dat hetzelfde met Huub zal gebeuren ?
Tuurlijk..quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:09 schreef Gigageil het volgende:
Ik denk inderdaad dat Bart het gemanipuleer van de redactie zat was. Veranderende regels en de invloed die ze uitoefenden. Dat met die brief was de druppel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bart is weggegaan omdat hij baalde van de redactie, die brief over het vermeende vreemdgaan van Lesley.
Denk jij dat Lieke seks in de villa gaat hebben met Huub? Ik denk het absoluut niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:09 schreef Mika25 het volgende:
En dat kan Huub dus ook in een later stadium overkomen......quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Bart het gemanipuleer van de redactie zat was. Veranderende regels en de invloed die ze uitoefenden. Dat met die brief was de druppel.
Ik denk dat hij dit ook ziet als mogelijkheid om met enige regelmaat wat anders aan zijn hoofd te hebben dan de mensen in DGK.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:11 schreef maril het volgende:
Hij heeeft het wel serieus te pakken die Huub, had ik niet verwacht.
Iedereen voelde aan dat dat maar een kutsmoesje was. Natuurlijk was Bart verliefd op Lesley, en gooide hij het op "omdat er niemand uit werd gestemd" ja......quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:09 schreef Sug4r het volgende:
bart is niet om Lesley weggegaan maar omdat er niemand uit werd gestemd
Dat is Lieke hem niet waardquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:13 schreef Black_king het volgende:
[..]
En dat kan Huub dus ook in een later stadium overkomen......
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:12 schreef Black_king het volgende:
scripting met een serieuze ondertoon; zo komt het bij me over.....
inderdaad simpel als dat.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bart & Lesley was echt.
Huub & Lieke is nep.
daarom hoorde zequote:Op donderdag 22 maart 2007 20:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk jij dat Lieke seks in de villa gaat hebben met Huub? Ik denk het absoluut niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |